Jimmy Fallon imponeras av Xbox One

Robot
Medlem
Jimmy Fallon imponeras av Xbox One

Visste inte att Jimmy Fallon jobbade på TV-shop...

Medlem

Går det att titta på TV/film samtidigt som man spelar? Det är ju en ganska ball feature som jag gärna skulle vilja ha på mitt kommande Playstation 4.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv

Är han verkligen imponerad? Inte över Vattenskoter-spelet iaf haha : )

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Går det att titta på TV/film samtidigt som man spelar? Det är ju en ganska ball feature som jag gärna skulle vilja ha på mitt kommande Playstation 4.

Yes, man kan ha TVn rullandes bredvid (eller andra grejer som Youtube etc.)
Kommer nog så småningom till PS4 också

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Puscifer:

Går det att titta på TV/film samtidigt som man spelar? Det är ju en ganska ball feature som jag gärna skulle vilja ha på mitt kommande Playstation 4.

Yes, man kan ha TVn rullandes bredvid (eller andra grejer som Youtube etc.)
Kommer nog så småningom till PS4 också

Tveksamt då Xbox One har en hdmi-ingång till skilnad från ps4. Kanske i framtiden om dem släpper en ny variant av ps4?

Medlem
Skrivet av Galahada:
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Puscifer:

Går det att titta på TV/film samtidigt som man spelar? Det är ju en ganska ball feature som jag gärna skulle vilja ha på mitt kommande Playstation 4.

Yes, man kan ha TVn rullandes bredvid (eller andra grejer som Youtube etc.)
Kommer nog så småningom till PS4 också

Tveksamt då Xbox One har en hdmi-ingång till skilnad från ps4. Kanske i framtiden om dem släpper en ny variant av ps4?

Nä, TV blir svårt men tänkte mest på "app"-biten. De kanske kommer patcha in möjlighet att surfa, kolla på Netflix etc. senare om det visar sig vara populärt på XB1.

Medlem

Detta genomsyras av PR och endast PR. Men jag måste erkänna att det skooterspelet såg lite småkul ut, men inget som gör mig speciellt sugen på själva konsolen.

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Galahada:
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Puscifer:

Går det att titta på TV/film samtidigt som man spelar? Det är ju en ganska ball feature som jag gärna skulle vilja ha på mitt kommande Playstation 4.

Yes, man kan ha TVn rullandes bredvid (eller andra grejer som Youtube etc.)
Kommer nog så småningom till PS4 också

Tveksamt då Xbox One har en hdmi-ingång till skilnad från ps4. Kanske i framtiden om dem släpper en ny variant av ps4?

Nä, TV blir svårt men tänkte mest på "app"-biten. De kanske kommer patcha in möjlighet att surfa, kolla på Netflix etc. senare om det visar sig vara populärt på XB1.

Tror det kommer äta ganska så mycket prestanda att köra streaming genom internet med avkodare osv.
Genom HDMI får din X1 okomprimerad stream direkt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jupp, det är försäljning maskerad som underhållnings(program).

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Visste inte att Jimmy Fallon jobbade på TV-shop...

Haha


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Går det att titta på TV/film samtidigt som man spelar? Det är ju en ganska ball feature som jag gärna skulle vilja ha på mitt kommande Playstation 4.

Dual screen är ju ofta inbyggt i tv apparaterna, har det på min som är 1 år gammal och inte speciellt märkvärdig

Medlem

Jag som läste att Jimmy Fallon Impregnerats utav en Xboner, det hade varit kul i så fall!

1
Skriv svar