Linkin Park kraxar inför Medal of Honor

Robot
Linkin Park kraxar inför Medal of Honor
Medlem
Linkin Park kraxar inför Medal of Honor

lol linkin park


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Tycker ändå trailern fick mig tänka om. Tycker MP betan var usel men kanske blir ett köp för en bra singleplayer istället

Medlem

Linkin Park är bara sorgliga nuförtiden, tycker jag. Vad hände med det tyngre soundet?

Jag ser mest fram emot MoH's SP.

Medlem

Fjortisrock passar bättre i MW2.

Medlem

Svagt av LP, men ger inte upp hoppen för det nya albumet!

Medlem

Måste säga att Singleplayer ser jävligt bra ut. Visst är det där in-engine, men ändå

Medlem

jag gillade linkin park förr i tiden den här låten var ju patetisk


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Air
Medlem

Lite sent av FZ dock, men det här är grymt, grymt att LP samarbetar med EA och gör en så pass grym grej ! A Thousand Suns kommer att totalröja musikmarknaden Hösten 2010 - Q1 & Q2 2011

Till er idioter som skrivit en hel del skit om Linkin Park här, ska lägga ner min fantastiska tid på er och besvara vissa inlägg.

Någon skrev "fjortisrock", vad är fjortisrock, definera ordet, det har inget med LP att göra, så håll dig till topic.

V1ll3: Sorgliga? Får de dig att gråta? Mysigt för dig.
Ska besvara din fråga, låtarna du hörde från Hybrid Theory och Meteora som One Step Closer, Forgotten, A Place For My Head, Somewhere I Belong skapades under en period då många band skapade musik då de ville ha sin "egna stil". Många påstår att LP tillhör nu-metal genren men det är lite fel, deras ljud är lite unikt och de är ganska blandade när det gäller genre. Nåja, de bytte "stil" eftersom deras gamla stil från de två första albumet handlade mycket om deras musik karriär och de ville skapa något känslomässigt vilket dom växt ifrån. De ville testa att experimentera med musik och visst! De lyckades, om du lyssnar på deras B-sides på alla MTM sessions så förstår du nog. Det nya albumet tillhör genren Experimental rock, jävligt intressant genre, men de har sagt att det ska låta lite som HT, med mycket experimenterade låtar.
Ett band kan inte följa en enda stil hela tiden, man måste gå vidare, precis som man gör under sin livstid. Linkin Park vet vad dom gör!

Medlem

måste säga att linkin park inte varit bra sedan meteora.
dags att hoppa av emo tåget tycker jag.

Medlem

Jo för det första jag tänker på i samband med krig är emo-rock.

Om man stänger av ljudet och sen bara tittar på bilderna så måste jag säga att spelet ser väldigt intressant ut, vill definitivt se mera utav det.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Videon blir ju riktigt bra om man stänger av ljudet och spelar Alice in chains: rooster i bakgrunden i stället. Då blev faktiskt spelet intressant! Testa själva!
http://www.youtube.com/watch?v=5gHiR1xeOSs

Avstängd

En av de sämre av LP tyvärr, spelet ser dock intressant ut

Medlem
Skrivet av Keasar:

Jo för det första jag tänker på i samband med krig är emo-rock.

Om man stänger av ljudet och sen bara tittar på bilderna så måste jag säga att spelet ser väldigt intressant ut, vill definitivt se mera utav det.

Varsågod:
http://tubedubber.com/#WTtOVa1DZJ8:2LnK8b_jk8w:0:100:0:0:true

Medlem

Det känns som Air är ett hardcore fan av Linking Park (ett band som jag personligen tycker är intetsägande...dock är smaken som baken)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Keasar:

Jo för det första jag tänker på i samband med krig är emo-rock.

Om man stänger av ljudet och sen bara tittar på bilderna så måste jag säga att spelet ser väldigt intressant ut, vill definitivt se mera utav det.

Varsågod:
http://tubedubber.com/#WTtOVa1DZJ8:2LnK8b_jk8w:0:100:0:0:true

Haha. Rolig skit!

Bara jag som reagerar på den smala Field of view? Man skulle nästan kunna tro att de sprang runt med en struthjälm (eller vad det kallas) på huvudet :/

Air
Medlem
Skrivet av Ankh:

Det känns som Air är ett hardcore fan av Linking Park (ett band som jag personligen tycker är intetsägande...dock är smaken som baken)

Yes man
1996 - 2010

Medlem

Jag förstod nästan det - med tanke på hur hård du försvarade dom


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jädrar, det där var en bra trailer!!

Medlem

Betan kändes sådär, det kan bli bra om DICE verkligen skärper till sig. Men av det lilla vi har sett än så länge så måste jag säga att SP ser riktigt bra ut.

Det kan nog bli en bokning, främst så att man får Frontlines i HD på köpet, älskar det spelet på PS2

Air
Medlem
Skrivet av Jozo:

Betan kändes sådär, det kan bli bra om DICE verkligen skärper till sig. Men av det lilla vi har sett än så länge så måste jag säga att SP ser riktigt bra ut.

Det kan nog bli en bokning, främst så att man får Frontlines i HD på köpet, älskar det spelet på PS2

Ska Frontlines komma i HD ?
Vilka plattformar då ,om det nu kommer ?

Medlem
Skrivet av Air:
Skrivet av Jozo:

Betan kändes sådär, det kan bli bra om DICE verkligen skärper till sig. Men av det lilla vi har sett än så länge så måste jag säga att SP ser riktigt bra ut.

Det kan nog bli en bokning, främst så att man får Frontlines i HD på köpet, älskar det spelet på PS2

Ska Frontlines komma i HD ?
Vilka plattformar då ,om det nu kommer ?

Det kommer endast till PS3 i Tier 1 edition.

Medlem

Hur kmr det sej att Spelbolag alltid lyckats göra trailers som är så grymma, men att själva spelet sen suger, spelade MOH beta en dag, Och visst det är bara en beta ja vet mkt kmr ändras, men det var så dåligt, Känns ju som dem bara tagit BFBC2 och ändrat skinsen o mapsen ( vilket dem har, billigt talat)

Otroligt dålig låt enligt mig. Håller helt me om det där me Fjortis låt, om bara ngra veckor lär alla fjortisar i skolan lyssna på den här låten i ungefär en vecka innan den blir ''gammal'' och det är dags för nästa skit låt


signatur

Rwa?

Air
Medlem
Skrivet av Annanaz:

Hur kmr det sej att Spelbolag alltid lyckats göra trailers som är så grymma, men att själva spelet sen suger, spelade MOH beta en dag, Och visst det är bara en beta ja vet mkt kmr ändras, men det var så dåligt, Känns ju som dem bara tagit BFBC2 och ändrat skinsen o mapsen ( vilket dem har, billigt talat)

Otroligt dålig låt enligt mig. Håller helt me om det där me Fjortis låt, om bara ngra veckor lär alla fjortisar i skolan lyssna på den här låten i ungefär en vecka innan den blir ''gammal'' och det är dags för nästa skit låt

Blanda inte ihop LP med Lady Gaga,Justin Bieber eller Christina Aguilera.

Vad gör låten till en fjortislåt?
Vad gör LP till "fjortismusik" , ingen av dom är 14 åriga kids med en omognad.
Det som räknas som räknas som kallas för "fjortismusik" är genrerna Trancecore, R'N'B, tillhör LP denna genre? Nej det gör dom inte.
Hitta inte på en massa genrer till stora headliner band tack.

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Hur kmr det sej att Spelbolag alltid lyckats göra trailers som är så grymma, men att själva spelet sen suger, spelade MOH beta en dag, Och visst det är bara en beta ja vet mkt kmr ändras, men det var så dåligt, Känns ju som dem bara tagit BFBC2 och ändrat skinsen o mapsen ( vilket dem har, billigt talat)

Otroligt dålig låt enligt mig. Håller helt me om det där me Fjortis låt, om bara ngra veckor lär alla fjortisar i skolan lyssna på den här låten i ungefär en vecka innan den blir ''gammal'' och det är dags för nästa skit låt

kan man inte göra bra spel snabbt nog , så kan man istället lägga pengarna på en trailer som kan sälja till och med det skitigaste av spel.

en annan taktik vore ju dock att låta utvecklarna få putsa på spelet tills det blir bra.
och inte bara klippa utvecklingen så fort julafton närmar sig.

Medlem

Alltså, vad är detta för trend att locka kids med ?
Började ju i MW2, sen BlackOps och nu Moh.

Air
Medlem
Skrivet av zauii89:

Alltså, vad är detta för trend att locka kids med ?
Började ju i MW2, sen BlackOps och nu Moh.

heh, saken är den att skivbolagen och spelföretagen gillar att skapa "kontakt" med varandra. Desto mer kontakt dom har med varandra, desto mer deals kan dom komma fram med.
YouTube tjänar faktiskt sjukt mycket pengar dom med när företag laddar upp trailers, filmer, avsnitt av serier osv

EA games är rätt duktiga på att bjuda in olika skivbolag i leken så att dom kan tjäna en extra slant.

Medlem

Gillade mw2, Älskar Bc2, så kommer nog att gilla MoH MP, för den kan inte vara så dålig som mw2 mp var

Medlem
Skrivet av wingman92:

Gillade mw2, Älskar Bc2, så kommer nog att gilla MoH MP, för den kan inte vara så dålig som mw2 mp var

troligvis blir det som bfbc2 , förutom att man dör av ett skott i huvet istället för 4.

Medlem

Hahaha! Vilka sell-outs!

Usch så värdelöst. Ja det märks ju vilken åldersgrupp dom vänder sig till med dessa spel.

12
Skriv svar