Är en The Last of Us-film på gång?

Robot
Medlem
Är en The Last of Us-film på gång?

Kan säkert bli riktigt bra.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ja hellre det än spelet.

Medlem

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Hugh Jackman som Joel

Medlem

Dylan McDermott och Ellen Page.

Medlem

Förhoppningsvis inte...

Medlem

Ellen Page är förövrigt ruskigt vacker.


signatur

Everybody needs help.

ELF
Medlem
Skrivet av Apministern:

Kan säkert bli riktigt bra.

Spelet verkar ha en riktigt bra story, så man kan ju bara hoppas att filmen blir lika bra i så fall.
Frågan är dock om det kommer bygga på storyn i spelet eller om det kommer vara helt eget.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Sony Pictures är inte kända för att göra vidare bra filmer.
Adam Sandler filmer säger väl allt...

Varför, det blir ändå inte bättre än spelet?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av DAoG:

Sony Pictures är inte kända för att göra vidare bra filmer.
Adam Sandler filmer säger väl allt...

Finns nog inte en enda studio som inte släpper skit. Tänk på att det finns bra filmer av Sony som tex. senaste spiderman om jag inte minns fel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av DAoG:

Sony Pictures är inte kända för att göra vidare bra filmer.
Adam Sandler filmer säger väl allt...

Finns nog inte en enda studio som inte släpper skit. Tänk på att det finns bra filmer av Sony som tex. senaste spiderman om jag inte minns fel.

Givetvis, men sony har fler dåliga filmer än bra helt enkelt.

Medlem

Förhoppningsvis så blir det någon helt annan historia än Joel och Ellie.

Medlem

Vetefan om The Last of Us story gör sig bra på duken alltså :/

Medlem

Tack, jag skulle precis gå å lägga mig. Blir till att ha sänglampan tänd i natt.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av gottfried:

Dylan McDermott och Ellen Page.

Vettefan om Page vore så intresserad. Hon blev väl sur på skaparna av The Last of Us för att deras karaktär var så lik henne (hon var samtidigt anställd för att göra en roll i ett annat spel; Beyond: Two Souls)?

Avstängd
Skrivet av DAoG:

Sony Pictures är inte kända för att göra vidare bra filmer.
Adam Sandler filmer säger väl allt...

Adam Sandler är för det första en riktigt bra skådis, du skulle inte ens kunna göra det bättre själv.
Och för det andra så alla studier göra dåliga filmer till och från, det finns ingen som inte endast gör bra filmer.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av DAoG:

Sony Pictures är inte kända för att göra vidare bra filmer.
Adam Sandler filmer säger väl allt...

Adam Sandler är för det första en riktigt bra skådis, du skulle inte ens kunna göra det bättre själv.
Och för det andra så alla studier göra dåliga filmer till och från, det finns ingen som inte endast gör bra filmer.

Trollolol?

Som någon annan sa så vore det nog smartast och bäst om de fokuserade på andra karaktärer än de i spelet.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av DAoG:

Sony Pictures är inte kända för att göra vidare bra filmer.
Adam Sandler filmer säger väl allt...

Finns nog inte en enda studio som inte släpper skit. Tänk på att det finns bra filmer av Sony som tex. senaste spiderman om jag inte minns fel.

Senaste spriderman är väl inte bra?

Vad som krävs är en bra regissör som inser vikten av ett bra och verklighetstroget drama.
Dvs är det ingen bra idé om de frågar Paul ws Anderson

Medlem

Bara jag som inte tycker spelet var så bra som alla säger? Visst att storyn var bra, men ja tycker den tappa som bara den mot slutet, samt så var gameplay absolut ingenting nytt. Kändes som en blandning av uncharted och metal gear solid imho.

Medlem

Ellen Page skulle vara ett bra val men hon är lite för gammal för att spela en 14-åring. Och den som borde spela Joel är Hugh Jackman.

Medlem

Dom två sista överlevarna.

Mikael Persbrandt och Alicia Vikander. Regi: Peter Dalle

Medlem
Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av DAoG:

Sony Pictures är inte kända för att göra vidare bra filmer.
Adam Sandler filmer säger väl allt...

Adam Sandler är för det första en riktigt bra skådis, du skulle inte ens kunna göra det bättre själv.
Och för det andra så alla studier göra dåliga filmer till och från, det finns ingen som inte endast gör bra filmer.

Adam Sandler bra skådis? Ja, med rätt medarbetare och utrustning så skulle jag kunna göra bättre filmer än bla. Grown Ups och Just Go with It som säkert spelades in under en vecka när Adam Sandler och hans vänner hade semester. Happy Gilmore och framför allt Punch-Drunk Love är väl något av bra filmer med Sandler :).

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Tack, jag skulle precis gå å lägga mig. Blir till att ha sänglampan tänd i natt.

Tack, din kommentar förgyllde min sega tråkiga Lördagskväll, fick mig ett gott skratt!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv
Skrivet av BeeJac:

Bara jag som inte tycker spelet var så bra som alla säger? Visst att storyn var bra, men ja tycker den tappa som bara den mot slutet, samt så var gameplay absolut ingenting nytt. Kändes som en blandning av uncharted och metal gear solid imho.

Jag är sådär lagom feg och får väl säga att jag tyckte det var bra. Jag tyckte inte det var helt fantastiskt men absolut inte dåligt heller. Ett bra spel, en typisk 4:a

Och nej jag tycker inte man ska göra film på detta... storyn var ju rätt så tunn, skulle spricka rätt fort om man försökte omvandla den till film.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Sony Pictures är inte kända för att göra vidare bra filmer.
Adam Sandler filmer säger väl allt...

Adam sandler är inget vidare men du vet att Sony Pictures även är Columbia och tristar som senast släppte elysium som jag personligen tyckte var en bra film. Alla filmföretag gör bra och dåliga filmer. Sonypictures äger även 20% av metro goldwyn mayer. Så att Sony Pictures är en dålig studio har jag väldigt svårt att se.

12
Skriv svar