Ny utvecklardagbok från Elite: Dangerous

Robot
Medlem
Ny utvecklardagbok från Elite: Dangerous

Ser mer och mer lovande ut

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Ser mer och mer lovande ut

Definitivt. Uppskattar att utvecklarna verkar ha sina prioriteringar rätt och inte börjat skapa akvarium innan de gör klart de lite mer grundläggande sakerna. Inte någon pik till någon #annan kickstartad rymdsim eller något.

Medlem
Skrivet av Acriax:
Skrivet av MrPeters:

Ser mer och mer lovande ut

Definitivt. Uppskattar att utvecklarna verkar ha sina prioriteringar rätt och inte börjat skapa akvarium innan de gör klart de lite mer grundläggande sakerna. Inte någon pik till någon #annan kickstartad rymdsim eller något.

Akvariumet är grymt ju! Det behövs bara lite sax så svänger det om firrarna!

Och Elite: Dangerous ser bara bättre och bättre ut. 2014 kommer bli fantastiskt scifi-spelår. Även Limit Theory blir klart då.

Medlem

KNEEL to the MIGHTY fishtank and pray to Christ Roberts our leader, our hope to rise of the PC master race!
(Jag älskar allt med SC )

Medlem

THIS. I want.

k3m
Medlem

ser fram mot detta. gillar att det kommer så mycket rymdspel nu

Wow, den inre nörden vaknar till liv.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ångrar fortfarande inte en sekund att jag backade detta spel på kickstarter med mer pengar än jag egentligen kunde avvara!!

Inaktiv

Om det får bra kritik, så ska jag definitivt skaffa det! Det ser riktigt underbart och grymt ut

Medlem
Medlem

Ser sjukt skoj ut!

Medlem
Skrivet av Nemo:
Skrivet av Acriax:
Skrivet av MrPeters:

Ser mer och mer lovande ut

Definitivt. Uppskattar att utvecklarna verkar ha sina prioriteringar rätt och inte börjat skapa akvarium innan de gör klart de lite mer grundläggande sakerna. Inte någon pik till någon #annan kickstartad rymdsim eller något.

Akvariumet är grymt ju! Det behövs bara lite sax så svänger det om firrarna!

Och Elite: Dangerous ser bara bättre och bättre ut. 2014 kommer bli fantastiskt scifi-spelår. Även Limit Theory blir klart då.

Jag trodde bara att det var jag och några få amerikaner som peppade inför Limit Theory! Glad att se namnet dyka upp här och var
Jag älskar att se hans progress videos varje månad, väldigt transparent angående hur det går med spelet. Det bör dyka upp en ny vilken dag som helst nu också!


signatur

// Bacon <3

Medlem

Kommer den har Oculus Rift stöd?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Kommer den har Oculus Rift stöd?

Elite Dangerous kommer ha Oculus Rift stöd ja. Och stereo 3D på 3D skärmar/TV.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Ankh:

Kommer den har Oculus Rift stöd?

Elite Dangerous kommer ha Oculus Rift stöd ja. Och stereo 3D på 3D skärmar/TV.

Kanon. tackar för ditt svar! Nu i efterhand inser jag att jag faktiskt kunnat få tummen ur...och kollat det själv på dess sida!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Sabotera inte detta, SNÄLLA!

Medlem

Det blir nice. Har lite svårt att fortfarande fatta att bägge mina barndomshjältar gör rymdspel igen. Brabham och Roberts. Elite och Wing Commander är ngt man växte upp med.

Medlem

IS THIS OUT YET..?
Skrev att jag ville ha den igår men har inte fått något i brevlådan än =(

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Nemo:
Skrivet av Acriax:
Skrivet av MrPeters:

Ser mer och mer lovande ut

Definitivt. Uppskattar att utvecklarna verkar ha sina prioriteringar rätt och inte börjat skapa akvarium innan de gör klart de lite mer grundläggande sakerna. Inte någon pik till någon #annan kickstartad rymdsim eller något.

Akvariumet är grymt ju! Det behövs bara lite sax så svänger det om firrarna!

Och Elite: Dangerous ser bara bättre och bättre ut. 2014 kommer bli fantastiskt scifi-spelår. Även Limit Theory blir klart då.

Jag trodde bara att det var jag och några få amerikaner som peppade inför Limit Theory! Glad att se namnet dyka upp här och var
Jag älskar att se hans progress videos varje månad, väldigt transparent angående hur det går med spelet. Det bör dyka upp en ny vilken dag som helst nu också!

Josh Parnell är helt fantastisk och hans devlog är riktigt underhållande. Vecka efter vecka jobbar han fram lösningar som känns... så rätt! LT kan bli något riktigt stort.

Medlem

Kommer man få Elite med samma möjligheter som i First Encounter (dvs landa på planeter e t c) med denna grafiken kommer jag att sitta med en erigerad e-penis och spela.
Det var lite synd att X Rebirth söp bort konceptet för jag hoppades att de också skulle lyckas.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:

Kommer man få Elite med samma möjligheter som i First Encounter (dvs landa på planeter e t c) med denna grafiken kommer jag att sitta med en erigerad e-penis och spela.
Det var lite synd att X Rebirth söp bort konceptet för jag hoppades att de också skulle lyckas.

Det är en planerad feature, dock inte vid launch. Eftersom kickstarterpengarna inte räcker till att göra allt så tar de vissa saker i efterhand, att landa på planeter är en sådan sak.


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar