Nytt material till Defiance i december

Robot
Nytt material till Defiance i december
Medlem
Nytt material till Defiance i december

Vette fasiken, intresset för spelet dog när man aldrig blev bättre och pvpen var fruktansvärt obalanserad ändå. Njaeh, man kanske ska ge det en chans till när tillägget kommer

Medlem
Inaktiv

Tyckte spelet var okej vid release. Många buggar dock. Men jag gillar serien och spelet har ju ingen månadskostnad så man tittar nog in igen när nästa säsong börjar.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv
Medlem

Kanske skulle ta upp Defiance lite igen och testa när det kommer.

Medlem

Tråkig och lågbudget TV-serie. Nä, jag väntar på ett BreakingBad-MMO hellre.

Medlem
Skrivet av Stilfullast:

Tråkig och lågbudget TV-serie. Nä, jag väntar på ett BreakingBad-MMO hellre.

Det vore något! alla sitter i sin källare och kokar meth för att sedan härjar omkring i staden för att sälja skiten (Y)

Inaktiv
Skrivet av Stilfullast:

Tråkig och lågbudget TV-serie. Nä, jag väntar på ett BreakingBad-MMO hellre.

Lågbudget? Måste alla serier idag se ut som The walking dead eller Game of thrones? Nej, det är inte en lågbudget serie.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av matte89:
Skrivet av Stilfullast:

Tråkig och lågbudget TV-serie. Nä, jag väntar på ett BreakingBad-MMO hellre.

Lågbudget? Måste alla serier idag se ut som The walking dead eller Game of thrones? Nej, det är inte en lågbudget serie.

Det är en dålig tv-serie ifrån en numera dålig tv-kanal vid namnet 'SYFY' (tidigare ' Sci-Fi Channel'), efter att stått bakom titlar som "Eureka", "Battlestar Galactica" och andra stora projekt och tv-serier så har de numera slutat att göra ordentliga projekt..

"Defiance" är inget mer än ett billigt försök att sälja in ett koncept som kan håva in pengarna både genom en tv-serie och ett MMORPG-spel..

Inaktiv
Skrivet av the_apollo:
Skrivet av matte89:
Skrivet av Stilfullast:

Tråkig och lågbudget TV-serie. Nä, jag väntar på ett BreakingBad-MMO hellre.

Lågbudget? Måste alla serier idag se ut som The walking dead eller Game of thrones? Nej, det är inte en lågbudget serie.

Det är en dålig tv-serie ifrån en numera dålig tv-kanal vid namnet 'SYFY' (tidigare ' Sci-Fi Channel'), efter att stått bakom titlar som "Eureka", "Battlestar Galactica" och andra stora projekt och tv-serier så har de numera slutat att göra ordentliga projekt..

"Defiance" är inget mer än ett billigt försök att sälja in ett koncept som kan håva in pengarna både genom en tv-serie och ett MMORPG-spel..

Konstigt med dagens företag som vill tjäna pengar, inte likt gårdagens alltså. Men jag håller med till en viss grad. Första avsnitten var väldigt B artiga. Så som alla bra sciencefiction serier är i början. Men det har väl mycket med smak att göra också, själv gillar jag inte Battlestar Galactica utan är mer av en Farscape, Stargate fan.


signatur

The definition of insanity?

1
Skriv svar