Battlefield: Bad Company är för humoristiskt

Robot
Medlem
Battlefield: Bad Company är för humoristiskt

Gör ett bf mp med mekaniken från bc2 så tror jag många blir glada.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Ingen bryr sig om ert singelplayer ändå...

Medlem

bc2 är nog det bästa bf jag spelat

Ge mig Truckasaurus och skit fullständigt i den gråa/blåa uttråkade skaran "realistiska shooter" fnörplarna.

Älskar karaktärerna och humorn funkar om man inte går den brutala vägen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Japp!
Roliga spel gör mig arg...

Medlem

Tvärtom, humorn är helt enkelt lika död som X Rebirth.

Medlem
Skrivet av nudedude:

bc2 är nog det bästa bf jag spelat

+1 samma här!
Speciellt dess multiplayer

Medlem

varför måste alla vara så allvarligt/verkligt nuförtiden, alla vapen e typ likadana, tacka vet jag Quake och Unreal.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

Bad Company 2 var så mycket roligare än Battlefield3/4.

Medlem

Aka "vi gör spel för kids nu och de har ingen humor, de vill bara ha saker som sprängs och är coola"

Medlem

jag har både bc1 och bc2 och de spelen har den absolut bästa singelplayerkampanjen i bf serien

och jag har nästan alla battlefield spelen

och det är just humorn och sköna karaktärwr som gör dem så bra.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Kampanjerna i 3:an och 4:an är ju knappast seriösa, snarare en hyllning till den amerikanska imperialismen. I bad company fanns det åtminstone karaktärer av något värde och konversationerna kunde faktiskt vara intressanta, till skillnad från de kliché-artade kampanjerna i de senare titlarna.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Ingen bryr sig om ert singelplayer ändå...

Bad Company (1) var skoj vill jag minnas. Så jag bryr mig väl åtminstone.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag tyckte att Bad Company 2 inte var lika humoristiskt som ettan

Medlem

Bad Company (1) har den bästa (enligt mig) storyn i de moderna FPS:erna

Medlem

Det är på sätt och vis sant, folk var otroligt kritiska till BFBC2 i början, men nu avgudas det av många BF-fans (inklusive mig). Folk kommer säkert skriva "tänk vad kul BF4 var! det var tider det" om 3-4 år

Medlem
Skrivet av Hannorden:

Det är på sett och vis sant, folk var otroligt kritiska till BFBC2 i början, men nu avgudas det av många BF-fans (inklusive mig). Folk kommer säkert skriva "tänk vad kul BF4 var! det var tider det " om 3-4 år

ja om alla glömmer buggarna så kan det säkert tänkas.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

Bad Company 2 var ju en otroligt frisk fläkt bland alla seriösa krigsshooters och humorn var skön.

Så tröttsamt med MW och BF's "rädda världen" skitstory!

Ge mig BC3 med Frostbite 3 och skadegörelsen från BC2!

Medlem

Mer humor i krigsspel, det finns en anledning till att Dr. Strangelove är den bästa filmen baserad på kalla kriget. Att ta något så tragiskt som krig och göra satir av det är genialt.


signatur

Xd

Medlem

Ge mig ett nytt BF1942/ Forgotten Hope

Medlem

Spenderade inte speciellt mycket tid i singleplayern gentemot multiplayern i bc 2, och då kändes ju inte mp delen inte speciellt humoristisk ändå.

Medlem

Tycker inte BC:2s MP var så fantastisk som alla säger. Ingen vidare känsla i varesig vapen eller fordon.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Bc2 rush banor = seckzzzyyyh

Dess destruction var x10 bättre än bf4. Du kunde ödelägga allt i din väg

Medlem

BC kampanj var faktiskt underhållande, just på grund av humorn. Att rädda världen var ju något man gjorde lite på ett bananskal och det tyckte jag var en trevlig omväxling. BC2 story var inte alls på samma nivå, BF3 storyn var brutalt jättedålig precis som COD:MW2.

Jag kan inte för mitt liv förstå hur CODs SP har blivit så tonsättande för de senaste årens fps spel, bajskorv rakt igenom.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Det är ju fan illa när det kommit till att ett spel som BC anses vara för "nichat" eller speciellt.

Inaktiv

Kampanjen i BC1 var egentligen inte bra, men den var rolig som fan. Vilket iofs är bra på sitt sätt. I BC2 tog de bort alldeles för mycket av humorn, och för att förstöra lite extra, så gjorde de det till en korridor-skjutare. BF3 spelade jag inte mer än 2-3 uppdrag, sen lade jag ner. BF4 har jag inte ens kört än, men det blir väl lite MP när det kommer nåt oemotståndligt erbjudande.

Medlem

Dino raiders hade varit en fräck mod annars!

Medlem

Han har väl rätt men det är synd att dom väljer skit framför kvalité

Medlem

Humorn var det som gjorde singelplayer kul, bättre än BF4.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

123
Skriv svar