Stalker är kampsportsmästaren i Wildstar

Robot
Stalker är kampsportsmästaren i Wildstar
Medlem
Stalker är kampsportsmästaren i Wildstar

Haha, avslutningen var ju hur skön som helst


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Medlem

Är det bara jag som inte förstår vad alla verkar gilla med detta spel? På vilket sätt är det inte ett nytt "WoW"?

I said come in dont stand there.

Medlem
Skrivet av Moraxus:

Är det bara jag som inte förstår vad alla verkar gilla med detta spel? På vilket sätt är det inte ett nytt "WoW"?

Det nytt men ändå det man gillar i wow. en blandning av jag vet inte det är bara bra ?

Medlem
Skrivet av Moraxus:

Är det bara jag som inte förstår vad alla verkar gilla med detta spel? På vilket sätt är det inte ett nytt "WoW"?

Du behöver ju bara titta på combaten så borde du märka stor skillnad?
Wow stå still, scrolla mushjulet upp/ner.

Wildstar, sikta själv, dodgea osv.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Moraxus:

Är det bara jag som inte förstår vad alla verkar gilla med detta spel? På vilket sätt är det inte ett nytt "WoW"?

Du behöver ju bara titta på combaten så borde du märka stor skillnad?
Wow stå still, scrolla mushjulet upp/ner.

Wildstar, sikta själv, dodgea osv.

Precis som i Tera, Guild Wars....mfl.

OT: Ncsoft verkar bara spy ut mmo efter mmo. Kanske de skulle lägga ner mer energi på ett. Eller bara rent av skita i mmo helt o hållet

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Precis som i Tera, Guild Wars....mfl.

OT: Ncsoft verkar bara spy ut mmo efter mmo. Kanske de skulle lägga ner mer energi på ett. Eller bara rent av skita i mmo helt o hållet

Du vet att NC inte är en spelstudio va?

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Moraxus:

Är det bara jag som inte förstår vad alla verkar gilla med detta spel? På vilket sätt är det inte ett nytt "WoW"?

Du behöver ju bara titta på combaten så borde du märka stor skillnad?
Wow stå still, scrolla mushjulet upp/ner.

Wildstar, sikta själv, dodgea osv.

Precis som i Tera, Guild Wars....mfl.

OT: Ncsoft verkar bara spy ut mmo efter mmo. Kanske de skulle lägga ner mer energi på ett. Eller bara rent av skita i mmo helt o hållet

Du siktar inte själv i Guild wars dock, bara att du kan dodgea, och det lilla gör combaten mkt bättre en wow.
Att man nu får sikta själv gör det ännu bättre.

Och det är ArenaNet som gjort GW, och Carbine studio som gjort Wildstar.


signatur

Rwa?

Medlem

Fan vad jag älskar deras humor! Och disclaimern var ju skön, fast lite gammalt Brukade leka med att översätta fram och tillbaka mellan massvis av språk.. typ, för tio år sen och se vad för yoda-aktigt man fick fram.

Medlem
Skrivet av Moraxus:

Är det bara jag som inte förstår vad alla verkar gilla med detta spel? På vilket sätt är det inte ett nytt "WoW"?

Det är inte ett nytt WoW utan ett nytt spel, sluta jämföra med WoW hela tiden haha.

Medlem

Jag vill älska detta spel men allvarligt talat så börjar man bli hyfsat trött på alla "pegi 12" MMORPGs nu. Även om striderna inte är som i WoW så känns det som WoW ändå. Antagligen just för att det är så barnvänligt.

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Jag vill älska detta spel men allvarligt talat så börjar man bli hyfsat trött på alla "pegi 12" MMORPGs nu. Även om striderna inte är som i WoW så känns det som WoW ändå. Antagligen just för att det är så barnvänligt.

Det är väll ganska förståeligt? MMOs kostar mycket pengar, därav måste de nå ut till "precis alla". Vill du slippa P12:or, spela EVE eller titta på lite äldre MMO titlar.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Jag vill älska detta spel men allvarligt talat så börjar man bli hyfsat trött på alla "pegi 12" MMORPGs nu. Även om striderna inte är som i WoW så känns det som WoW ändå. Antagligen just för att det är så barnvänligt.

Tycker snarare att det är en bra estetiskt still att satsa på, den håller länge och ser inte utdaterad ut efter ett par år, som många som försöker med den mer färglösa och "realistiska" stilen.. Det går också att göra saker jävligt överdrivna samtidigt som dom är häftiga, enligt mig.

Medlem

Ser helskönt ut tycker jag. Deras humor är ju helskön med!

Medlem

Men åååh, jag läste "Stalker" och fick hjärtklappning, men då var det om Wildstar ;_;

Medlem

Härligt med rogues!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Moraxus:

Är det bara jag som inte förstår vad alla verkar gilla med detta spel? På vilket sätt är det inte ett nytt "WoW"?

Godness jag hoppas att det är det...har längtat efter något som kan engagera mig lika mycket som WoW gjort!

1
Skriv svar