Vart ska jag ta vägen?

Medlem
Vart ska jag ta vägen?

Jag är Aquilonian och har nu lvlat upp mig till 32 i Wild Lands och nu vet jag inte vart jag ska ta vägen och göra mer quests då jag nog kört slut alla här i Wild Lands (förutom den där jävla wounded child)...

Något tips?

Medlem

testa border range, annars stygia eller cimmeria, om du är helt lost, så är det bara hitta en group o grinda, blir mkt lättare när man är flera tycker jag

Medlem

Khopshef Province eller Connals Valley, eller hur de nu stavas. Borde finnas ett par quests där att göra.

Medlem

Kommit till 30, snart 31 på min cimmerian barb. Dratt alla quests i conall's valley nu, inklusive alla grupp quester runt ymir-området. Ska man följa vad den där riderich eller vad han nu heter säger till stygia för att hitta någon amulette eller?

Japp, Border Range är stället man ska dra till vid 30.

Medlem

Jepp border range nästa....du kan levla dig till lvl 37-38 i wild lands dra därefter antinge till Old tarantia noble district eller Field of the dead i chimmeria.

Medlem

Personligen var jag i alla rasers start-areor.
Wild lands - Conalls Walley och vad ny stygia stället hette.

Vid 40 drog jag till Field of Dead som är vidare från Conalls Valley.
Och noble district i old tarantia (och vilken skit zon det är att questa på)

Vid 50 drar man till Egblabla mountains, som är efter Field of dead.

Runt lvl 54-57 får du som alla andra slut på quest och lär grinda/instans grinda till lvl 60 för att komma vidare.


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

Vid 58 kan du börja på AP och TR. Jag grindade inte så mycket överhuvudtaget då utan gjorde alla quests jag kunde hitta, även grå.

Medlem

Hur kommer man till border range?

Gen
Medlem

Från Wild Lands - söder, mitten på kartan om jag inte minns fel.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Jepp border range nästa....du kan levla dig till lvl 37-38 i wild lands dra därefter antinge till Old tarantia noble district eller Field of the dead i chimmeria.

Som sagt, jag är lvl 32 och har gjort alla quests i Wild Lands och Border Range förutom The Wounded Child och hämta något skinn åt den flummiga skinnsnubben i Tarantia (questen i Border Range). Jag tror jag har gjort sju quests i Border Range, finns det många fler?

Medlem

hmm...gjort så mkt questar och bara 32....när jag lirade så började jag i cimmeria....lirade hela connans valley därefter for jag till wild lands och vid 37 så for jag till field of the dead. finns nog några bra questar för dig i connans valley...slutet av den..vid cascade falls....dock många grupp questar...men lätt att fixa grupp till dem.

Gen
Medlem

Jag tycker du ska testa Khopshef. Finns rätt många quests där. Bubshur är en stad, men det finns mer i staden rakt söderut. Samt några fler utspridda lite här och var.

Medlem
Skrivet av Naglfar:
Skrivet av Hannu87:

Jepp border range nästa....du kan levla dig till lvl 37-38 i wild lands dra därefter antinge till Old tarantia noble district eller Field of the dead i chimmeria.

Som sagt, jag är lvl 32 och har gjort alla quests i Wild Lands och Border Range förutom The Wounded Child och hämta något skinn åt den flummiga skinnsnubben i Tarantia (questen i Border Range). Jag tror jag har gjort sju quests i Border Range, finns det många fler?

Angående Wounded Child så sägs den vara buggad, men skall fungera i Wild Lands Epic, inte Normal


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Gen
Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av Naglfar:
Skrivet av Hannu87:

Jepp border range nästa....du kan levla dig till lvl 37-38 i wild lands dra därefter antinge till Old tarantia noble district eller Field of the dead i chimmeria.

Som sagt, jag är lvl 32 och har gjort alla quests i Wild Lands och Border Range förutom The Wounded Child och hämta något skinn åt den flummiga skinnsnubben i Tarantia (questen i Border Range). Jag tror jag har gjort sju quests i Border Range, finns det många fler?

Angående Wounded Child så sägs den vara buggad, men skall fungera i Wild Lands Epic, inte Normal

Letade en kvart i Epic mode, no luck :/ Men antar att någon hunnit före?

Inaktiv
Skrivet av tysonayt:

Angående Wounded Child så sägs den vara buggad, men skall fungera i Wild Lands Epic, inte Normal

Vad ja hörde var att den spawnar både i normal och epic vid 00:00 i spelet, och det tar 4 timmar "real tid" för ett dygn i spelet alltså seg spawn rate som fan.

Medlem

Föresten så funkade wild lands/border range helt perfekt för mig. Drog igenom allt jag hittade förutom questerna som var gråa och wounded child som inte funkar. Kör 2-3 sanctum runs och sen stack jag till field of the dead. Hade precis dingat 40 och märkte snabbt att jag va lite låg. Så körde en till sanctum och fixade upp mig till lvl 43-44 något i noble disctrict. Gick tillbaka till field of the dead och är 46 nu. Har en hel del quests kvar där också

Medlem

Det här problemet kmr du ha igenom hela aoc För lite Quests! Jag blir irreterad varit igenom det här dilemmat 3 ggr 33-40 46-48 50-52 Man måste ju grinda hela tiden Då kan ja säga att wow e bättre än aoc på questingen Dom har inte lagt upp tillräckligt ja vill inte grinda mig igenom hela spelet o e 52 Conq på Battlescar

Medlem

Det ska komma en ny zone snart med massor av nya quest.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av tiaztok:

Vid 58 kan du börja på AP och TR. Jag grindade inte så mycket överhuvudtaget då utan gjorde alla quests jag kunde hitta, även grå.

Har precis blivit 58. Vad står Ap och TR för?

1
Skriv svar