Trailer från Second Assault till Battlefield 4

Robot
Medlem
Trailer från Second Assault till Battlefield 4

bra trailer!

Medlem

De jobbar hårt. Vapen, CTF fordon och kartor som all fanns i BF3. Allt utom kartorna borde funnits med vid release.

Medlem

"Second Assault innehåller fyra kartor från Battlefield 3 – Caspian Border, Operation Metro, Gulf of Oman och Operation Firestor"

Mycket nyskapande där! Borde vara gratis...

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

"Second Assault innehåller fyra kartor från Battlefield 3 – Caspian Border, Operation Metro, Gulf of Oman och Operation Firestor"

Mycket nyskapande där! Borde vara gratis...

Det var ingen som klagade när B2K kom...

Medlem

Så när kommer China Rising då?

Medlem
Skrivet av Stubben:
Skrivet av Lolflakes:

"Second Assault innehåller fyra kartor från Battlefield 3 – Caspian Border, Operation Metro, Gulf of Oman och Operation Firestor"

Mycket nyskapande där! Borde vara gratis...

Det var ingen som klagade när B2K kom...

Hur vet du om jag klagade? DICE saknar fantasi och går alltid tillbaka till gamla kartor. Slår vad om att Wake Island kommer att komma förr eller senare...

Medlem

De borde fixa grundversionen av BF4 först! Galet buggig nätkod och fortfarande mängder med skumma fel på vissa banor när det kommer till ljudet. Tycker det är ännu värre än BF3 och det var inte kodat bra för 5 öre..

Medlem

skitspel gjort av trista utvecklare.
tyvärr saknar jag helt battlefield känslan som jag hade i 10 år med bf1942 och bf2.
allt gått utför sen bc2
de saknar själ idag.
suger pengar av ungdomarna.

sista battlefield jag köpte då dice är ett förlorat företag.

Medlem

Känns som om dom spottar oss konsumenter i ansiktet. Fixa BF4 först kanske? De är jävligt bra på att ta betalt iallafall!

Medlem

EA whip whip whips, får se hur det går på xbone kan dom hålla 60 fps som dom sagt och spelet inte avbryts hela tiden av krasher kommer jag förlåta dice för allt ^^


signatur

always use the nubs for cover

ELF
Medlem

Sluta klaga. Vänta istället med att spela det tills jag ska köpa det. Ska vänta tills alla expansioner har släppts...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Sluta klaga. Vänta istället med att spela det tills jag ska köpa det. Ska vänta tills alla expansioner har släppts...

lovar att skulle dom släppa ett bf2 där enbart grafiken är bättre skulle alla klaga på det med för då kommer massa människor inse att bf2 inte bara var gröna skogar och regnbågsspyande enhörningar


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Stubben:
Skrivet av Lolflakes:

"Second Assault innehåller fyra kartor från Battlefield 3 – Caspian Border, Operation Metro, Gulf of Oman och Operation Firestor"

Mycket nyskapande där! Borde vara gratis...

Det var ingen som klagade när B2K kom...

Hur vet du om jag klagade? DICE saknar fantasi och går alltid tillbaka till gamla kartor. Slår vad om att Wake Island kommer att komma förr eller senare...

Jag har inte sagt att du klagade då, men jag har märkt av att folk kritiserar Second Assault medan ingen kritiserade B2K när det var exakt samma tillvägagångssätt. Så länge banorna är bra så ser jag inga problem med att dom återanvänder dom med någon ny twist. Gillar dock inte Metro, men de andra duger fint. Wake Island hoppas jag också kommer tillbaka då det är en favorit.

Medlem

När kommer second assault till pc?

Medlem

Älskar folk metro bara för att det är sjukt enkelt att få höga poäng? Det måste väl vara anledningen eller? Jag hoppas iof att de har fixat balansen, som ryss vinner man 85% av alla gånger.

Medlem

Älskar folk metro bara för att det är sjukt enkelt att få höga poäng? Det måste väl vara anledningen eller? Jag hoppas iof att de har fixat balansen, som ryss vinner man 85% av alla gånger.

Medlem

Battlefield 4 Second Assault features four of the most fan-favorite maps from Battlefield 3: Operation Metro, Caspian Border,
Gulf of Oman, and Operation Firestorm - reimagined with Frostbite 3 graphics and Battlefield 4 gameplay.

Jag undrar vilka fans de snackar med, för i vår klan och de spelare jag spelat med gick operation Firestorm under namnet Shitstorm.
Just för att kartan var en av de tråkigaste och sämst balancerad i BF3, och om jag inte minns fel så är Gulf of Oman inte en BF3 karta utan från BF2.

Operation Metro var helt klart en BF3 fan favorit, kanske inte hos alla men den gick varmare än någon annan map i BF3.

Om jag fått välja kartor från BF3 hade jag valt följande.

-Operation Metro
-Grand bazaar
-Seine Crossing
-Noshahr Canals/Caspian boarder

Men de kartor jag saknar mest är maps från BF:BC 2

-Atacama Desert
-Arica Harbor
-Isla Inocentes
-Valparaiso

Är det någon som vet om det var olika utvecklings team för BC serien och BF3-4, BC serien hade en högre kvalite när det gälde både SP och smart utförda MP kartor med en perfekt balans för de respektive spel sätt som fanns att tillgå med dessa kartor.

Inaktiv
Skrivet av Stubben:
Skrivet av Lolflakes:

"Second Assault innehåller fyra kartor från Battlefield 3 – Caspian Border, Operation Metro, Gulf of Oman och Operation Firestor"

Mycket nyskapande där! Borde vara gratis...

Det var ingen som klagade när B2K kom...

Hmm, skön jämförelse. Det var 6 års skillnad mellan 2 och 3. Det inkluderar en annan motor och en rad nya funktioner med helt nya förutsättningar. 3 och 4, det är väl snarast samma spel?

Nej mig lurar ni inte två gånger EA. Tråkigt att se en serie sikta åt fel håll. Kul för er som diggar't! Bitter och glad för er skull

Medlem

Mycket klagande i kommentarerna!! Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska köpa 4:an har haft sjukt kul i 3:an även om det är en del saker jag stör mig på.

Sen förstår jag inte varför alla prisar Bf1942 så mycket, visst det var kul när det kom ut för 10 år sen men nu är det fruktansvärt förlegat, både vapen och fordonen har noll känsla (förutom flygplanen då)

Men det många inte verkar förstå är att utvecklingen går vidare kanske inte till det bättre för alla men det hjälper inte att kasta sig ur dryga och onödiga kommentarer HELA tiden speciellt inte på en sida som fz. bättre att ni skriver på dice hemsida

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

"Second Assault innehåller fyra kartor från Battlefield 3 – Caspian Border, Operation Metro, Gulf of Oman och Operation Firestor"

Mycket nyskapande där! Borde vara gratis...

Vi får dock 4 välpolerade och battletested maps som håller mer battlefield standard än dom lite mer långsmala cod liknande banorna som kom vid releasen imo...enda banan jag tycker håller måttet från releasen är Golmud Railway, och till viss del Siege of Shanghai (synd att den krashar så ofta bara).

Medlem

Hade gärna sett lite maps från 1942 igen...

Exempel jag gärna sett:
Gazala
Tobruk
Guadalcanal

Medlem
Skrivet av Ducci:

Battlefield 4 Second Assault features four of the most fan-favorite maps from Battlefield 3: Operation Metro, Caspian Border,
Gulf of Oman, and Operation Firestorm - reimagined with Frostbite 3 graphics and Battlefield 4 gameplay.

Jag undrar vilka fans de snackar med, för i vår klan och de spelare jag spelat med gick operation Firestorm under namnet Shitstorm.
Just för att kartan var en av de tråkigaste och sämst balancerad i BF3, och om jag inte minns fel så är Gulf of Oman inte en BF3 karta utan från BF2.

Operation Metro var helt klart en BF3 fan favorit, kanske inte hos alla men den gick varmare än någon annan map i BF3.

Om jag fått välja kartor från BF3 hade jag valt följande.

-Operation Metro
-Grand bazaar
-Seine Crossing
-Noshahr Canals/Caspian boarder

Men de kartor jag saknar mest är maps från BF:BC 2

-Atacama Desert
-Arica Harbor
-Isla Inocentes
-Valparaiso

Är det någon som vet om det var olika utvecklings team för BC serien och BF3-4, BC serien hade en högre kvalite när det gälde både SP och smart utförda MP kartor med en perfekt balans för de respektive spel sätt som fanns att tillgå med dessa kartor.

Här har vi en med BF smak, hade gärna sett precis samma maps du föreslår, från BF3 samt BC2. BC2 var IMO bästa BF spelet sedan 1942 / BF 2.

Medlem
Skrivet av Uttern_:
Skrivet av Stubben:
Skrivet av Lolflakes:

"Second Assault innehåller fyra kartor från Battlefield 3 – Caspian Border, Operation Metro, Gulf of Oman och Operation Firestor"

Mycket nyskapande där! Borde vara gratis...

Det var ingen som klagade när B2K kom...

Hmm, skön jämförelse. Det var 6 år skillnad mellan 2 och 3. Det inkluderar en annan motor och en rad nya funktioner och känsla. 3 och 4, det är väl snarast samma spel?

Nej mig lurar ni inte två gånger EA. Tråkigt att se en serie sikta åt fel håll. Kul för er som diggar't! Bitter och glad för er skull

Tja, som sagt, så länge banorna är bra så bryr jag mig inte. B2K banorna var helt fantastiska, men dom i Second Assault duger fint också. Förutom Metro då. Men det är ju bara min åsikt.

Inaktiv

Återigen blir jag påmind till varför jag bojkottar dessa spel Allt dessa utsugande med DLCn som borde ingå i grundpriset. Usch och fy, EA kan brinna.

Medlem

Uj vad många gnällisar det var i denna tråden då..

Medlem
Skrivet av flopper:

skitspel gjort av trista utvecklare.
tyvärr saknar jag helt battlefield känslan som jag hade i 10 år med bf1942 och bf2.
allt gått utför sen bc2
de saknar själ idag.
suger pengar av ungdomarna.

sista battlefield jag köpte då dice är ett förlorat företag.

Finns alltid någon som bara MÅSTE dra upp gammal skåpmat

Inaktiv
Skrivet av onliner72:
Skrivet av flopper:

skitspel gjort av trista utvecklare.
tyvärr saknar jag helt battlefield känslan som jag hade i 10 år med bf1942 och bf2.
allt gått utför sen bc2
de saknar själ idag.
suger pengar av ungdomarna.

sista battlefield jag köpte då dice är ett förlorat företag.

Finns alltid någon som bara MÅSTE dra upp gammal skåpmat

Fasen vad 1 månad är lång tid du! Shit, du har snabbt tidsspann.

Kan någon här i världen förklara varför man inte får uttrycka sin åsikt?
Om vi hade hållt käften hade ni sett att dom kört över er ännu mer.
Vad är det för jävla fel i att man älskat en spelserie som sedan spårat ur på grund av girighet?

Men det kanske är så ni pratar med dom som förklarar att vi betalar 60% skatt?
Kanske är det så ni pratar med dom som klagar över hur dom mår?
Kanske är det så att ni aldrig klagar?
Kanske är det så att du aldrig kollar på Kalla fakta?

Att framföra konstruktiv kritik är ett av livets viktigaste saker. Nog för att kommentaren ovanför inte var speciellt konstruktiv uttrycker han sin känsla, vilket är viktigt att göra. Utan uttrycksfrihet skulle våran värld gå under, precis som den gör.

Medlem
Skrivet av Uttern_:
Skrivet av onliner72:
Skrivet av flopper:

skitspel gjort av trista utvecklare.
tyvärr saknar jag helt battlefield känslan som jag hade i 10 år med bf1942 och bf2.
allt gått utför sen bc2
de saknar själ idag.
suger pengar av ungdomarna.

sista battlefield jag köpte då dice är ett förlorat företag.

Finns alltid någon som bara MÅSTE dra upp gammal skåpmat

Fasen vad 1 månad är lång tid du! Shit, du har snabbt tidsspann.

Kan någon här i världen förklara varför man inte får uttrycka sin åsikt?
Om vi hade hållt käften hade ni sett att dom kört över er ännu mer.
Vad är det för jävla fel i att man älskat en spelserie som sedan spårat ur på grund av girighet?

Men det kanske är så ni pratar med dom som förklarar att vi betalar 60% skatt?
Kanske är det så ni pratar med dom som klagar över hur dom mår?
Kanske är det så att ni aldrig klagar?
Kanske är det så att du aldrig kollar på Kalla fakta?

Att framföra konstruktiv kritik är ett av livets viktigaste saker. Nog för att kommentaren ovanför inte var speciellt konstruktiv uttrycker han sin känsla, vilket är viktigt att göra. Utan uttrycksfrihet skulle våran värld gå under, precis som den gör.

Tror snarare det var attityden som orsakade responsen. Fine om det är konstruktivt men klagar man bara så är det inte många som tar en på allvar.

Medlem
Skrivet av Ducci:

Om jag fått välja kartor från BF3 hade jag valt följande.

-Operation Metro
-Grand bazaar
-Seine Crossing
-Noshahr Canals/Caspian boarder

Är du ironisk nu eller? Battlefield 3 hade de sämsta banorna något Battlefield spel någonsin haft. Och de tre första banorna du radade upp är de sämsta skiten jag någonsin varit med om. Det är sådant som har förstört BF serien och vad som är anledningen varför det ser ut som det gör idag.

Varmare som i clusterfuck? Jag blir så himla less. Dags att lämna denna sida ett tag....MordorHQ här kommer jag!

12
Skriv svar