Xbox-tidning hånar Playstation 4-spelen

Medlem

Man kan ju inte direkt ta dem seriöst när dem håller på så.

Medlem
Skrivet av Zpartan:

"Hela PC-scenen skrattar åt Microsoft misslyckande"

Så ni kommer konvertera till Redhat eller Linux nu då, för jag antar att ni inte spelar på mac eller unix, då majoriteten användare använder windowsvirus som OS.

Och WV ägs och säljs utav M$

Så jag tror att det är dem som skrattar hela vägen till banken då de har ett stadigt grepp om både era ballar och plånböcker, och snart luras ni att köpa ytterligare en M$ produkt som ni inte kan leva utan.

Att skratta åt deras xbox förgrening i företaget är det väl inget fel på ? Själv spenderar jag mer pengar på varmkorv och pizza under loppet av 5 år än vad jag gör på microsoft produkter.

Medlem

FZa dukar upp till flamewar, ger fanboisen ammo och bjuder publiken på popcorn..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Raklödder:

Hela PC-scenen skrattar åt Microsoft misslyckande.

Roligt att större delen av PC-Scenen du pratar om använder Windows.

Ja vi har ju knappast mycket att välja på? ELLER HUR?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Förutom det faktum att Xbone kör med en specialversion av Windows 8 med Modern UI och görs av Microsoft som grundades av Bill Gates som i sin tur skapade en hel del kod som finns i Windows. Nej.. Har absolut ingenting med Windows att göra.. Kolla.. Flygande grisar!

Har Gates själv kodat i Windows? Han gjorde knappt nåt i DOS koden ffs.
Du sade det själv, det är en "special" version, som inte har nåt med windows att göra förutom modern ui looken i menyerna. Kan man köra windows program? Nä. Kan man köra xbone program i windows? Nä.

Medlem
Skrivet av robbah99:
Skrivet av Dizzz:

Förutom det faktum att Xbone kör med en specialversion av Windows 8 med Modern UI och görs av Microsoft som grundades av Bill Gates som i sin tur skapade en hel del kod som finns i Windows. Nej.. Har absolut ingenting med Windows att göra.. Kolla.. Flygande grisar!

Har Gates själv kodat i Windows? Han gjorde knappt nåt i DOS koden ffs.
Du sade det själv, det är en "special" version, som inte har nåt med windows att göra förutom modern ui looken i menyerna. Kan man köra windows program? Nä. Kan man köra xbone program i windows? Nä.

En hel del kod. Var skrev jag att det själv kodades om honom? Han köpte en del av koden av en annan polare till honom för ett par dollar och infogade det i DOS. Xbox Ones operativsystem bygger en hel del på Windows 8. Bara för att man inte kan köra Xbone program i windows så betyder det inte att det inte bygger på Windows. Modern UI är rent implementerat från Windows 8 tex.

12
Skriv svar