Fragzone - Allt om Playstation 4

Robot
Fragzone - Allt om Playstation 4

I avsnitt 19 dissekerar vi aktuella Playstation 4 och grottar ner oss i konsolernas historia på utställningen Game On 2.0.


Medlem
Fragzone - Allt om Playstation 4

Kan varken buffra eller ladda ner avsnittet

Inaktiv

Fredagsmys med FZ

Medlem

Väldigt mycket snack från spelhistoriken på Game On 2.0. Det hade varit roligare att få se mer av redaktionen istället.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

För mycket snack med den där britten imo.

Medlem

Ohh vad jag har längtat!!!!

Medlem

Fett onödig bild


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem
Skrivet av Snakalabama:

Fett onödig bild

Man tänker sig att du som nickar "Snack Alabama" skulle uppskatta en bild på en skål chips?

Medlem
Skrivet av Snakalabama:

Fett onödig bild

fett onödig kommentar

Medlem

Det går att ändra volymen på Wii remoten! Då slipper den plinga och dingla

Medlem

Videon går inte att spela upp, så nu är min helg förstörd!!!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Redaktör
Skrivet av ohem:

Videon går inte att spela upp, så nu är min helg förstörd!!!

Finns en download-knapp i menyn under - helgen räddad!


signatur
Medlem

Fler reportage/segment (mer innehåll)! Längre avsnitt!

VAR ÄR RALJERINGEN?! Snart raljerar jag.


signatur

Nä men, annars då?

Medlem

Hur mkt om ps4 var det? Jag tyckte första delen mest handlade om handkontrollen och sen game on 2.0.

Medlem

Synd att ni inte kunde få tag i en xbox one.
Verkar som våra gaminggrannar fick tag i en iaf:

http://www.youtube.com/watch?v=VYcT-nhGnL0

Medlem

Tack för ett mycket mysigt avsnitt, som vanligt Fragzone! Keep it up


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Sista avsnittet nästa vecka!? Jag trodde ni skulle vara julvärdar. Tända ljuset innan Kalle Anka och allt.... Dåligt Fz


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Varför fungerar aldrig avsnitten.... varför envisas med den här skitspelaren?
Vet inte när jag lyckades se ett helt avsnitt senast.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av atlet:

Varför fungerar aldrig avsnitten.... varför envisas med den här skitspelaren?
Vet inte när jag lyckades se ett helt avsnitt senast.

Vimeo är den som verkar ha funkat bäst för majoriteten hittills. Om du går till filmen på Vimeo kan du tanka hem den.


signatur
Medlem

Tack, märkte det. Fungerade fint!
Grymt avsnitt, trist att det bara är ett kvar.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av atlet:

Varför fungerar aldrig avsnitten.... varför envisas med den här skitspelaren?
Vet inte när jag lyckades se ett helt avsnitt senast.

Vimeo är den som verkar ha funkat bäst för majoriteten hittills. Om du går till filmen på Vimeo kan du tanka hem den.

För mig funkar Vimeo så länge jag pausar precis innan jag nått så långt buffringen har kommit. Pausar jag inte innan så hänger videon sig helt (Den fortsätter alltså inte att buffra alls) Så måste pausa och låta den buffra hela tiden. Men det funkar ju iallafall! Värt besväret för att få se Fragzone helt klart!


signatur

Everybody needs help.

Moderator | Testpilot

Vill kolla avsnittet, men jag har också tänkt åka dit själv någon dag. Kan man på något sätt bli "spoilad" av att se det här? Tänkte om det finns några trevliga överraskningar man kanske hellre vill se med sina egna ögon?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

För låg slutartid vid filmning, ghostingen är betydligt värre än den jag antar att ni strävar efter (vid 24 fps).

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vill kolla avsnittet, men jag har också tänkt åka dit själv någon dag. Kan man på något sätt bli "spoilad" av att se det här? Tänkte om det finns några trevliga överraskningar man kanske hellre vill se med sina egna ögon?

Vi filmar en del konsoler, och Barry snackar en del, men jag tror inte din upplevelse av utställningen i stort blir spoilad.


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vill kolla avsnittet, men jag har också tänkt åka dit själv någon dag. Kan man på något sätt bli "spoilad" av att se det här? Tänkte om det finns några trevliga överraskningar man kanske hellre vill se med sina egna ögon?

Vi filmar en del konsoler, och Barry snackar en del, men jag tror inte din upplevelse av utställningen i stort blir spoilad.

Då kollar jag avsnittet då, tack


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Underbart som vanligt och jag gråter inombords att det bara är ett avsnitt kvar. Tyckte väldigt mycket om att ni berättade vad som var era första upplevelser inom spelvärlden. Mitt var game and watch och jag minns att jag trakaserade mina föräldrar om att det skulle köpas nya batterier hela tiden. Sedan blev 8 bits nintendo, amiga 500, super nintendo, PS, PS 2, Dreamcast. Även om jag idag spelar det mesta på PC så har jag som säkert som många andra fina minnen från dessa. Tack återigen för ett väldigt trevligt avsnitt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johnny:

Underbart som vanligt och jag gråter inombords att det bara är ett avsnitt kvar. Tyckte väldigt mycket om att ni berättade vad som var era första upplevelser inom spelvärlden. Mitt var game and watch och jag minns att jag trakaserade mina föräldrar om att det skulle köpas nya batterier hela tiden. Sedan blev 8 bits nintendo, amiga 500, super nintendo, PS, PS 2, Dreamcast. Även om jag idag spelar det mesta på PC så har jag som säkert som många andra fina minnen från dessa. Tack återigen för ett väldigt trevligt avsnitt.

Tack!

Ja. NES, Snes, Playstation, mycket PC under CS-perioden, PS2 för Guitar Hero och God of war, mer PC, Wii, Xbox 360. Det har blivit några maskiner genom åren...


signatur
Medlem

En ny konsol har kommit och ni spenderar halva programmet till att intervjua en britt som ingen ens hör vad han säger. Skärpning.

Medlem
Skrivet av ohem:

Videon går inte att spela upp, så nu är min helg förstörd!!!

Byt till Opera. Tycker den här videon fungerar ypperligt och tar knappt en halv sekund att spola i videon vilket är många gånger bättre än youtube och liknande.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jag kan inte förklara för er, hur jäkla mycket jag vill springa in i den där lokalen och ninjaslå Carl på halsen. Så att han kan harkla sig. Det finns få saker som får mig att falla ner på mina knän, men en av de få saker, är en vibrerande röst. Just för att personen i fråga inte harklar/hostar bort slemmet/gojset. Jag lider! Hör ni? Jag lider!

Carl, why? Whyyyyyyyyyy~

12
Skriv svar