Fumito Ueda vill göra ett spel med zombie-tema

Robot
Fumito Ueda vill göra ett spel med zombie-tema
Medlem
Fumito Ueda vill göra ett spel med zombie-tema

Finns det verkligen inget annat än zombiespel folk kan göra, vad som helst fan jag godtar ett ww2 spel bara man får några års break i alla zombiespel =_=


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ska det här vara nåt slags skämt? -_-`


signatur

Game long and prosper

Medlem

The Last Zombie?

Medlem

Fram med fler zombies ffs!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

MEG
Medlem

Jaaa äntligen ett zombie spel vad jag har längtat Kan han inte försöka komma på något nytt i stället.


signatur

Death is only the beginning

Inaktiv

Zombiespel är så last decade!

Aliens är det nya !

Medlem

Undrar vad det är som tar sådan tid för att färdigställa Last guardian. De har trots allt hållit på med det i 6 år.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Vad sägs som en Zombie-RTS i medeltidsmiljö? Vilken dunderhit! På tal om nya spel alltså..


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem

Bevisligen finns publiken som fortfarande tycker zombies är kul, jag räknar mig själv i den skaran, annars skulle inte spelen komma så tätt som de faktiskt gör.

OM man är less på zombiespel så låter man bli att spela det, fan man behöver inte ens läsa på om det. Ett otroligt dåligt argument men det är trots allt sant.

Det kommer tyvärr inte dröja innan många av kommentarerna man läser tycker att rymdsimulatorer är uttjatat, när det kommit ett par titlar per år i lika många år. Allmänt tråkig inställning, tycker jag.

Medlem

Inte ännu fler zombies. Är det inte dags för något nytt... typ robotar. Eller dinosaurier. Eller robotdinosaurier!

Inaktiv

Så originellt! ...eller inte.

ELF
Medlem

Bara det kommer till PC så blir jag nog aldrig mätt på zombier.

Skrivet av Xzander:

Inte ännu fler zombies. Är det inte dags för något nytt... typ robotar. Eller dinosaurier. Eller robotdinosaurier!

Robotdinosauriezombier.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Xzander:

Inte ännu fler zombies. Är det inte dags för något nytt... typ robotar. Eller dinosaurier. Eller robotdinosaurier!

Ett nytt Dino Crisis i stil med orginalet vore inte helt fel!!! Körde igenom det 4-5 gånger på ps1an och det var mitt första survival horror spel, sicka härliga tider <3


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av ELF:

Bara det kommer till PC så blir jag nog aldrig mätt på zombier.

Skrivet av Xzander:

Inte ännu fler zombies. Är det inte dags för något nytt... typ robotar. Eller dinosaurier. Eller robotdinosaurier!

Robotdinosauriezombier.

Jag tror vi är något revolutionerande på spåren här!

Skrivet av Javas:
Skrivet av Xzander:

Inte ännu fler zombies. Är det inte dags för något nytt... typ robotar. Eller dinosaurier. Eller robotdinosaurier!

Ett nytt Dino Crisis i stil med orginalet vore inte helt fel!!! Körde igenom det 4-5 gånger på ps1an och det var mitt första survival horror spel, sicka härliga tider &lt;3

Dino Crisis 4 hade varit sjukt nice! Eller ännu bättre, radera Dino Crisis 3 från historien och gör en riktigt trea istället!

Inaktiv

Mobilt zombiespel alltså? Underbart, jag längtar!

Inaktiv

Left 4 Dead och The Walking Dead(TV-serien) har fått igång detta beroende av zombies tror jag! Det har ju verkligen exploderat iaf.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

Finns det verkligen inget annat än zombiespel folk kan göra, vad som helst fan jag godtar ett ww2 spel bara man får några års break i alla zombiespel =_=

Varför just ett WW2-spel? Spela Call of Duty-spelen, Brothers In Arms eller varför inte Company of Heroes? Vill hellre se mer spel som utspelas i framtiden eller i ett helt annat universum. Någonting fräscht.

Medlem

Ni som verkar avsky zombie spel eller ww2 spel och tycker det kommer för många. Ni MÅSTE inte spela dessa. Jag vill själv ha fler av båda sakerna (yes, jag har redan fruktansvärt många). Inte fan gnäller jag så fort det kommer ett bilspel eller sportspel. Tycker bara det är roligt när folk får spel som passar dom, och gör något ett spel som inte passar...tja...does it matter? Då köper man bara inte den.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Asså seriöst, om ni tycker zombiespel är uttjatat, LÅT bli att spela dem då. Tycker att utvecklare ska få göra vad dom själv vill göra. Oftast blir det bättre när man gör nånting man vill göra

1
Skriv svar