Jobbar Rockstar med ett nytt Bully?

Medlem
Jobbar Rockstar med ett nytt Bully?

Själv fann jag det ospelbart, men det kanske bara var porten till Windows som var katastrofal

Skribent
Skrivet av Gagoff:

Själv fann jag det ospelbart, men det kanske bara var porten till Windows som var katastrofal

Jag tyckte samma sak om Wii-versionen. Kanske är dåligt portat överlag då? =/


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Jag spelade igenom det på både PS2 och 360, tyckte det var ett fenomenalt spel. Hoppas verkligen på en uppföljare!

/ LordDaimos

Medlem

Kan bara tänka mig moralpaniken en uppföljare kommer skapa.

Inaktiv
Skrivet av Stubben:

Kan bara tänka mig moralpaniken en uppföljare kommer skapa.

Vill se tre krönikor minst som påpekar hur Bully kommer att göra fler till mobbare.

Visst gör de det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Stubben:

Kan bara tänka mig moralpaniken en uppföljare kommer skapa.

Vill se tre krönikor minst som påpekar hur Bully kommer att göra fler till mobbare.

Ska vi starta en kickstarter för "Bully - Arnroth Edition"?

KoP
Medlem

Åååh.. en uppföljare hoppas man ju på. Älskade Bully scholarship edition.

Medlem

Lirade Scholarship Edition på Wii och tyckte det var lajbans.

Inaktiv

Spelade det på Playstation 2, och det var ju ett jäkla roligt spel faktiskt!

FM-guru
F.d. Sisyr

Lirade det på PC, vilket var förjävligt. Orkade aldrig köra igenom spelet.

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Själv fann jag det ospelbart, men det kanske bara var porten till Windows som var katastrofal

Samma här. Spelet fungerade inte med nya grafikkort vilket i sin tur ledde till att jag aldrig fick igång spelet alls.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av Stubben:

Kan bara tänka mig moralpaniken en uppföljare kommer skapa.

Vill se tre krönikor minst som påpekar hur Bully kommer att göra fler till mobbare.

Brukar inte den gode Thomas påstå motsatsen: att spel inte gör folk mer våldsamma?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av bleak:
Skrivet av Stubben:

Kan bara tänka mig moralpaniken en uppföljare kommer skapa.

Vill se tre krönikor minst som påpekar hur Bully kommer att göra fler till mobbare.

Brukar inte den gode Thomas påstå motsatsen: att spel inte gör folk mer våldsamma?

Jo, vilket är roligt med tanke på att han också påstår att spel gör folk sexistiska. Vilket blir totalt syntax error eftersom det går inte att handplocka olika så kallade mijlöpåverkan. Om man utgår från att miljön (alltså spelet) påverkar sexism så måste man samtidigt utgå från att miljön (alltså spelet) påverkar våld också.

Men Arnroth är bra när han inte försöker vara PK-maffian inom speljournalismen till lags.

Medlem

Älskade Scholarship Edition. Hoppas på en 2a!


signatur

I drank what?

Inaktiv

Spelade det här på PS 2. Jag hade riktigt skoj måste jag säga. Allt från att slänga smällare i skolans toalett till att ta sig en tur på stan med sin cykel och hitta på jäkelskap. Fick ut mycket mer i spelglädje än vad jag fick ut i GTA 4 när det gäller Bully. Alla tummar hålls för en tvåa:)

Inaktiv

Waste of resources.

1
Skriv svar