Spela som Blackbeard i Assassin's Creed IV: Black Flag

Robot
Spela som Blackbeard i Assassin's Creed IV: Black Flag
Medlem
Spela som Blackbeard i Assassin's Creed IV: Black Flag

Hej och hå och en liten butelj Rom..

Synd på det där med skeppsstrider bara..

Medlem

AC4: BF är ohotat det bästa i serien, men jag kan verkligen inte förstå hur man inte kan ta med sjöstrider i MP, AC-serien hittils har ju verkligen astråkig MP.

Medlem
Skrivet av Deli:

AC4: BF är ohotat det bästa i serien, men jag kan verkligen inte förstå hur man inte kan ta med sjöstrider i MP, AC-serien hittils har ju verkligen astråkig MP.

För att ps3 och 360 kan inte klara av att ha Sjöstriderna i Multiplayer, om man tittar på lite interviewer så har dom försökt men har inte funkat

Medlem

Sjukt jobbigt att ha stubiner som brinner i ansiktet hela tiden, kan inte varit lätt att vara han.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Inaktiv

Är det bara jag som är trött på DLC-konceptet? Det är ju hur tydligt som helst i detta fall att man hållit undan materialet bara för att tjäna en extra hacka. Det är ju betydligt mer relevant att släppa DLC ca 6-12 månader efter en release.

Saknar tiden utan DLC ...

Medlem

Måste ändå säga att Black flag är roligt, sett från en person som inte spelat Assassin's creed sedan tvåan. Har riktigt kul t om.

Medlem

Slutet av fyran lämnas ganska öppet. Undrar om de arbetar på ännu en titel eller om de binder ihop storyn lite löst med Watch Dogs

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Sjukt jobbigt att ha stubiner som brinner i ansiktet hela tiden, kan inte varit lätt att vara han.

Kan inte ha varit lätt med tanke på vilka oborstade busar han köpt sina kanoner av.

Men det verkar ju ha varit rätt bra tryck i de små rackarna.

Medlem
Skrivet av n3ro:

Är det bara jag som är trött på DLC-konceptet? Det är ju hur tydligt som helst i detta fall att man hållit undan materialet bara för att tjäna en extra hacka. Det är ju betydligt mer relevant att släppa DLC ca 6-12 månader efter en release.

Saknar tiden utan DLC ...

Fast så funkar inte utveckling. De har nog varit färdiga med det här spelet sedan strax efter sommaren sen är det sluttestning och buggfixning sista månaderna. Blir säkert en hel del utvecklare över då som kan göra annat och då har man valt att sätta dem på att utveckla lite DLC under tiden.

Har inget emot att betala för DLC om priset är vettigt. Det är extramaterial som inte annars hade varit med.

Medlem

Meh, mp dlc *snark. Nä om man skulle borda ett gäng Manowars (och skicka dem till min flotta naturligtvis).

Inaktiv
Skrivet av Zappa:
Skrivet av n3ro:

Är det bara jag som är trött på DLC-konceptet? Det är ju hur tydligt som helst i detta fall att man hållit undan materialet bara för att tjäna en extra hacka. Det är ju betydligt mer relevant att släppa DLC ca 6-12 månader efter en release.

Saknar tiden utan DLC ...

Fast så funkar inte utveckling. De har nog varit färdiga med det här spelet sedan strax efter sommaren sen är det sluttestning och buggfixning sista månaderna. Blir säkert en hel del utvecklare över då som kan göra annat och då har man valt att sätta dem på att utveckla lite DLC under tiden.

Har inget emot att betala för DLC om priset är vettigt. Det är extramaterial som inte annars hade varit med.

Nej, precis. Så funkar inte ---> UTVECKLING <--- . De utvecklarna får gärna sitta och förbereda nästa spel istället. Dessutom tvivlar jag starkt på att det extramaterialet inte kan bakas in i spelets ursprungspris. Det är väldigt sällan ett spel är värt beloppet 500-600kr nuförtiden för att inte tala om DLC som väldigt sällan är av bra kvalitet som spelet i sig. Nej, jag är fortfarande inte övertygad.

1
Skriv svar