BF4 för 249, bara idag fredag.

Medlem
BF4 för 249, bara idag fredag.

Det finns säkert billigare någon annanstans, men idag har Webhallen och CDon "Blackfridayreor" som gäller fram till tolvslaget. Där har båda BF4 för 249. PAssade på och fixade mig ett ex

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/144226-battlefield_4

http://cdon.se/spel/battlefield_4_incl_china_rising-21030914

Vet inte om China rising ingår i CDon, det är ju inte förbokningsbart längre.


signatur

Videomupp

Medlem

Slog till och köpte det på CDON. Blev 199kr med rabattkod. Inte så illa

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Slog till och köpte det på CDON. Blev 199kr med rabattkod. Inte så illa

Personlig rabattkod eller något kan dela med dig av?

Medlem
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av Bojkott:

Slog till och köpte det på CDON. Blev 199kr med rabattkod. Inte så illa

Personlig rabattkod eller något kan dela med dig av?

Personlig. Om du handlar för över 500kr så kan du använda koden 2013XMAS för att få 100kr rabatt, så du kan ju alltid se om det finns nåt mer du behöver, alternativt gå samman med en kompis

Medlem
Skrivet av WildThing:

Det finns säkert billigare någon annanstans, men idag har Webhallen och CDon "Blackfridayreor" som gäller fram till tolvslaget. Där har båda BF4 för 249. PAssade på och fixade mig ett ex

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/144226-battlefield_4

http://cdon.se/spel/battlefield_4_incl_china_rising-21030914

Vet inte om China rising ingår i CDon, det är ju inte förbokningsbart längre.

Tack för tipset! Det står att det ingår, så nåt annat vore ju konstigt.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av Bojkott:

Slog till och köpte det på CDON. Blev 199kr med rabattkod. Inte så illa

Personlig rabattkod eller något kan dela med dig av?

Personlig. Om du handlar för över 500kr så kan du använda koden 2013XMAS för att få 100kr rabatt, så du kan ju alltid se om det finns nåt mer du behöver, alternativt gå samman med en kompis

Funkar även utan att ha handlat för 500. Jag beställde precis mitt X av BF4 + China rising med denna kod, blev 199. Inga andra varor, så funkar visst även utan : )

Inaktiv

Hann slå till, även jag fick det för 199 kr på CDON, klagar inte!

Medlem
Skrivet av Strudaklitt:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av Bojkott:

Slog till och köpte det på CDON. Blev 199kr med rabattkod. Inte så illa

Personlig rabattkod eller något kan dela med dig av?

Personlig. Om du handlar för över 500kr så kan du använda koden 2013XMAS för att få 100kr rabatt, så du kan ju alltid se om det finns nåt mer du behöver, alternativt gå samman med en kompis

Funkar även utan att ha handlat för 500. Jag beställde precis mitt X av BF4 + China rising med denna kod, blev 199. Inga andra varor, så funkar visst även utan : )

Jaså där ser man Koden kanske är giltig som 50kr om man handlar för under 500kr? 249kr var ju ett riktigt kap, men 199kr var ju årets deal Tycker synd om alla som förbokade det på Origin för 699kr.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Strudaklitt:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av Bojkott:

Slog till och köpte det på CDON. Blev 199kr med rabattkod. Inte så illa

Personlig rabattkod eller något kan dela med dig av?

Personlig. Om du handlar för över 500kr så kan du använda koden 2013XMAS för att få 100kr rabatt, så du kan ju alltid se om det finns nåt mer du behöver, alternativt gå samman med en kompis

Funkar även utan att ha handlat för 500. Jag beställde precis mitt X av BF4 + China rising med denna kod, blev 199. Inga andra varor, så funkar visst även utan : )

Jaså där ser man Koden kanske är giltig som 50kr om man handlar för under 500kr? 249kr var ju ett riktigt kap, men 199kr var ju årets deal Tycker synd om alla som förbokade det på Origin för 699kr.

Det låter som ett riktigt skumt erbjudande ^^ Att ge folk rabatt för att handla lite!
Vid närmare efterforskning visar det sig att rean endast gäller för köp ÖVER HUNDRA (100) KRONOR! Med andra ord, allt för en hundring kostar nu en femtiolapp. Ganska galet, men fint är'e!

För övrigt hittar ni rabatterna här: http://www.gratislandet.se/cdon-rabattkod.html

Medlem

Hej på er!

Jag har en dispyt med Cdon där de påstår att de inte sålde Battlefield 4 inkl China Rising för PC för 249:- i fredags när det var sk Black Friday.

Är det någon av er här som kan hjälpa mig att motbevisa dem? T ex genom att maila över en kopia på ordererkännandet till mig eller liknande så jag kan trycka upp det under näsan på dem

Medlem
Skrivet av Dioda:

Hej på er!

Jag har en dispyt med Cdon där de påstår att de inte sålde Battlefield 4 inkl China Rising för PC för 249:- i fredags när det var sk Black Friday.

Är det någon av er här som kan hjälpa mig att motbevisa dem? T ex genom att maila över en kopia på ordererkännandet till mig eller liknande så jag kan trycka upp det under näsan på dem

Shit, önskade att jag hade så jag kunde hjälpa! Hoppas någon har det!

Medlem
Skrivet av Dioda:

Hej på er!

Jag har en dispyt med Cdon där de påstår att de inte sålde Battlefield 4 inkl China Rising för PC för 249:- i fredags när det var sk Black Friday.

Är det någon av er här som kan hjälpa mig att motbevisa dem? T ex genom att maila över en kopia på ordererkännandet till mig eller liknande så jag kan trycka upp det under näsan på dem

Vad i h--vete!? Beställde också BF4 inkl CR, meddela mig om du kommer nån vart!
Här har du ytterligare bevis!

Medlem

Skickade precis ett mail till dem:

"Hej!

Jag köpte, precis som många andra, Battlefield 4 med inkluderad China Rising expansion från er under er Black Friday rea. Jag läste precis på ett forum att hon haft en dispyt med er där ni påstår att expansionen inte medföljer och att den inte stog med på er hemsida med översikt över produkterna. Detta stämmer inte, även jag står fast vid detta! Jag har tagit skärmdumpar, vilket jag alltid gör som säkerhetsåtgärd när jag handlar online, och kan skicka detta till er om så skulle vara fallet.
Vad är dealen, kommer jag att få min medföljande expansion eller kommer även jag att behöva diskutera detta vidare med högre makter?

mvh
Felix"

För övrigt sitter jag på artikelnummer 3021030914
Ordernummer 41288542
Kundnummer 6957748

Hade varit sjyst om du kunde nämna mig i dina mailen, då kan mina uppgifter hjälpa oss båda : )

Kom även på att jag hade ännu en skärmdump:

Medlem
Skrivet av Strudaklitt:

Skickade precis ett mail till dem:

"Hej!

Jag köpte, precis som många andra, Battlefield 4 med inkluderad China Rising expansion från er under er Black Friday rea. Jag läste precis på ett forum att hon haft en dispyt med er där ni påstår att expansionen inte medföljer och att den inte stog med på er hemsida med översikt över produkterna. Detta stämmer inte, även jag står fast vid detta! Jag har tagit skärmdumpar, vilket jag alltid gör som säkerhetsåtgärd när jag handlar online, och kan skicka detta till er om så skulle vara fallet.
Vad är dealen, kommer jag att få min medföljande expansion eller kommer även jag att behöva diskutera detta vidare med högre makter?

mvh
Felix"

För övrigt sitter jag på artikelnummer 3021030914
Ordernummer 41288542
Kundnummer 6957748

Hade varit sjyst om du kunde nämna mig i dina mailen, då kan mina uppgifter hjälpa oss båda : )

Kom även på att jag hade ännu en skärmdump:

Hej Felix!

Tusen tack för att du engarerar dig i detta ärende! Jag såg precis ditt meddelande till Cdon på Facebook (även jag skrev ett inlägg där under gårdagen) och jag såg även Cdons svar. Det är ju helt sjukt! Jag kallar det för falsk marknadsföring - att sälja en produkt, men att man i själva verket får en annan?

Jag ska vara ärlig och säga att jag faktiskt inte ens öppnat mitt paket med spelet i ännu pga att jag funderar på att skicka tillbaka det då jag är rent ut sagt förbannad på Cdon.

Medlem
Skrivet av Dioda:

Hej på er!

Jag har en dispyt med Cdon där de påstår att de inte sålde Battlefield 4 inkl China Rising för PC för 249:- i fredags när det var sk Black Friday.

Är det någon av er här som kan hjälpa mig att motbevisa dem? T ex genom att maila över en kopia på ordererkännandet till mig eller liknande så jag kan trycka upp det under näsan på dem

Jag har också beställt det. Till mig sa de bara att de har slut på spelet till PC just nu och de vet inte om det kommer in igen (förstår inte varför det inte skulle göra det). Eftersom min order står som att den packas så trodde de att den skulle komma denna vecka, annars skulle jag höra av mig nästa vecka.

Medlem
Skrivet av starboy83:
Skrivet av Dioda:

Hej på er!

Jag har en dispyt med Cdon där de påstår att de inte sålde Battlefield 4 inkl China Rising för PC för 249:- i fredags när det var sk Black Friday.

Är det någon av er här som kan hjälpa mig att motbevisa dem? T ex genom att maila över en kopia på ordererkännandet till mig eller liknande så jag kan trycka upp det under näsan på dem

Jag har också beställt det. Till mig sa de bara att de har slut på spelet till PC just nu och de vet inte om det kommer in igen (förstår inte varför det inte skulle göra det). Eftersom min order står som att den packas så trodde de att den skulle komma denna vecka, annars skulle jag höra av mig nästa vecka.

Hoppas du får ditt spel snart! Jag kan inte se att det längre finns på CDON när man söker efter det?!

Medlem
Skrivet av Dioda:
Skrivet av starboy83:
Skrivet av Dioda:

Hej på er!

Jag har en dispyt med Cdon där de påstår att de inte sålde Battlefield 4 inkl China Rising för PC för 249:- i fredags när det var sk Black Friday.

Är det någon av er här som kan hjälpa mig att motbevisa dem? T ex genom att maila över en kopia på ordererkännandet till mig eller liknande så jag kan trycka upp det under näsan på dem

Jag har också beställt det. Till mig sa de bara att de har slut på spelet till PC just nu och de vet inte om det kommer in igen (förstår inte varför det inte skulle göra det). Eftersom min order står som att den packas så trodde de att den skulle komma denna vecka, annars skulle jag höra av mig nästa vecka.

Hoppas du får ditt spel snart! Jag kan inte se att det längre finns på CDON när man söker efter det?!

Hoppas detsamma till dig. Nej, jag kan inte heller se det när jag klickar på spelets länk i min order. Vi får vänta och se helt enkelt. Annars är det pengarna tillbaka som gäller!

Medlem
Skrivet av Dioda:
Skrivet av Strudaklitt:

Skickade precis ett mail till dem:

"Hej!

Jag köpte, precis som många andra, Battlefield 4 med inkluderad China Rising expansion från er under er Black Friday rea. Jag läste precis på ett forum att hon haft en dispyt med er där ni påstår att expansionen inte medföljer och att den inte stog med på er hemsida med översikt över produkterna. Detta stämmer inte, även jag står fast vid detta! Jag har tagit skärmdumpar, vilket jag alltid gör som säkerhetsåtgärd när jag handlar online, och kan skicka detta till er om så skulle vara fallet.
Vad är dealen, kommer jag att få min medföljande expansion eller kommer även jag att behöva diskutera detta vidare med högre makter?

mvh
Felix"

För övrigt sitter jag på artikelnummer 3021030914
Ordernummer 41288542
Kundnummer 6957748

Hade varit sjyst om du kunde nämna mig i dina mailen, då kan mina uppgifter hjälpa oss båda : )

Kom även på att jag hade ännu en skärmdump:

Hej Felix!

Tusen tack för att du engarerar dig i detta ärende! Jag såg precis ditt meddelande till Cdon på Facebook (även jag skrev ett inlägg där under gårdagen) och jag såg även Cdons svar. Det är ju helt sjukt! Jag kallar det för falsk marknadsföring - att sälja en produkt, men att man i själva verket får en annan?

Jag ska vara ärlig och säga att jag faktiskt inte ens öppnat mitt paket med spelet i ännu pga att jag funderar på att skicka tillbaka det då jag är rent ut sagt förbannad på Cdon.

Självklart, rätt ska vara rätt! Jag var nyss inne och sökte jag med, ser inte heller spelet på sidan så de har nog tagit ort det. Jag tittade även på min order och såg att den var postad. Kommer precis som du att låta paketet ligga oöppnat och kräva det jag faktiskt betalat för, annars blir ett att ta kontakt med Konsumentverket illa kvickt.

Inaktiv

BF4 BLIR INTE MER BILLIGARE ÄN SÅ EFTER ALLT STRUL DICE HAR STÄLLT TILL MED;)

Medlem

Kan bara meddela att jag idag fått hem BF4 inkl China Rising!

1
Skriv svar