Undersökning Playstation 4 - Skolarbete

Medlem
Undersökning Playstation 4 - Skolarbete

Hej allihopa.

Jag har ett skolarbete som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Jag har knappat ihop en webbaserad marknadsundersökning, som jag behöver ha svar på.

Jag hoppas några som har lite tid över kan hjälpa mig. Den är 10 frågor och tar ca. 4-5 minuter att svara på.

Ni hittar den på länken nedan:
https://www.surveymonkey.com/s/TDQ5J2P

Tack på förhand

Medlem

"är du nöjd med våra lanseringstitlar"
"Om du väljer att inte köpa vår nya spelkonsol, utan en från våra konkurrenter"
"Vad tycker du bäst om hos våra konkurrenter som Microsoft och Nintendo?"
...
Öööh är du från Sony eller? Frågorna får det att verka så.

Medlem
Skrivet av Fuidama:

"är du nöjd med våra lanseringstitlar"
"Om du väljer att inte köpa vår nya spelkonsol, utan en från våra konkurrenter"
"Vad tycker du bäst om hos våra konkurrenter som Microsoft och Nintendo?"
...
Öööh är du från Sony eller? Frågorna får det att verka så.

Det får det att kännas som att det inte är skolarbete. :/

Medlem

Hmpf..


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Medlem

Kändes som ett utskick från Sony helt klart men har ändå svarat och bryr mig inte om Sony själva står bakom den här undersökningen.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Kändes som ett utskick från Sony helt klart men har ändå svarat och bryr mig inte om Sony själva står bakom den här undersökningen.

Saken är ju att de borde vara ärliga vilka de är istället för att "maskera" sig som en student som gör ett skolarbete...

Nu har jag ifs också svarat på frågorna och sagt vad jag tycker, och jag skulle svarat likadant om det var Sony själva som gjorde undersökningen. Transparens är det man vill ha som konsument men sällan får.

Medlem
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av SunShine:

Kändes som ett utskick från Sony helt klart men har ändå svarat och bryr mig inte om Sony själva står bakom den här undersökningen.

Saken är ju att de borde vara ärliga vilka de är istället för att "maskera" sig som en student som gör ett skolarbete...

Nu har jag ifs också svarat på frågorna och sagt vad jag tycker, och jag skulle svarat likadant om det var Sony själva som gjorde undersökningen. Transparens är det man vill ha som konsument men sällan får.

Absolut så håller jag med dig. Jag menade mest på att skolarbete eller Sony själva så är det lite kul att få svara på undersökningar haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Hej alla! Tack för att ni deltagit i min marknadsundersökning.
Jag utformade den med frågor som om jag jobbade för sony. Det var uppgiften att välja ett företag och produkt

1
Skriv svar