Besök Elder Scrolls Online-världen

Robot
Besök Elder Scrolls Online-världen

Låt klickfingret gå bärsärk på en interaktiv karta av Tamriel i mmo-form.

#the-elder-scrolls-online, #world-of-warcraft


Medlem
Besök Elder Scrolls Online-världen

Så det är bara dem ställen man kan klicka på som är med i spelet? Hmm... trode det skulle vara större.

Medlem
Skrivet av von_lidl:

Så det är bara dem ställen man kan klicka på som är med i spelet? Hmm... trode det skulle vara större.

Det är stort. Jämför mer kartorna från respektive singe-player spel.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

D: trodde jag hade signat upp för betan, tydligen hade jag inte det.

Medlem

Signade upp första dagen, men börjar fan tröttna på att man inte fått någon invite än, så då får man ligga i med anmälningarna istället ( :

(Gå till forumvy och titta bilden)

Tror att jag kommer att starta i sverige... eehh förlåt daggerfall covenant menade jag : )


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av von_lidl:

Så det är bara dem ställen man kan klicka på som är med i spelet? Hmm... trode det skulle vara större.

Det är stort. Jämför mer kartorna från respektive singe-player spel.

Sant hehe. Jag var naiv och trode att hela världen skulle vara med

Medlem
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av von_lidl:

Så det är bara dem ställen man kan klicka på som är med i spelet? Hmm... trode det skulle vara större.

Det är stort. Jämför mer kartorna från respektive singe-player spel.

Sant hehe. Jag var naiv och trode att hela världen skulle vara med

Större delen av Nirn har aldrig visats, inte ens på karta (detaljerad)... så konstigt vore det om hela världen plötsligt skulle vara med i ett och samma spel.

Om du menade hela Tamriel så behövs framtida expansionsmöjligheter, och det är också därför ZeniMax har valt att blocka av stora delar av Tamriel. Spelet kommer dock vara skitstort ändå.

Medlem
Skrivet av Hunkala:

Signade upp första dagen, men börjar fan tröttna på att man inte fått någon invite än, så då får man ligga i med anmälningarna istället ( :

(Gå till forumvy och titta bilden)

Eller hur, känns som att hela EU-delen är helt bortglömd av ZoE. Jag reggade mig inom timmar från att betasidan kom upp, men fortfarande ingen invite.. Börjar bli less på att theorycrafta massa skumma builds, jag vill ju testa om dom funkar också

Medlem
Skrivet av izayoi:
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av von_lidl:

Så det är bara dem ställen man kan klicka på som är med i spelet? Hmm... trode det skulle vara större.

Det är stort. Jämför mer kartorna från respektive singe-player spel.

Sant hehe. Jag var naiv och trode att hela världen skulle vara med

Större delen av Nirn har aldrig visats, inte ens på karta (detaljerad)... så konstigt vore det om hela världen plötsligt skulle vara med i ett och samma spel.

Om du menade hela Tamriel så behövs framtida expansionsmöjligheter, och det är också därför ZeniMax har valt att blocka av stora delar av Tamriel. Spelet kommer dock vara skitstort ändå.

Nirn? Är det hela världen eller? Jag trode att Tamriel var liksom det som var hela världen

Medlem
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av izayoi:
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av von_lidl:

Så det är bara dem ställen man kan klicka på som är med i spelet? Hmm... trode det skulle vara större.

Det är stort. Jämför mer kartorna från respektive singe-player spel.

Sant hehe. Jag var naiv och trode att hela världen skulle vara med

Större delen av Nirn har aldrig visats, inte ens på karta (detaljerad)... så konstigt vore det om hela världen plötsligt skulle vara med i ett och samma spel.

Om du menade hela Tamriel så behövs framtida expansionsmöjligheter, och det är också därför ZeniMax har valt att blocka av stora delar av Tamriel. Spelet kommer dock vara skitstort ändå.

Nirn? Är det hela världen eller? Jag trode att Tamriel var liksom det som var hela världen

Planeten heter Nirn,Tamriel är allt land på bilden.Finns land öster om Tamriel också om jag inte minns fel.

Medlem

Exakt. Öster om Tamriel ligger kontinenten Akavir, där 4 raser som inte visats än bor. Norr om Tamriel ligger Atmora, vilket är Nord's hemland. Söder om Tamriel ligger Old Aldmeris (dock en mytologisk plats). Väster om Tamriel låg en gång i tiden Redguards hem Yokuda, innan dom förstörde det.

Sen emellan alla dessa kontinenter finns en hel del små öar etc. som inte heller visats.

Medlem

Vad jag förstår så vilar hela spelets story på att Imperial city, som är i mitten, exploderade och blev en portal till Oblivion.
Det skulle motverka spelets syfte att kunna ta sig dit direkt och därmed avsluta hela scenariot.

En ganska rolig karta som ser ut som en faksimil av vår egen efter Pangea.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av izayoi:

Exakt. Öster om Tamriel ligger kontinenten Akavir, där 4 raser som inte visats än bor. Norr om Tamriel ligger Atmora, vilket är Nord's hemland. Söder om Tamriel ligger Old Aldmeris (dock en mytologisk plats). Väster om Tamriel låg en gång i tiden Redguards hem Yokuda, innan dom förstörde det.

Sen emellan alla dessa kontinenter finns en hel del små öar etc. som inte heller visats.

Intressant!

1
Skriv svar