Lego The Hobbit har utannonserats

Robot
Moderator | Testpilot
Lego The Hobbit har utannonserats

Who knows. Lego Marvel var jätte kul med en öppen värld och många trevliga marvel karaktärer men det här känns mer som att det kommer gå tillbaka till hur Star Wars, Indiana Jones och diverse funkade. Meh...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Så mycket pengar jag skulle slänga på TT Games om deras spel hade online co-op på PC.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Who knows. Lego Marvel var jätte kul med en öppen värld och många trevliga marvel karaktärer men det här känns mer som att det kommer gå tillbaka till hur Star Wars, Indiana Jones och diverse funkade. Meh...

Tycker tvärt om att SW, Indiana Jones, Pirates var dom bästa ...Marvel känns väldigt ..rörigt och meh


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Surprised I am not. [Insert funny Yoda picture]

Moderator | Testpilot
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Who knows. Lego Marvel var jätte kul med en öppen värld och många trevliga marvel karaktärer men det här känns mer som att det kommer gå tillbaka till hur Star Wars, Indiana Jones och diverse funkade. Meh...

Tycker tvärt om att SW, Indiana Jones, Pirates var dom bästa ...Marvel känns väldigt ..rörigt och meh

Har inget emot spelen, gillar bara som det flesta reviews Lego Marvel fick att jag gillar den öppna världen och valet av karaktärer (med också unika förmågor). Lego Undercover till Wii var också mer öppet och riktigt roligt!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Grejen är nog att det är rätt segt i Co-op att springa runt i split screen i den öppna världen med taskig framerate som vi gör + att den dynamiska splitscreenen är jäkligt hoppig/muppig i banorna.
Tycker det var bättre när man var på samma bild som förr


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Moderator | Testpilot
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Grejen är nog att det är rätt segt i Co-op att springa runt i split screen i den öppna världen med taskig framerate som vi gör + att den dynamiska splitscreenen är jäkligt hoppig/muppig i banorna.
Tycker det var bättre när man var på samma bild som förr

Jaja, det kan jag förstå givetvis Själv är jag mestadels en solospelare.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Co-op eller solo, spela roll, vi älskar ju alla Lego så vi kan väll få båda


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Grejen är nog att det är rätt segt i Co-op att springa runt i split screen i den öppna världen med taskig framerate som vi gör + att den dynamiska splitscreenen är jäkligt hoppig/muppig i banorna.
Tycker det var bättre när man var på samma bild som förr

Jaja, det kan jag förstå givetvis Själv är jag mestadels en solospelare.

Ah det förklarar saken..även om det är roligt att vara två, är det lika frustrerande för det mesta


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Medlem

Älskar deras spel. Lego LotR var skitkul att spela med barnen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Lego lotr är nog barnens favoritspel
Öppna världen där är perfekt.
Öppna världen i batman och marvel är dock lite rörig


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Älskar LotR filmerna och de var en stor del av min barndom och det samma kan jag säga om Lego Star Wars, men jag tyckte verkligen inte LotR passade som Lego-spel, speciellt inte när de använde rösterna från filmen men ändå gjorde det tramsigt. Gav liksom inte LotR respekten det förtjänar.

Medlem
Medlem

Någon som vet när tredje filmen kommer ut som DLC ? borde ju vart ute vid det här laget tycker jag...

Medlem
Skrivet av soyd:

Någon som vet när tredje filmen kommer ut som DLC ? borde ju vart ute vid det här laget tycker jag...

Tycker jag med, hört rykten om att det ska komma vid bluray releasen i slutet på mars, har provat att kontakta TTGames men inget svar

1
Skriv svar