Premiär för julkalendern – vinn grym AOC-skärm!

Robot
Premiär för julkalendern – vinn grym AOC-skärm!

FZ-julkalendern ger dig nya vinstchanser varje dag ända fram till jul.

#aoc


Medlem
Premiär för julkalendern – vinn grym AOC-skärm!

Ser ut att vara en trevlig datorskärm.. Men blir det ingen mysig julkalender att titta på det här året?

Om inte så blir jag riktigt besviken. Jag som såg fram emot ytterligare en fz- julkalender..


signatur
Medlem

Trodde det var en Age of Conan skärm först.

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Ser ut att vara en trevlig datorskärm.. Men blir det ingen mysig julkalender att titta på det här året?

Om inte så blir jag riktigt besviken. Jag som såg fram emot ytterligare en fz- julkalender..

Håller helt med! Aldrig skrattat som zå Calle spelade våld och tappade kontrollen XD

Skärpning FZ!

mycket udda..AOC ...http://www.aoc-gaming.se/site/ jag skulel kunna offra mina ben för denna då jag är medlemm i AOC


signatur

New life, New hope

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av MrStrange:

Ser ut att vara en trevlig datorskärm.. Men blir det ingen mysig julkalender att titta på det här året?

Om inte så blir jag riktigt besviken. Jag som såg fram emot ytterligare en fz- julkalender..

Håller helt med! Aldrig skrattat som zå Calle spelade våld och tappade kontrollen XD

Skärpning FZ!

Vi kommer primärt att köra tävlingar i år, att göra bort sig framför kameran tar mer tid än vad man kan tro.


signatur

håller tummarna värre och hoppas:D särskilt när den bär AOC loggan där jag är medlem:D


signatur

New life, New hope

Medlem

Bilden på ett landskap är det gjort i vue eller tillhör det något spel?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av marcus8958:

Bilden på ett landskap är det gjort i vue eller tillhör det något spel?

Tror det är frpn Witcher 3 men vet inte om det är ingame.


signatur
Medlem

Once you go 144Hz you never go back.

Det är sinnessjukt stor skillnad att bara röra musen på skrivbordet i 144 fps, jämfört med 60.
Tyvärr är det svårt att få de flesta spel att flyta på så bra, dock.
Jag blev deprimerad när inte ens gamla F.E.A.R. kunde stanna där stabilt.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Once you go 144Hz you never go back.

Det är sinnessjukt stor skillnad att bara röra musen på skrivbordet i 144 fps, jämfört med 60.
Tyvärr är det svårt att få de flesta spel att flyta på så bra, dock.
Jag blev deprimerad när inte ens gamla F.E.A.R. kunde stanna där stabilt.

144 fps?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av MrStrange:

Ser ut att vara en trevlig datorskärm.. Men blir det ingen mysig julkalender att titta på det här året?

Om inte så blir jag riktigt besviken. Jag som såg fram emot ytterligare en fz- julkalender..

Håller helt med! Aldrig skrattat som zå Calle spelade våld och tappade kontrollen XD

Skärpning FZ!

Vi kommer primärt att köra tävlingar i år, att göra bort sig framför kameran tar mer tid än vad man kan tro.

:baby: :'(

Skrivet av v1lle3:

Once you go 144Hz you never go back.

Det är sinnessjukt stor skillnad att bara röra musen på skrivbordet i 144 fps, jämfört med 60.
Tyvärr är det svårt att få de flesta spel att flyta på så bra, dock.
Jag blev deprimerad när inte ens gamla F.E.A.R. kunde stanna där stabilt.

Kan nån vänlig själ förklara för mig varför just siffran 144 används? Google is not my friend just nu och jag hänger med på varför man använder 60 och 120Hz, men 144 verkar så udda


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av MrStrange:

Ser ut att vara en trevlig datorskärm.. Men blir det ingen mysig julkalender att titta på det här året?

Om inte så blir jag riktigt besviken. Jag som såg fram emot ytterligare en fz- julkalender..

.

Håller helt med! Aldrig skrattat som zå Calle spelade våld och tappade kontrollen XD

Skärpning FZ!

Vi kommer primärt att köra tävlingar i år, att göra bort sig framför kameran tar mer tid än vad man kan tro.

Ni kan ju inte svika oss trogna läsare så! En utav de större höjdpunkterna under december månad brukar ju vara fz's julkalender :'( Vi blir glada av att se er göra bort er framför kameran. Och det är väl lite det själva julgrejen handlar om? Att sprida glädje och värme.


signatur
Medlem

FZ-sidan kraschar ständigt, kunde knappt slutföra tävlings-bidraget. Så här har jag haft det sedan ett halvår tillbaka, någon fler som har detta problem?


signatur

/ Shuburn

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av v1lle3:

Once you go 144Hz you never go back.

Det är sinnessjukt stor skillnad att bara röra musen på skrivbordet i 144 fps, jämfört med 60.
Tyvärr är det svårt att få de flesta spel att flyta på så bra, dock.
Jag blev deprimerad när inte ens gamla F.E.A.R. kunde stanna där stabilt.

Kan nån vänlig själ förklara för mig varför just siffran 144 används? Google is not my friend just nu och jag hänger med på varför man använder 60 och 120Hz, men 144 verkar så udda

Som jag har förstått det har de "överklockat" en 120Hz-skärm och fått fram 144. Jag vill minnas att jag läst/hört det någonstans.

Skrivet av bäverville:

144 fps?

Ja.

Medlem

Noooooo, inga fler julkalender-videos?

Medlem

Varför julrim, är så usel på det :(.

Medlem

Julrim kanske inte är min starkaste sida. Men man får ju hoppas att den var bra nog!

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Once you go 144Hz you never go back.

Det är sinnessjukt stor skillnad att bara röra musen på skrivbordet i 144 fps, jämfört med 60.
Tyvärr är det svårt att få de flesta spel att flyta på så bra, dock.
Jag blev deprimerad när inte ens gamla F.E.A.R. kunde stanna där stabilt.

Jag gick tillbaka. Bildkvalitet är något som saknas på snabba skärmar och vi som bryr oss om snygg grafik finns det idag inget annat alternativ än en bra IPS panel.

Skrivet av Shuburn:

FZ-sidan kraschar ständigt, kunde knappt slutföra tävlings-bidraget. Så här har jag haft det sedan ett halvår tillbaka, någon fler som har detta problem?

Byt till Opera. Fungerar felfritt för mig iaf.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Det här var inte lätt att komma på bra julrim. Förhoppningsvis så lär man sig ett och ett annat från att försöka iaf.

Har vi 23 dagar kvar med julrim att försöka oss på eller:)

MFC
Medlem

Gubben kan behöva en ny skärm...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

dmn
Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

mycket udda..AOC ...http://www.aoc-gaming.se/site/ jag skulel kunna offra mina ben för denna då jag är medlemm i AOC

Offra sina ben för en budgetskärm känns väl lite överdrivet?

Medlem

Då får vi se hur detta går. Rimmade i all hast så det blev lite kasst, kunde inte heller frågorna så bra, hoppas rimmet är allt de vill ha.

Svårt att sluta rimma när väl startat, det blir dock rätt snabbt uttjatat.

Så ja. NU har jag slutat. Laters

Medlem

Tråkigt att höra om julkalendern, det var något man såg fram emot varje dag. Men ändå tacksam att ni gör något för oss, inte som att ni är tvungna direkt!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av MrStrange:

Ser ut att vara en trevlig datorskärm.. Men blir det ingen mysig julkalender att titta på det här året?

Om inte så blir jag riktigt besviken. Jag som såg fram emot ytterligare en fz- julkalender..

Håller helt med! Aldrig skrattat som zå Calle spelade våld och tappade kontrollen XD

Skärpning FZ!

Vi kommer primärt att köra tävlingar i år, att göra bort sig framför kameran tar mer tid än vad man kan tro.

Du har förstört julen!

tka
Medlem

Spännande att fz mäter upplösning i Hertz istället för pixlar numera.

Medlem

Besvikelsen när julens höjdpunkt inte blir av. RIP FZ-kalendern.

Skrivet av v1lle3:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av v1lle3:

Once you go 144Hz you never go back.

Det är sinnessjukt stor skillnad att bara röra musen på skrivbordet i 144 fps, jämfört med 60.
Tyvärr är det svårt att få de flesta spel att flyta på så bra, dock.
Jag blev deprimerad när inte ens gamla F.E.A.R. kunde stanna där stabilt.

Kan nån vänlig själ förklara för mig varför just siffran 144 används? Google is not my friend just nu och jag hänger med på varför man använder 60 och 120Hz, men 144 verkar så udda

Som jag har förstått det har de "överklockat" en 120Hz-skärm och fått fram 144. Jag vill minnas att jag läst/hört det någonstans.

Jo men det tjatas ju överallt om 144Hz är alla bara överklockade?
Vad är det som tekniskt gör att det är bra med 144 när det förut vatt en dubbling av 60 som blev 120?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av tka:

Spännande att fz mäter upplösning i Hertz istället för pixlar numera.

Det är väl självklart att man nämner den starkaste sidan?

12
Skriv svar