Tjej-lag Alphas CS:GO

Medlem
Tjej-lag Alphas CS:GO

Tjena !

Planen är att starta ett tjej-lag hos Alphas!

Hemsidan! *klick* Här är det viktigt att hålla sig uppdaterad och aktiv om praccs och liknande.

Aktiv är ett krav (kommer diskuteras vilka dagar och tider men minst 3ggr/veckan)

TS finnes

Server finnes

Vissa krav finnes (kan diskuteras vidare privat men såklart: följa Alphas regler, moget beteende, trevlig etc)

Minimum ålder 20 år (undantag kan förekomma)

Kontakta mig på steam -> smuwlan , för mer info och om du är intresserad eller kom in på vår TS och prata med mig eller Exson

Medlem

Alltså jag ju ingen tjej men jag måste anmärka en snabb grej, ålder har mycket lite med moget online betéende att göra, du gör en väldigt liten målgrupp ännu mindre, du borde nog ta bort åldersgränsen eller låta en hel del undantag förekomma.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av flamgorilla:

Alltså jag ju ingen tjej men jag måste anmärka en snabb grej, ålder har mycket lite med moget online betéende att göra, du gör en väldigt liten målgrupp ännu mindre, du borde nog ta bort åldersgränsen eller låta en hel del undantag förekomma.

Eftersom att det står "undantag kan förekomma" så antar jag att det är bara för att visa vilka typer av personer de söker ( hur seriösa personerna ska vara)

Medlem
Skrivet av flamgorilla:

Alltså jag ju ingen tjej men jag måste anmärka en snabb grej, ålder har mycket lite med moget online betéende att göra, du gör en väldigt liten målgrupp ännu mindre, du borde nog ta bort åldersgränsen eller låta en hel del undantag förekomma.

Det är inte jag själv som satt åldersgränsen. Alphas har åldersgräns 20 på alla medlemmar och har alltid haft. Då ska det vara lika och vara detsamma för tjejerna.

Medlem

Hur är det om man är född man men har bytt till kvinna? Är man välkommen då? Spelar en hel del CS:GO

Vi kan väll visa oss från vår bättre trevligare sida, det vill nog alla som läser här och speciellt de som är nya.

Lycka till med rekryteringen och välkommen hit SmulaN.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Vi kan väll visa oss från vår bättre trevligare sida, det vill nog alla som läser här och speciellt de som är nya.

Lycka till med rekryteringen och välkommen hit SmulaN.

Tack och bock

Skägg.
10 Chambers

Opassande inlägg raderade, varningar utdelade.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Opassande inlägg raderade, varningar utdelade.

Jag fick ingen varning?


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av flamgorilla:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Opassande inlägg raderade, varningar utdelade.

Jag fick ingen varning?

Be happy! Raderade även efterföljande kommentarer på idiotinlägg.


signatur
Medlem

Jag klarade mig också ifrån varningen!!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av Traveller in time:

Vi kan väll visa oss från vår bättre trevligare sida, det vill nog alla som läser här och speciellt de som är nya.

Lycka till med rekryteringen och välkommen hit SmulaN.

Synd att de finns de som inte kan skärpa sig dock. Hade gärna velat se vad de är för slags personer bakom skärmen. Kanske är kvinno hatare eller något

1
Skriv svar