Conan O'Brien spelar World of Warcraft

Robot
Medlem
Conan O'Brien spelar World of Warcraft

Det var kul första eller andra gången ni introducerade oss till Conans spelande. Om någon vill ha mer av det kan de väl besöka youtube / annan källa själva?

Finns gott om andra kreativa, roliga och intressanta människor som gör klipp om spel som också förtjänar lite publicitet.

Edit: Fixade språket lite. Skrev inte detta med meningen att hata på Conan, vill ha en konstruktiv diskussion tack.

KoP
Medlem

Fortsätt med Conan, FZ! Lyssna inte på ovanstående kommentar.

Medlem

Haha! Riktigt skön Conan är ! Hoppas vi får se mycket mer av sånt här!

Medlem
Skrivet av KoP:

Fortsätt med Conan, FZ! Lyssna inte på ovanstående kommentar.

Javisst kan han vara rolig men har det något nyhetsvärde? Eller har det ett nyhetsvärde som är större än andra kreatörers videor?

Starta gärna en blogg här på FZ:a som följer Conan alternativt bli bredare i rapporteringen. Tycker det är synd att all fokus hamnar på en person.

Medlem
Skrivet av Ap@n:

Det var kul första eller andra gången ni introducerade oss till Conans fjanterier. Om någon vill ha mer av det kan de väl besöka youtube / annan källa själva?

Finns gott om andra kreativa, roliga och intressanta människor som gör klipp om spel som förtjänar lite publicitet.

Men nu går la inte hela världen under för lilla dig bara för FZ postar klipp några gånger där Conan gör sig rolig över spel. Det finns andra än du som kanske vill se dem.

Medlem
Skrivet av henks:
Skrivet av Ap@n:

Det var kul första eller andra gången ni introducerade oss till Conans fjanterier. Om någon vill ha mer av det kan de väl besöka youtube / annan källa själva?

Finns gott om andra kreativa, roliga och intressanta människor som gör klipp om spel som förtjänar lite publicitet.

Men nu går la inte hela världen under för lilla dig bara för FZ postar klipp några gånger där Conan gör sig rolig över spel. Det finns andra än du som kanske vill se dem.

Se ovan Jag vill inte hata och användandet av ordet "fjanterier" var lite dumt och överdrivet

Inaktiv

Ingen som verkar ha humor på Blizzcon.

Medlem
Skrivet av Ap@n:

Det var kul första eller andra gången ni introducerade oss till Conans spelande. Om någon vill ha mer av det kan de väl besöka youtube / annan källa själva?

Finns gott om andra kreativa, roliga och intressanta människor som gör klipp om spel som också förtjänar lite publicitet.

Edit: Fixade språket lite. Skrev inte detta med meningen att hata på Conan, vill ha en konstruktiv diskussion tack.

Du är bara bitter för att Conan får spela Alpha av WoD medan du själv sitter vid datorn och knaprar i dig chips.

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Ap@n:

Det var kul första eller andra gången ni introducerade oss till Conans spelande. Om någon vill ha mer av det kan de väl besöka youtube / annan källa själva?

Finns gott om andra kreativa, roliga och intressanta människor som gör klipp om spel som också förtjänar lite publicitet.

Edit: Fixade språket lite. Skrev inte detta med meningen att hata på Conan, vill ha en konstruktiv diskussion tack.

Du är bara bitter för att Conan får spela Alpha av WoD medan du själv sitter vid datorn och knaprar i dig chips.

Personangrepp, really? Jag försökte till och med förklara att det inte var ett hatande utan en diskussion jag sökte.
Trodde FZ:a communityn var på väg uppåt men det här gör mig ledsen.

Medlem

Dagens skratt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Älskar Conan O'brien!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Ap@n:

Trodde FZ:a communityn var på väg uppåt men det här gör mig ledsen.

Don't judge a community by one user

Och Conan är aldrig överflödig, han är relevant överallt. Enligt mig personligen då.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Conan Obrien och Jay gjorde fan blizzcon, för jävla roliga båda två!

Medlem

haha klockren!

orka diskutera om varför nån inte gillar nåt, who cares, gå vidare med livet.

Medlem

Hahahaha, hojj. jag dog när spelarn svarade "u mad?" hahaha

Medlem

Han är ju bara för underbar

Inaktiv
Skrivet av deep9:

Ingen som verkar ha humor på Blizzcon.

De tar det väl för seriöst?

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Du är bara bitter för att Conan får spela Alpha av WoD medan du själv sitter vid datorn och knaprar i dig chips.

Medlem

tycker de var kul

Inaktiv

Hur lång är Conan egentligen ? Kolla när han står brevid Tom Chilton, han är typ 3 huvuden längre. Eller är Chilton en gnome irl?

Medlem

Dayum , orc animationerna var rätt läkra!

Conans humorn är nog inte i min smak dock ^_^ tycker han suger rent utav.

Inaktiv
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av KoP:

Fortsätt med Conan, FZ! Lyssna inte på ovanstående kommentar.

Javisst kan han vara rolig men har det något nyhetsvärde? Eller har det ett nyhetsvärde som är större än andra kreatörers videor?

Starta gärna en blogg här på FZ:a som följer Conan alternativt bli bredare i rapporteringen. Tycker det är synd att all fokus hamnar på en person.

Det är Blizzcon det handlar om, det är nyheten. Bara kul att någon gör något...kul, av det.

Medlem

Conan, kung som vanligt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Inaktiv

Otroligt skön humor. Älskar hur han hånar nördar med glimten i ögat. Speciellt när nördarna inte har självdistans och är obenägna att hoppa på Conans våg av skämt.

Medlem

Haha, helt underbart, älskar Conan!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Haha, han är så jävla skön

Medlem

Det här var nog den roligaste hittills när Conan spelar, har inte skrattat så mycket på länge!

Inaktiv
Skrivet av User:

Hur lång är Conan egentligen ? Kolla när han står brevid Tom Chilton, han är typ 3 huvuden längre. Eller är Chilton en gnome irl?

Conan är runt 193-195 cm enligt olika källor. Han ser ännu längre ut med håret och det bleka ansiktet xD

Medlem
12
Skriv svar