Castle of Illusion ute till Ios

Robot
Avstängd
Castle of Illusion ute till Ios

jaha bara skit apple men inte till android? eller missade jag att läsa något?

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:

jaha bara skit apple men inte till android? eller missade jag att läsa något?

Har du inte lärt dig det än? Det sämre operativsystemet får alltid alla bra spel.

Medlem

75 kr känns lite saftigt..

Avstängd
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av olafpawbelt:

jaha bara skit apple men inte till android? eller missade jag att läsa något?

Har du inte lärt dig det än? Det sämre operativsystemet får alltid alla bra spel.

Tyvärr är det ju så, aja apple kommer då inte vinna mig. Då får det vara, den dagen jag säljer min själ till apple är då någon hjärntvättar mig genom att borra ett litet hål i mitt kranium och häller lite syra ner för så det fräter på min hjärna.

Inaktiv

Härligt. Är inte så mycket för mobilspel egentligen men detta verkar rätt trevligt. Dock rätt dyrt.

Medlem
Skrivet av Glaset:

Härligt. Är inte så mycket för mobilspel egentligen men detta verkar rätt trevligt. Dock rätt dyrt.

Det var xcom också men värt varenda krona. Hellre lite dyrare än påtvingande iap.

Inaktiv
Skrivet av ubn87:
Skrivet av Glaset:

Härligt. Är inte så mycket för mobilspel egentligen men detta verkar rätt trevligt. Dock rätt dyrt.

Det var xcom också men värt varenda krona. Hellre lite dyrare än påtvingande iap.

Absolut, det håller jag med om.

Medlem

Ah nytt mobilspel, fräsigt! Men rackarns..det var ju till ios. Aja my bad, jag surfade ju på fz.se.


signatur

Retro.

Medlem

Äntligen ett spel jag skulle kunna att tänka mig köpa till mobilen, men tyvärr så är det bara till Apple.

Medlem

Det måste vara allmänt känt sedan åtminstone 5 år tillbaka att spel kommer till IOS och inte till Android och ändå är alla dessa nyhetstrådar fyllda med bittra Androidägare som förvånas över att det inte släpps spel till deras operativsystem?

Det är lite som att köpa en Xbox och klaga på att det släpps så lite Zelda spel till maskinen.

Vill ni spela på mobilen så köpte ni fel modell, jag säger inte att det är rättvist, men så är det.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Avstängd
Skrivet av SID 6.7:

Det måste vara allmänt känt sedan åtminstone 5 år tillbaka att spel kommer till IOS och inte till Android och ändå är alla dessa nyhetstrådar fyllda med bittra Androidägare som förvånas över att det inte släpps spel till deras operativsystem?

Det är lite som att köpa en Xbox och klaga på att det släpps så lite Zelda spel till maskinen.

Vill ni spela på mobilen så köpte ni fel modell, jag säger inte att det är rättvist, men så är det.

Kanske för att man går in och hoppas det står något om att det ska släppas till android med, eller tror du man kan läsa utan att klicka in sig ifall bara apple ska få?
Var det så svårt att lista ut? Bara för det står i artikelns namn om iOS så betyder det inte att det bara släpps till det utan då brukar det stå att det kommer senare kanske till android.
Finner dig komisk

Medlem

Ni som gnäller får se till att göra era operativsystem mer lukrativa. Antagligen släpper de inte spel till android ibland för det visar sig att fler spel säljs på iOS. Och om jag förstått det rätt är det lättare att låsa upp android och ladda hem lagligt, eller?

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av SID 6.7:

Det måste vara allmänt känt sedan åtminstone 5 år tillbaka att spel kommer till IOS och inte till Android och ändå är alla dessa nyhetstrådar fyllda med bittra Androidägare som förvånas över att det inte släpps spel till deras operativsystem?

Det är lite som att köpa en Xbox och klaga på att det släpps så lite Zelda spel till maskinen.

Vill ni spela på mobilen så köpte ni fel modell, jag säger inte att det är rättvist, men så är det.

Kanske för att man går in och hoppas det står något om att det ska släppas till android med, eller tror du man kan läsa utan att klicka in sig ifall bara apple ska få?
Var det så svårt att lista ut? Bara för det står i artikelns namn om iOS så betyder det inte att det bara släpps till det utan då brukar det stå att det kommer senare kanske till android.
Finner dig komisk

Oj det var starka ord! Som sagt vid det här laget borde du kanske sluta läsa dessa nyheter så slipper du i varje fall bli besviken gång på gång på gång.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Köp det till pc och kör sedan xbox360 kontroller! fungerar som en dröm!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Redan införskaffat till PS3. Värt varenda krona

Avstängd
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av SID 6.7:

Det måste vara allmänt känt sedan åtminstone 5 år tillbaka att spel kommer till IOS och inte till Android och ändå är alla dessa nyhetstrådar fyllda med bittra Androidägare som förvånas över att det inte släpps spel till deras operativsystem?

Det är lite som att köpa en Xbox och klaga på att det släpps så lite Zelda spel till maskinen.

Vill ni spela på mobilen så köpte ni fel modell, jag säger inte att det är rättvist, men så är det.

Kanske för att man går in och hoppas det står något om att det ska släppas till android med, eller tror du man kan läsa utan att klicka in sig ifall bara apple ska få?
Var det så svårt att lista ut? Bara för det står i artikelns namn om iOS så betyder det inte att det bara släpps till det utan då brukar det stå att det kommer senare kanske till android.
Finner dig komisk

Oj det var starka ord! Som sagt vid det här laget borde du kanske sluta läsa dessa nyheter så slipper du i varje fall bli besviken gång på gång på gång.

Eller slutar du ta för givet att alla ska veta så fort det står om iOS så vi veta att det inte släpps till android, vissa spel släpps även till android telefonerna också därav jag läste för jag hoppats på det.
Starka ord? Jag förklarade endast för dig hur det kan ligga till och hur det ligger till.

Avstängd
Skrivet av ubn87:

Ni som gnäller får se till att göra era operativsystem mer lukrativa. Antagligen släpper de inte spel till android ibland för det visar sig att fler spel säljs på iOS. Och om jag förstått det rätt är det lättare att låsa upp android och ladda hem lagligt, eller?

Fler spel säljs till iOS ? Du jag tror det är rätt lika inom försäljning till båda operativen, bara för man kan leka runt så man kan ladda ner spel olagligt till android så innebär det inte att det säljs mer till apple telefoner, det är som att säga att det säljs mer till xbox/ ps än vad det till pc för att man kan ladda ner.
Du kan låsa upp apple mobiler med så du kan göra mer, tror du många bryr sig om att garantin inte gäller efter man gör det? Samma gäller xbox och ps, folk bryr sig inte utan gör det i alla fall. Så kom med något bättre

Skribent
Skrivet av Golvis:

Ah nytt mobilspel, fräsigt! Men rackarns..det var ju till ios. Aja my bad, jag surfade ju på fz.se.

Fast nu tycker jag vi är bra på att täcka Android-nyheter också. Om du klickar på kategorifliken för Android uppe till höger så filtrerar du nyhetsflödet och kan se att vi har rapporterat om Ridiculous Fishing, The Room 2 och Farming Simulator 14 den närmsta veckan – alla med Android-anknytning.

Sen har vi även recenserat Rayman Fiesta Run och Star Wars: Tiny Death Star den här månaden.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av SID 6.7:

Det måste vara allmänt känt sedan åtminstone 5 år tillbaka att spel kommer till IOS och inte till Android och ändå är alla dessa nyhetstrådar fyllda med bittra Androidägare som förvånas över att det inte släpps spel till deras operativsystem?

Det är lite som att köpa en Xbox och klaga på att det släpps så lite Zelda spel till maskinen.

Vill ni spela på mobilen så köpte ni fel modell, jag säger inte att det är rättvist, men så är det.

Kanske för att man går in och hoppas det står något om att det ska släppas till android med, eller tror du man kan läsa utan att klicka in sig ifall bara apple ska få?
Var det så svårt att lista ut? Bara för det står i artikelns namn om iOS så betyder det inte att det bara släpps till det utan då brukar det stå att det kommer senare kanske till android.
Finner dig komisk

Oj det var starka ord! Som sagt vid det här laget borde du kanske sluta läsa dessa nyheter så slipper du i varje fall bli besviken gång på gång på gång.

Eller slutar du ta för givet att alla ska veta så fort det står om iOS så vi veta att det inte släpps till android, vissa spel släpps även till android telefonerna också därav jag läste för jag hoppats på det.
Starka ord? Jag förklarade endast för dig hur det kan ligga till och hur det ligger till.

1: Jag tar inte något för givet, min ursprungliga kommentar gällde vissa androidanvändares återkommande negativa kommentarer till artiklarna inte era rättigheter att läsa artiklarna i sig, hoppas du förstår skillnaden.

2: Du verkar hysa ett obehagligt agg mot Apples produkter och genom att läsa dessa artiklar och konstant bli besviken så göder du detta agg än mer, något jag ville bespara dig genom mitt föregående råd, för ingen vill väl vara arg och besviken i onödan?

Ha en bra (applefri) dag.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Avstängd
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av SID 6.7:

Det måste vara allmänt känt sedan åtminstone 5 år tillbaka att spel kommer till IOS och inte till Android och ändå är alla dessa nyhetstrådar fyllda med bittra Androidägare som förvånas över att det inte släpps spel till deras operativsystem?

Det är lite som att köpa en Xbox och klaga på att det släpps så lite Zelda spel till maskinen.

Vill ni spela på mobilen så köpte ni fel modell, jag säger inte att det är rättvist, men så är det.

Kanske för att man går in och hoppas det står något om att det ska släppas till android med, eller tror du man kan läsa utan att klicka in sig ifall bara apple ska få?
Var det så svårt att lista ut? Bara för det står i artikelns namn om iOS så betyder det inte att det bara släpps till det utan då brukar det stå att det kommer senare kanske till android.
Finner dig komisk

Oj det var starka ord! Som sagt vid det här laget borde du kanske sluta läsa dessa nyheter så slipper du i varje fall bli besviken gång på gång på gång.

Eller slutar du ta för givet att alla ska veta så fort det står om iOS så vi veta att det inte släpps till android, vissa spel släpps även till android telefonerna också därav jag läste för jag hoppats på det.
Starka ord? Jag förklarade endast för dig hur det kan ligga till och hur det ligger till.

1: Jag tar inte något för givet, min ursprungliga kommentar gällde vissa androidanvändares återkommande negativa kommentarer till artiklarna inte era rättigheter att läsa artiklarna i sig, hoppas du förstår skillnaden.

2: Du verkar hysa ett obehagligt agg mot Apples produkter och genom att läsa dessa artiklar och konstant bli besviken så göder du detta agg än mer, något jag ville bespara dig genom mitt föregående råd, för ingen vill väl vara arg och besviken i onödan?

Ha en bra (applefri) dag.

kanske för att apple är det företag som försöker förbjuda vissa mobiler och ser till att försöka muta företag att spel ska släppas endast till dom eller först till dom eller andra saker. Dom försökte ju få bort HTC från usa för något år sedan för "patent" stöld vilket inte stämde, efter det försökte dom ge sig på samsung eller vilka det var med.
Det går inte göra annat än hysa agg mot dom.

Inaktiv
Skrivet av olafpawbelt:

Det går inte göra annat än hysa agg mot dom.

Jag hyser inte agg mot Apple. Gillar deras grejer och kommer nog alltid göra det.

Varje nyhet som gäller ett spel till iOS så är det någon Androidanhängare som börjar gråta direkt och skriver något negativt om Apple. Börjar bli lite larvigt bara. Man ser inte iOS-användare göra så när det är ett spel som kommer till enbart Android. Undrar varför.

Avstängd
Skrivet av Glaset:
Skrivet av olafpawbelt:

Det går inte göra annat än hysa agg mot dom.

Jag hyser inte agg mot Apple. Gillar deras grejer och kommer nog alltid göra det.

Varje nyhet som gäller ett spel till iOS så är det någon Androidanhängare som börjar gråta direkt och skriver något negativt om Apple. Börjar bli lite larvigt bara. Man ser inte iOS-användare göra så när det är ett spel som kommer till enbart Android. Undrar varför.

Kan ju säga såhär att jag klanka ner apple innan jag ens hade en android telefon i min ägo, utan ägde en sony ericsson w800i.
Redan då kunde jag få läsa nyheter om vad apple höll på med för idioti grejer så din kommentar är endast en undanflykt.

Inaktiv
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Glaset:
Skrivet av olafpawbelt:

Det går inte göra annat än hysa agg mot dom.

Jag hyser inte agg mot Apple. Gillar deras grejer och kommer nog alltid göra det.

Varje nyhet som gäller ett spel till iOS så är det någon Androidanhängare som börjar gråta direkt och skriver något negativt om Apple. Börjar bli lite larvigt bara. Man ser inte iOS-användare göra så när det är ett spel som kommer till enbart Android. Undrar varför.

Kan ju säga såhär att jag klanka ner apple innan jag ens hade en android telefon i min ägo, utan ägde en sony ericsson w800i.
Redan då kunde jag få läsa nyheter om vad apple höll på med för idioti grejer så din kommentar är endast en undanflykt.

En undanflykt från vad?

Medlem

75:- för en app? tror inte det.

Avstängd
Skrivet av Glaset:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Glaset:
Skrivet av olafpawbelt:

Det går inte göra annat än hysa agg mot dom.

Jag hyser inte agg mot Apple. Gillar deras grejer och kommer nog alltid göra det.

Varje nyhet som gäller ett spel till iOS så är det någon Androidanhängare som börjar gråta direkt och skriver något negativt om Apple. Börjar bli lite larvigt bara. Man ser inte iOS-användare göra så när det är ett spel som kommer till enbart Android. Undrar varför.

Kan ju säga såhär att jag klanka ner apple innan jag ens hade en android telefon i min ägo, utan ägde en sony ericsson w800i.
Redan då kunde jag få läsa nyheter om vad apple höll på med för idioti grejer så din kommentar är endast en undanflykt.

En undanflykt från vad?

från sanningen kanske? Apple är det rätt mycket skrivet om hur dom behandlat sina kunder m.m och hur dom ger sig på andra företag med sviniga metoder, därav mitt agg mot dom

Medlem

Alltid kul att läsa alla androidägares bitterhet.
Speciellt dom som tror att Google skulle vara ett "mänskligare?" alternativ

Undra vilka som e "sheeps" egentligen?

Satan vad jag ångrar att jag byte från ios till android på luren.
Den buggiga skiten är chanslös mot apple i användarupplevelse samt app alternativ. Det duger såklart till folk med lite stålars då man kan få billiga skräplurar ifall man inte har råd med mer, typ 3:e världen.

Medlem

Just i går gav jag faktiskt upp Android för att det bl.a. kommer så få spel till operativsystemet, och de som väl kommer är så gott som alltid sämre optimerade än sin Apple-motsvarighet. Den Iphone 5 (ej S) jag nu kör springer varv runt den Galaxy S4:a jag begagnar. Märkligt och tråkigt.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Inaktiv
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Glaset:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Glaset:
Skrivet av olafpawbelt:

Det går inte göra annat än hysa agg mot dom.

Jag hyser inte agg mot Apple. Gillar deras grejer och kommer nog alltid göra det.

Varje nyhet som gäller ett spel till iOS så är det någon Androidanhängare som börjar gråta direkt och skriver något negativt om Apple. Börjar bli lite larvigt bara. Man ser inte iOS-användare göra så när det är ett spel som kommer till enbart Android. Undrar varför.

Kan ju säga såhär att jag klanka ner apple innan jag ens hade en android telefon i min ägo, utan ägde en sony ericsson w800i.
Redan då kunde jag få läsa nyheter om vad apple höll på med för idioti grejer så din kommentar är endast en undanflykt.

En undanflykt från vad?

från sanningen kanske? Apple är det rätt mycket skrivet om hur dom behandlat sina kunder m.m och hur dom ger sig på andra företag med sviniga metoder, därav mitt agg mot dom

Ah, så det faktum att jag tycker om Apple är påhittat av mig för att fly undan sanningen? Makes sense, tack för infon.

Min iPhone 5 har allt jag kan önska från min telefon gällande gränssnitt, funktioner, prestanda och apputbud. Apples produkter har det som jag vill ha helt enkelt.

Finns bra Androidtelefoner också, men jag föredrar Apples produkter. Svårare än så är det inte.
Men visst, fortsätt kampen broder!

Medlem
Skrivet av robbah99:

Alltid kul att läsa alla androidägares bitterhet.
Speciellt dom som tror att Google skulle vara ett "mänskligare?" alternativ

Undra vilka som e "sheeps" egentligen?

Satan vad jag ångrar att jag byte från ios till android på luren.
Den buggiga skiten är chanslös mot apple i användarupplevelse samt app alternativ. Det duger såklart till folk med lite stålars då man kan få billiga skräplurar ifall man inte har råd med mer, typ 3:e världen.

Google är på ett viss ett "mänskligare" allternativ då de inte arbetar med hårdvaran på samma viss som appel. tänk microsoft och windows finss till den mästa hårdvaran ditt val vilken du vill använda.
Appel har bara sin hårdvara som det får användas till.

vad har du för allternativ på mobilen ifall du skall köra ios?
fram tills den senaste serien hadde tex bara en enda " på skärmen.

Sammanfattning på vad jag kommer säga = du förlorar litte flyt på mjukvaran på priset av att kunna ha den hårdvaran du hälst vill använda. såklart du får bättre helhet när det bara utväklas för en model istället för 100 modeler.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

12
Skriv svar