Arkham Asylum 2-information nästa månad

Robot
Medlem
Arkham Asylum 2-information nästa månad

Fan va nice!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Baserat på teasern som släpptes för nått halvår sen så verkar Jokern och Harley Quinn vara med och miljön ön där Arkham Asylum ligger (fast mer mot bostadsslummen där). Hoppas innerligt på att denna uppföljare kan leva upp till det första spelet då det var ett helt fantastiskt spel!

/ LordDaimos

Medlem

Ingen opartisk tidning alltså? Skulle gärna sett en artikel i PCgamer eller någon multiplatt tidning.


signatur
AW8
Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Fan va nice!

Håller med! Har kollat deras sida en gång/vecka sedan innan E3 för att se om de har uppdaterat den - och blivit besviken varje gång.

ÄNTLIGEN!!!!

Skrivet av LordDaimos:

Hoppas innerligt på att denna uppföljare kan leva upp till det första spelet då det var ett helt fantastiskt spel!

/ LordDaimos

Vi får hålla tummarna för att Rocksteady ska leverera en lika härlig stealth/action-upplevelse även denna gång.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Coolt om det blir (ej påtvingad a la Lost Planet 2, Resident Evil 5) co-op där den andra spelaren får spela som Robin i uppföljaren. Inte för att jag skulle bli besviken om det inte kommer med, men man kan iaf få hoppas.


signatur

Mucha shaka paka

AW8
Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:

Coolt om det blir (ej påtvingad a la Lost Planet 2, Resident Evil 5) co-op där den andra spelaren får spela som Robin i uppföljaren. Inte för att jag skulle bli besviken om det inte kommer med, men man kan iaf få hoppas.

Inte pyjamaspojken Robin...
(Fast jag har alltid tyckt att Robin är cool i Batman Forever och Batman & Robin, även fast de filmerna är usla.)

Skulle vara coolare om man var skurkar vs. vakter, tänk Jokern och Scarecrow smygandes omkring, Jokern har dödliga skämtgrejer som vapen medans Scarecrow använder sitt fear toxin/gas.

Det skulle vara nånting det!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Vilket sammanträffande! Jag började precis lira igenom ettan igen. Riktigt bra spel, absolut ett av 2009 års top 3-spel.

Hoppas att Rocksteady lyckas göra ett minst lika bra spel igen!

S_Z
Medlem
Skrivet av Jozo:

Vilket sammanträffande! Jag började precis lira igenom ettan igen. Riktigt bra spel, absolut ett av 2009 års top 3-spel.

Hoppas att Rocksteady lyckas göra ett minst lika bra spel igen!

Hehe, samma här. Precis avslutat mitt besök hos killer croc.

Ett förbannat bra spel! Hoppas verkligen uppföljaren kan erbjuda en lika bra spelupplevelse.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Fan va nice!

^-------

Härligt, ser mer framemot detta än Halo: Reach...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan fan inte vänta! Det första spelet var sex on wheels!

Skrivet av AW8:

Skulle vara coolare om man var skurkar vs. vakter, tänk Jokern och Scarecrow smygandes omkring, Jokern har dödliga skämtgrejer som vapen medans Scarecrow använder sitt fear toxin/gas.

Det skulle vara nånting det!

I 360 versionen kunde man väll spela som Jokern!? med sina löständer som vapen bl.a


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar