Skräck spel till XBOX 360

Medlem
Skräck spel till XBOX 360

Hejsan alla.. är ny här inne och hoppas jag skriver mitt inlägg på rätt ställe nu. Söker riktigt kusliga skräck spel till Xbox 360. Skulle vilja ha tips på spel som liknar tex. Resident Evil eller Silent Hill.. eller Siren Blood Curse. Jag är en Silent Hill-lover så alla spel som liknar den tas emot extra väl.

Inaktiv

DU HAR REDAN TALAT OM RESIDENT EVIL-DET BLIR MITT RÅD TILL DIG;)

Men Martyrerna, det där med korta meningar och enbart i Caps kan ses som oseriösa svar. Det är väll trevligare att hjälpa andra medlemmar som frågar efter råd och tips.

Deadly Premonition har jag hört blandade åsikter om, men det kan vara något. Gameplay vis så ska det vara likt Silent hill, men jag kan ha fel.

Condemned: Criminal Origins, Inte likt RE alls, men mer in your face och atmosfären är tryckande, ljudet spelar en stor roll, vilket fick mig att hoppa till och krypa runt hörn.

"The Evil Within" är ju på g till flera plattformar, bland annat Xbox 360, någon gång 2014.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ärligt talat så är det nog en bristvara på 360. Finns enligt mig inget renodlat skräckspel till den konsolen i dagsläget, enligt mitt tycke.

Som Traveller in Time nämnde, håll ögonen öppna för The Evil Within. Ser väldans lovande ut..!


signatur

Constants and variables

Medlem

Condemned är inte alls japanskt med sjukt bra. Dock har det några år på nacken.

Medlem

F.E.A.R Är ganska ruggiga spel. Finns och 3st spel i serien!
Sen finns det Silent hill , Dead Space och massa andra , du kan kolla i bland Genre's i XBL spelbutiken.


signatur

"The guy who wants too much risks losing absolutely everything. Of course, the guy who wants too little from life might not get anything at all."

Medlem

Köp Silent Hill: HD Collection. Mycket bra spel.

1
Skriv svar