Nytt stoff om nya Castlevania

Medlem
Nytt stoff om nya Castlevania

14 min, känns som MGS4 mellansekvenser. Bara man får spela mycket så är jag nöjd.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Neatherblade:

14 min, känns som MGS4 mellansekvenser. Bara man får spela mycket så är jag nöjd.

Längsta mellansekvensen i MGS4 är 94min har jag för mig. Men kan ha fel.

Medlem

Jag vet inte exakt hur lång den är men i slutet så är det en hiskeligt lång en... Jag minns för jag skulle egentligen bara spela lite till och helt plötsligt var spelet "klart" och sen började en långfilm och jag kom i säng på tok för sent.
Något man borde lärt sig lite tidigare att man kan inte bara spela lite MGS utan att räkna med massa mellansekvenser som kommer få dig fastlimmad i stolen.

Medlem

Bra att man slipper byta skiva om man installerar på hårddisk/usb

Medlem

Det är nog den stora fördelen med PS3 i dagsläget, Bluray. Spelen börjar bli lite för stora DVD, men jag måste säga att MS har löst det på ett relativt smart sätt i och med att man kan installera på HDD.

Medlem

hmm jag brukar gilla singeplayer-spel och även om 24 timmar är en lång tid, så är det ngt jag (som spelar väldigt mkt ) sätter på en helg ifal jag verkligen gillar spelet, jag blir helt enkelt fast. och 600kr för 24 timmar känns lite, väntar nog till priset sjunker en del


signatur

Rwa?

Det ser snyggt ut...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Åh vad jag hoppas att utvecklarna nyttjar PS3:ans överlägsna hårdvara så att vi slipper ett spel som ser okej ut till 360 men underpresterar och ser ut som skräp på PS3.

Medlem

Så länge man inte måste gå och käka middag mitt i scenen är den välkommen!

Medlem

Bara det är mellansekvenser som har något att berätta och föra storyn framåt istället för som i MGS2, en massa svammel och ordbajseri.

sparriskrigaren, hoppas kan du alltid göra.
Men släpps det till båda konsoller så utvecklas det först och främst till 360 då den och dess spel säljer bättre.
Och PS3'an får en portning till den "överlägsna hårdvaran" för den är så krånglig att utveckla till.

Medlem
Skrivet av Styx:

Bara det är mellansekvenser som har något att berätta och föra storyn framåt istället för som i MGS2, en massa svammel och ordbajseri.

sparriskrigaren, hoppas kan du alltid göra.
Men släpps det till båda konsoller så utvecklas det först och främst till 360 då den och dess spel säljer bättre.
Och PS3'an får en portning till den "överlägsna hårdvaran" för den är så krånglig att utveckla till.

Nu vet jag inte vilken plattform dom har som prio i detta spel. Men det är långt ifrån alla multiformatspel som har 360 som huvudplattform längre.


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar