Webhallen har redan börjat skicka PS4

Medlem
Webhallen har redan börjat skicka PS4

Japp, som titeln avslöjar, ni som har förhandsbokat en PS4:a på Webhallen,
ta en titt på er beställning, såg precis att min redan var skickad.

Trevlig överraskning, lär väl dyka upp på tisdag misstänker jag.

Edit: Förhastade mig lite där, Webhallen har inte skickat än, dom har börjat administrera utskicken och skickat elektronisk förhandinformation till Posten. Vilket förhoppningsvis betyder att dom börjar skicka på måndag och inte sitter och håller inne med leveransen.

Medlem
Medlem

Min har dom inte skickat men dom har förbehandlat den och gett den kollinummer.

Medlem

Aah, sant, såg det nu. My bad, blev lite för exalterad. =(

Förhoppningsvis kör dom ut leveransen till Posten på måndag,
i så fall bör den dyka upp dagen efter.

Medlem

Vilket datum ska de komma?

Medlem
Skrivet av vTune:

Vilket datum ska de komma?

Releasedatum är på fredag den 29:e

Medlem

Själv hämtar man sin i butik, slutar tom tidigare den dagen just för detta

Medlem

Gött! Det närmar sig


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av M_R_X5432:

Har också fått min

Medlem
Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av M_R_X5432:

Har också fått min

http://www.destructoid.com/ul/245902-10-things-i-hope-the-ps4...

OH! en sån så slipper man ju byta skiva på FF7! en sån skulle man ha


signatur
Skribent

Har börjat få spelen nu i alla fall... eller ja, Fifa 14.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Dom lär ju INTE skicka den på måndag, tidigast Ons-tors... Räkna inte med att ha den innan fredag

Medlem

Hoppas att imon Måndag att Komplett ger oss kunder någon slags information... tror de kliar i många spelsugna spelare där ute, även mig själv!

komplett, har vart riktigt dåliga eller mer "layback" med informationen, vilket jag tror dom gör rätt i och vara ifall nått skulle hända!

Webhallen lär ligga med bra kontakt med återförsäljaren


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Har mejlat Webhallen om en avbokning, men det kanske inte accepteras eftersom produkten redan har packats. Har länge funderat på en avbokning, men tänkte vänta till sista stund om man nu skulle vilja ha en i alla fall. Så visade det sig att de packade skiten en hel vecka i förväg, så nu kanske jag är låst.

Om någon stackare inte får någon till releasen, så finns det en i Uddevalla. Bara att höra av er.

Medlem

Webhallen har även HDD uppgradering till PS4 till salu för 895kr.

I paketet är en Seagate 1TB SSHD vilket snabbar upp spelen skapligt om du laddar från HD. Märkbar skillnad i spel som GTA V som läser från disk och skiva samtidigt och många PS+ spel som laddas direkt från disk osv till PS3 så tvekar inte en sekund på att det kommer vara en stor skillnad på PS4.

I paketet finns även ett 4gb USB minne för att använda när man ska installerar firmware på nya disken.

Priset 895kr är aningen billigare än andra butiker med undantag för Pixmania, och då får man även med ett litet USB-minne.

En SSHD är inte snabbare än en SSD men en SSD kostar mer än 5ggr så mycket. Har du 5000kr att lägga på en uppgradering till PS4 så kör på en SSD istället. Men om du vill ha en bra och billig uppgradering ska du utan tvekan köra på en SSHD.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Webhallen har även HDD uppgradering till PS4 till salu för 895kr.

I paketet är en Seagate 1TB SSHD vilket snabbar upp spelen skapligt om du laddar från HD. Märkbar skillnad i spel som GTA V som läser från disk och skiva samtidigt och många PS+ spel som laddas direkt från disk osv till PS3 så tvekar inte en sekund på att det kommer vara en stor skillnad på PS4.

I paketet finns även ett 4gb USB minne för att använda när man ska installerar firmware på nya disken.

Priset 895kr är aningen billigare än andra butiker med undantag för Pixmania, och då får man även med ett litet USB-minne.

En SSHD är inte snabbare än en SSD men en SSD kostar mer än 5ggr så mycket. Har du 5000kr att lägga på en uppgradering till PS4 så kör på en SSD istället. Men om du vill ha en bra och billig uppgradering ska du utan tvekan köra på en SSHD.

Tack för tipset! Synd bara att man såg det för sent nu, får bli en sån lite senare

Nu är det bara en dag kvar! Är jäkligt hypad för att testa konsolen men måste erkänna att de flesta spelen är väldigt ointressanta...


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Verkar som den jag beställt är skickad iaf, woho.

Händelser
Datum/Tidpunkt Plats Händelse
2013-11-28 15:52 Segeltorp, Sverige Försändelsen transporteras
2013-11-23 07:46 Webhallen Sverige AB, Sverige Elektronisk förhandsinformation har mottagits

Medlem

Beställde ni från spelbutiken hade ni redan haft eran. Fick min tidigt igår, torsdag, och har spelat från och till under dagen. Det största pluset just nu är kontrollern dock, finns inte tillräckligt bra spel för att verkligen testa hårdvaran än.

Medlem
Skrivet av Thomas:

Har mejlat Webhallen om en avbokning, men det kanske inte accepteras eftersom produkten redan har packats. Har länge funderat på en avbokning, men tänkte vänta till sista stund om man nu skulle vilja ha en i alla fall. Så visade det sig att de packade skiten en hel vecka i förväg, så nu kanske jag är låst.

Om någon stackare inte får någon till releasen, så finns det en i Uddevalla. Bara att höra av er.

Hej Thomas!

Jag köper gärna din ps4 om möjligheten fortfarande finns?

1
Skriv svar