Ubisoft pratar om arbetet med Endwar Online

Robot
Medlem
Ubisoft pratar om arbetet med Endwar Online

Ubisoft, redan där tar det stopp


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Det blir kanske bra, men jag är skeptiskt till browserspel. Det funkade rätt hyfsat med Warface, men jag vet inte. Man har lite svårt för att ändra gamla vanor.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av walter_iego:

Det blir kanske bra, men jag är skeptiskt till browserspel. Det funkade rätt hyfsat med Warface, men jag vet inte. Man har lite svårt för att ändra gamla vanor.

Ja, jag håller med. Samtidigt älskade jag första Endwar-spelet. Måste ge det en chans.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av golom:

Ubisoft, redan där tar det stopp

You said it!

Att videon kändes som ren propaganda hjälper dem inte heller.
Och är det 'micro'transaktioner som gäller tro?


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

Provade aldrig endwar, kanske värt att införskaffa.

Medlem

hmm.. Den videon sade verkligen ingenting haha.Tror ännu mer på flopp efter detta

Medlem
Skrivet av golom:

Ubisoft, redan där tar det stopp

But why? Coolt att klaga eller? Utöver AC3 som verkligen var skräp har dom ju levererat som fan på sistone,
Far Cry 3 var ett av de bättre FPS på senare tid om än en anings repetitivt.
Splinter Cell: Blacklist var helt klart en värdig reboot på serien om än jag gärna sett att dom slopade action-delen helt och hållet.
Assassin's Creed 4: Black Flag är inte bara det överlägset bästa spelet i serien utan även ett av dom fristående roligaste och bäst gjorda spel storymässigt och berättarmässigt, särskilt med tanke på att det är ett open world.

För att då inte ens gå in på vad som utlovas med Watch Dogs och The Division ifall dom lyckas göra dom så bra som det verkar, vilket ser lovande ut med tanke på vad dom levererat.

Så ditt "stopp vid ubisoft" känns ganska ogrundat och omoget!

Medlem
Skrivet av Deli:
Skrivet av golom:

Ubisoft, redan där tar det stopp

But why? Coolt att klaga eller? Utöver AC3 som verkligen var skräp har dom ju levererat som fan på sistone,
Far Cry 3 var ett av de bättre FPS på senare tid om än en anings repetitivt.
Splinter Cell: Blacklist var helt klart en värdig reboot på serien om än jag gärna sett att dom slopade action-delen helt och hållet.
Assassin's Creed 4: Black Flag är inte bara det överlägset bästa spelet i serien utan även ett av dom fristående roligaste och bäst gjorda spel storymässigt och berättarmässigt, särskilt med tanke på att det är ett open world.

För att då inte ens gå in på vad som utlovas med Watch Dogs och The Division ifall dom lyckas göra dom så bra som det verkar, vilket ser lovande ut med tanke på vad dom levererat.

Så ditt "stopp vid ubisoft" känns ganska ogrundat och omoget!

Här var ju din kommentar dock lite ogrundad. Jag ska inte stoppa orden i någons mun här, men det är knappast spelen det är fel på. Snarare är det Ubisofts sätt att fullständigt, med brist på bättre ord, bajsa på oss spelare och spelstudios som jobbar för dem.


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Inaktiv
Skrivet av golom:

Ubisoft, redan där tar det stopp

Intressant att åsikter kan skilja sig så mycket. Ubisoft har blivit en av mina favoritstudios på senare år.

Medlem
Skrivet av roob:
Skrivet av Deli:
Skrivet av golom:

Ubisoft, redan där tar det stopp

But why? Coolt att klaga eller? Utöver AC3 som verkligen var skräp har dom ju levererat som fan på sistone,
Far Cry 3 var ett av de bättre FPS på senare tid om än en anings repetitivt.
Splinter Cell: Blacklist var helt klart en värdig reboot på serien om än jag gärna sett att dom slopade action-delen helt och hållet.
Assassin's Creed 4: Black Flag är inte bara det överlägset bästa spelet i serien utan även ett av dom fristående roligaste och bäst gjorda spel storymässigt och berättarmässigt, särskilt med tanke på att det är ett open world.

För att då inte ens gå in på vad som utlovas med Watch Dogs och The Division ifall dom lyckas göra dom så bra som det verkar, vilket ser lovande ut med tanke på vad dom levererat.

Så ditt "stopp vid ubisoft" känns ganska ogrundat och omoget!

Här var ju din kommentar dock lite ogrundad. Jag ska inte stoppa orden i någons mun här, men det är knappast spelen det är fel på. Snarare är det Ubisofts sätt att fullständigt, med brist på bättre ord, bajsa på oss spelare och spelstudios som jobbar för dem.

Ja kanske är det så, dom har ju några snedsteg men även där tycker jag dom jobbar på ganska bra för att rätta till dom allt eftersom, det är ju många saker dom backat på till skillnad från andra spelföretag som helt ignorerar alla sina kunder!

Medlem

Tja man ska ju inte underskatta browserspel längre, det finns absolut kapacitet att hämta där.

Medlem
Skrivet av Deli:

Ja kanske är det så, dom har ju några snedsteg men även där tycker jag dom jobbar på ganska bra för att rätta till dom allt eftersom, det är ju många saker dom backat på till skillnad från andra spelföretag som helt ignorerar alla sina kunder!

Om du som jag varit gammal ubåtssimmare och sett vad Ubisoft gjorde med Silent Hunter-serien så hade du också varit en rabiat Ubisoft-hatare vid det här laget. Att kräka ur sig ett eller ett par Asscreed-spel om året gör knappast att min respekt för dem ökar, och varför skulle det?

Medlem
Skrivet av Glaset:
Skrivet av golom:

Ubisoft, redan där tar det stopp

Intressant att åsikter kan skilja sig så mycket. Ubisoft har blivit en av mina favoritstudios på senare år.

Samma här!

1
Skriv svar