Wasteland 2-beta bara veckor bort

Robot
Wasteland 2-beta bara veckor bort

Om du redan hällt slantar i utvecklarnas fickor spelar du undergången i mitten av december.

#wasteland, #wasteland-2, #inxile-entertainment, #fallout-4


MEG
Medlem
Wasteland 2-beta bara veckor bort

Äntligen, kan nu bara hoppas att de inte fibblar bort detta...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Jag är en av dom lyckliga. Skall bli så j-vla nice att få spela ett klassiskt västerländskt rollspel igen.

Plus postapokalyptism liksom, allt blir bättre efter en redig apokalyps.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

MrX
Medlem
k3m
Medlem
Medlem

Ska bli kanonkul!

Edit: Dock tycker jag de dröjer med en del andra saker de borde skickat till sina backers redan


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ohhhh! Hoppas det blir bra asså!

Medlem

Fick wasteland 2 på köpet när jag backade Torment, men det får man nog inte förrän Wasteland 2 är officiellt släppt.

Medlem

nja vi fick ju wasteland 1 så det är ju inte helt omöjligt

Medlem

Tja alltid trevligt när någon kickstarter börjar leverera, av alla de 12 jag stöttat hittills har enbart en enda levererat, hälften är stendött och tja resten verkar leva på. Önskar man hörde mer från de stendöda projekten dock, det är en sak att misslyckats, men att totalt gå i mörker och inte säga något alls är inte något jag är glad över.

Medlem
Skrivet av Spiff:

nja vi fick ju wasteland 1 så det är ju inte helt omöjligt

Jo, att vi fick wasteland 1 var en trevlig bonus, men då jag missade att backa wasteland 2, så körde jag lite mer på torment istället:

Pledge $45 or more
You selected

10271 backers

ALL ABOUT THE GAMES - RPG SPECIAL - ALL DIGITAL wo great RPGs from inXile for under the price of a single game! You'll receive a digital downloadable copy of Torment: Tides of Numenera and Wasteland 2, both DRM-free for PC, MAC OSX, or Linux. You'll also receive Digital Game Manuals for both.
Estimated delivery: Dec 2014

Inaktiv

Får alla backers betan eller var man tvungen att komma upp till någon viss summa?

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Jag är en av dom lyckliga. Skall bli så j-vla nice att få spela ett klassiskt västerländskt rollspel igen.

Plus postapokalyptism liksom, allt blir bättre efter en redig apokalyps.

har du kört shadowrun returns? jag gillade det spelet så jädra bra

Medlem
Skrivet av pippen1001:
Skrivet av SID 6.7:

Jag är en av dom lyckliga. Skall bli så j-vla nice att få spela ett klassiskt västerländskt rollspel igen.

Plus postapokalyptism liksom, allt blir bättre efter en redig apokalyps.

har du kört shadowrun returns? jag gillade det spelet så jädra bra

Jupp backade det också. Mycket bra spel med härlig cyperpunkstämning.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Bara release. Man kan köpa till wasteland beta också men det kostar 20$ extra tror jag.

Hur det är med de som backat wasteland 2 vet jag inte, det borde stå på infon om de olika tiersen för wasteland 2 kickstartern.

Medlem

Glömt bort att jag backat detta... Nice! Hoppas det är bra

Medlem

Satt och lirade Wasteland 1 lite granna.
Hemsk grafik!
Krångligt inventory system.

Men... ändå satt jag mer än två timmar bara för att få igång det "perfekta" teamet. Trots vissa smärre buggar i linux-versionen (kunde inte ladda tidigare sparningar utan var tvungen att starta om igen varje gång) så kan jag fortfarande känna suget efter att utforska lite mera av Wasteland 1. Kan nämna att jag just nu har ett modernt spel som Skyrim rullandes i bakgrunden, komplett med musik och ljudeffekter, men man är ändå lite frestad att smyga över till WL1 istället.

Jag kan verkligen förstå varför WL1 var en monster-hit när det begav sig. Ser verkligen fram emot WL2.

1
Skriv svar