Terraria släpps till Vita i december

Robot
Medlem
Terraria släpps till Vita i december

Perfekt vitaspel!!

Har länge tänkt skaffa ett vita men finns det något riktigt plus i kanten spel?

Kan man låsa upp den å glo filmer och köra emulatorer?

Avstängd
Skrivet av Ztreek:

Perfekt vitaspel!!

Har länge tänkt skaffa ett vita men finns det något riktigt plus i kanten spel?

Kan man låsa upp den å glo filmer och köra emulatorer?

Tror inte du ska behöva låsa upp för att kunna se på filmer, känner en som skaffade sig en vita. Tror inte han behövde göra det i alla fall, men emulatorer vet jag inte hur det är. Det går nog att kolla upp på diverse forum m.m eller fråga sony på direkten för bättre svar.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Perfekt vitaspel!!

Har länge tänkt skaffa ett vita men finns det något riktigt plus i kanten spel?

Kan man låsa upp den å glo filmer och köra emulatorer?

Givetvis behöver man inte hacka en vita för att kolla på film eller lyssna på musik osv... emulatorer är nono dock. Finns inget bra hack till vita ändå vad jag vet. Förövrigt är Gravity Rush ett riktigt guldkorn. Spelet är riktigt riktigt bra, men eftersom det bara finns till Vita (och skulle nog bara fungera på vita) så har det inte riktigt fått den uppmärksamhet det förtjänar.

Om du skaffar en Vita, skaffa Gravity Rush!

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Perfekt vitaspel!!

Har länge tänkt skaffa ett vita men finns det något riktigt plus i kanten spel?

Kan man låsa upp den å glo filmer och köra emulatorer?

Gravity rush som @zoid nämde är riktigt bra och sen finns det ett par andra tex Soul sacrifice, Uncharted, Killzone, mercenaries. Wipeout 2048 alla dom riktigt grymma sen om du har PS plus så får du ju alltid 1 eller 2 spel i månaden till vitan så jag tycker absolut den är värt att köpa

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Perfekt vitaspel!!

Har länge tänkt skaffa ett vita men finns det något riktigt plus i kanten spel?

Kan man låsa upp den å glo filmer och köra emulatorer?

Kan rekommendera Tearaway , Rayman Legends , Spelunky , Killzone Mercenary, Castlestorm. P3P , Persona 4 Golden , Velocity Ultra , Lone Survivor, Wipeout 2048 , för att nämna några spel jag funnit vara riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Perfekt vitaspel!!

Har länge tänkt skaffa ett vita men finns det något riktigt plus i kanten spel?

Kan man låsa upp den å glo filmer och köra emulatorer?

Som Slainground säger så är Tearaway grymt bra, även Gravity Rush är riktigt bra, och så kan man ju spela alla PSP spel som finns på PS-Store.

Medlem
Skrivet av M_R_X5432:
Skrivet av Ztreek:

Perfekt vitaspel!!

Har länge tänkt skaffa ett vita men finns det något riktigt plus i kanten spel?

Kan man låsa upp den å glo filmer och köra emulatorer?

Gravity rush som @zoid nämde är riktigt bra och sen finns det ett par andra tex Soul sacrifice, Uncharted, Killzone, mercenaries. Wipeout 2048 alla dom riktigt grymma sen om du har PS plus så får du ju alltid 1 eller 2 spel i månaden till vitan så jag tycker absolut den är värt att köpa

Jag har inte köpt ett spel till Vitan sen jag köpte tre stycken med konsollen för 1 år sedan. MEd PS plus har jag aldrig gått tomhänt dock, har inte tid eller plats med alla spel jag skulle vilja spela som jag fått därifrån


signatur

Videomupp

1
Skriv svar