Första trailern från Warhammer 40,000: Space Wolf

Robot
Medlem
Första trailern från Warhammer 40,000: Space Wolf

Snälla ge oss ett W40K: Total War nu, inte sådant här skit

Medlem
Skrivet av Kaiser_Johan:

Snälla ge oss ett W40K: Total War nu, inte sådant här skit

Finns det inte ett strategispel i den stilen, eller vad tänker jag på? Jag finner den inte i speldatabasen, men har för mig att det fanns.

// edit

Det var nog Warhammer: Mark of Chaos som jag tänkte på.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Spännande koncept!

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Kaiser_Johan:

Snälla ge oss ett W40K: Total War nu, inte sådant här skit

Finns det inte ett strategispel i den stilen, eller vad tänker jag på? Jag finner den inte i speldatabasen, men har för mig att det fanns.

// edit

Det var nog Warhammer: Mark of Chaos som jag tänkte på.

Du menar inte Dawn of War?

Mer likt Company of Heroes än Total War, dock. Sen finns ju t.ex. Mark of Chaos (som är mycket närmre TW) men som ju är fantasy.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av conthox:
Skrivet av Kaiser_Johan:

Snälla ge oss ett W40K: Total War nu, inte sådant här skit

Finns det inte ett strategispel i den stilen, eller vad tänker jag på? Jag finner den inte i speldatabasen, men har för mig att det fanns.

// edit

Det var nog Warhammer: Mark of Chaos som jag tänkte på.

Du menar inte Dawn of War?

Mer likt Company of Heroes än Total War, dock. Sen finns ju t.ex. Mark of Chaos (som är mycket närmre TW) men som ju är fantasy.

Nja, alltså, Dawn of War är ju mer som CoH men det var inte det som eftersöktes, utan ett Total War i Warhammer-miljö. Mark of C är ju liknande.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Vart är Warhammer 40,000: Dark Millenium (enspelarkampanjen)!?

Avstängd
Skrivet av KatOne:
Skrivet av conthox:
Skrivet av Kaiser_Johan:

Snälla ge oss ett W40K: Total War nu, inte sådant här skit

Finns det inte ett strategispel i den stilen, eller vad tänker jag på? Jag finner den inte i speldatabasen, men har för mig att det fanns.

// edit

Det var nog Warhammer: Mark of Chaos som jag tänkte på.

Du menar inte Dawn of War?

Mer likt Company of Heroes än Total War, dock. Sen finns ju t.ex. Mark of Chaos (som är mycket närmre TW) men som ju är fantasy.

Total war spelen är fantasy med så lie dumt att dra in den genren då båda liren är det.

Medlem
Skrivet av Kaiser_Johan:

Snälla ge oss ett W40K: Total War nu, inte sådant här skit

Håller med fullständigt!!!

Medlem

Att man faktiskt riktar in sig på Space Wolves istället för ultrasmurfarna för en gångs skull är ju åtminstone hedervärt. Däremot spelet i sig såg ju inte särskilt intressant ut, för att uttrycka det milt.

Medlem

Ser intressant ut samt håller med om total war grejen men kan inte moddarna ta och sköta det nu när dom har fria händer?

Medlem

Total War och WH40K går inte riktigt ihop för mig.
TW är ju baserat på större enheter som strider i formationer mot varandra medan 40K är mycket mer grupp-baserat.
TW-spel i WH miljö däremot, liknande Warhammer Dark Omen funkar mycket bättre tycker jag

Medlem

Alltså, jag älskar Warhammer Fantasy och Warhammer 40,000 men det där såg ut som ren skit.


signatur

I drank what?

Medlem

fattar inte att games workshop, med sina otroliga resurser, inte kan låta en ordentlig utvecklare skapa ett ordentligt spel i 40k miljö. dawn of war är ju något på spåren iaf, men alla dessa småspel är ju ren skit.

Medlem
Medlem

Detta är inte sega...företaget som gör spelet heter herocraft?
Men jag hoppas for dawn of war 3 total war med xD och dark milenium (online) fortfarande=p

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Att man faktiskt riktar in sig på Space Wolves istället för ultrasmurfarna för en gångs skull är ju åtminstone hedervärt. Däremot spelet i sig såg ju inte särskilt intressant ut, för att uttrycka det milt.

Word!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Att man faktiskt riktar in sig på Space Wolves istället för ultrasmurfarna för en gångs skull är ju åtminstone hedervärt. Däremot spelet i sig såg ju inte särskilt intressant ut, för att uttrycka det milt.

Önskar man kunde spela lite Imperial guard mera=P

Medlem
Skrivet av Camlin:

Total War och WH40K går inte riktigt ihop för mig.
TW är ju baserat på större enheter som strider i formationer mot varandra medan 40K är mycket mer grupp-baserat.
TW-spel i WH miljö däremot, liknande Warhammer Dark Omen funkar mycket bättre tycker jag

Har spelat massor av Rise of dark gods och The sundering, båda är fenomenala warhammermoddar till Medieval 2

Medlem

Dawn of War 1 <3 Tror detta kan bli intressant, lite som Wh40k Chaos Gate!

Dark Omen också ett otroligt bra spel, älskar det rakt igenom. Jag ser hellre ett annat spel än Total War med Warhammer tema, då Warhammer är mer än bara så.

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Vart är Warhammer 40,000: Dark Millenium (enspelarkampanjen)!?

Stängdes ner. Bli inte av tyvärr

1
Skriv svar