GTA: San Andreas blir bärbart i december

Robot
GTA: San Andreas blir bärbart i december

Den stora 90-talssagan till den stora 00-talskonsolen kan snart spelas på de små 10-talsmaskinerna.

#nyhetstips, #rockstar-games, #grand-theft-auto-san-andreas


Medlem
GTA: San Andreas blir bärbart i december

lol

Medlem

Coolt. Spännande.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Bästa GTA hittills i mitt tycke. Dock harhar jag inte spelat det på många år så kanske lever på nostalgi. Har svårt att tänka mig att något slår Lance Vance Dance dock.

KoP
Medlem

Ooh, givet köp! Då har man GTA 3, GTA Vice city och GTA: SA på plattan. Några andra mobila spel behövs ej (förutom Ports of call).

Medlem

Jättehäftigt..... blir väl som GTA: III & GTA: VC, funkar på typ 5 olika modeller trots att det finns ytterligare 45 andra mobiler som är mer high end!

Medlem

Släpp det till PSVita istället...

Medlem
Skrivet av purjo:

Bästa GTA hittills i mitt tycke. Dock harhar jag inte spelat det på många år så kanske lever på nostalgi. Har svårt att tänka mig att något slår Lance Vance Dance dock.

Tycker nog faktiskt det är det bästa spelet i serien hittills. Drog igenom det precis före GTA V släpptes och jag blev förvånad över hur välgjort det är, framförallt animationerna och röstskådespelet.

Inaktiv
Skrivet av fzusr:

Släpp det till PSVita istället...

PSVita är död.

Medlem

This is drug money!

Medlem

Hoppas det kommer till Xperia Z1:an känns som att det skulle flyta rätt bra på den med tanke på att den har mer kraft än vad som var rekommenderat till datorn när det släpptes :')

Medlem

Hoppas den dyker upp till Nexus 5, vilket känns givet enligt mig.
Bara att skaffa en Moga Hero kontroll då! Gta:SA är lätt en favorit i serien!

ELF
Medlem

Om de inte har försämmrat grafiken någon stans så kommer det ju lagga som bara den då det bara kör på en kärna.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Hunkala:

Hoppas det kommer till Xperia Z1:an känns som att det skulle flyta rätt bra på den med tanke på att den har mer kraft än vad som var rekommenderat till datorn när det släpptes :')

Skillnad på hz och hz.

Skrivet av ELF:

Om de inte har försämmrat grafiken någon stans så kommer det ju lagga som bara den då det bara kör på en kärna.

^^ aa, säkert.

Medlem
Skrivet av ELF:

Om de inte har försämmrat grafiken någon stans så kommer det ju lagga som bara den då det bara kör på en kärna.

I min mobil som är mer än 1år gammal har jag 4 processorkärnor. Men det är nog som du säger, att en enkärnig kommer att lagga när man kör spelet, eftersom övriga specs på mobilen inte lär vara så bra då heller.

Medlem
Skrivet av purjo:

Bästa GTA hittills i mitt tycke. Dock harhar jag inte spelat det på många år så kanske lever på nostalgi. Har svårt att tänka mig att något slår Lance Vance Dance dock.

Fast Lance Vance var väl med i Vice City och inte San Andreas?

Inaktiv

När de säger "Windows mobile devices" hoppas jag att de menar både Windows Phone och Windows 8. Jag spelar gärna detta på datorn.

Medlem
Skrivet av Rockartisten:

När de säger "Windows mobile devices" hoppas jag att de menar både Windows Phone och Windows 8. Jag spelar gärna detta på datorn.

Vad babblar du om? Spelet är redan ute på PC.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Rockartisten:

När de säger "Windows mobile devices" hoppas jag att de menar både Windows Phone och Windows 8. Jag spelar gärna detta på datorn.

Vad babblar du om? Spelet är redan ute på PC.

Kanske att det släpps i Windows Store till både x86 och ARM.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Rockartisten:

När de säger "Windows mobile devices" hoppas jag att de menar både Windows Phone och Windows 8. Jag spelar gärna detta på datorn.

Vad babblar du om? Spelet är redan ute på PC.

Kanske att det släpps i Windows Store till både x86 och ARM.

Kan man inte få spelet att fungera på en sådan dator bör man inte ens spela spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Rockartisten:

När de säger "Windows mobile devices" hoppas jag att de menar både Windows Phone och Windows 8. Jag spelar gärna detta på datorn.

Vad babblar du om? Spelet är redan ute på PC.

Din otrevlige fan...hehe! Har du hört talas om Windows Store eller? Jag skulle gärna vilja ha den uppdaterade versionen av spelet på alla mina framtida enheter i ett och samma köp.

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Rockartisten:

När de säger "Windows mobile devices" hoppas jag att de menar både Windows Phone och Windows 8. Jag spelar gärna detta på datorn.

Vad babblar du om? Spelet är redan ute på PC.

Kanske att det släpps i Windows Store till både x86 och ARM.

Kan man inte få spelet att fungera på en sådan dator bör man inte ens spela spel.

Snacka när du vet nåt istället.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av purjo:

Bästa GTA hittills i mitt tycke. Dock harhar jag inte spelat det på många år så kanske lever på nostalgi. Har svårt att tänka mig att något slår Lance Vance Dance dock.

Fast Lance Vance var väl med i Vice City och inte San Andreas?

Jo jag vet, läste SA som VC i morse innan jag hade fått i mig morgonkaffet.

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Rockartisten:

När de säger "Windows mobile devices" hoppas jag att de menar både Windows Phone och Windows 8. Jag spelar gärna detta på datorn.

Vad babblar du om? Spelet är redan ute på PC.

Kanske att det släpps i Windows Store till både x86 och ARM.

Kan man inte få spelet att fungera på en sådan dator bör man inte ens spela spel.

Snacka när du vet nåt istället.

FYI för er som ej vet. ARM devices som kör Windows kan bara köra Windows RT och måste hämta alla sina program osv från windows store och kan ej köra normala x86 baserade program. Så inga pc spel inget funkar allt måste komma från windows store. Det finns heller inget workaround för detta det är så Windows RT systemet är uppbyggt.

Medlem

Ingår "Hot Coffee"-modden mån tro? =P

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av fzusr:

Släpp det till PSVita istället...

PSVita är död.

Släpper dom detta blir det nog liv i den ska du se!

ELF
Medlem
Skrivet av TheBlueLynx:
Skrivet av ELF:

Om de inte har försämmrat grafiken någon stans så kommer det ju lagga som bara den då det bara kör på en kärna.

I min mobil som är mer än 1år gammal har jag 4 processorkärnor. Men det är nog som du säger, att en enkärnig kommer att lagga när man kör spelet, eftersom övriga specs på mobilen inte lär vara så bra då heller.

Va? Nu snackar jag inte om enkärniga mobiler, utan jag snackar om mobiler så som Samsung Galaxy S4 som har 4 kärnor @2,3 GHz..

Min processor i datorn på 3,4 GHz pallar inte trycket om jag försöker maxa grafiken i SA. Sitter på ett XFX Radeon HD5870 850MHz.

Men de kanske lyckas med någon überoptimering som gör att det flyter på mycket bättre


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av KoP:

Ooh, givet köp! Då har man GTA 3, GTA Vice city och GTA: SA på plattan. Några andra mobila spel behövs ej (förutom Ports of call).

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rdklein.por...

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Rockartisten:

När de säger "Windows mobile devices" hoppas jag att de menar både Windows Phone och Windows 8. Jag spelar gärna detta på datorn.

Vad babblar du om? Spelet är redan ute på PC.

Din otrevlige fan...hehe! Har du hört talas om Windows Store eller? Jag skulle gärna vilja ha den uppdaterade versionen av spelet på alla mina framtida enheter i ett och samma köp.

Vad tror du att Steam gör??


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

12
Skriv svar