Hysterisk trailer för PS4-spelet Resogun

Robot
Medlem
Hysterisk trailer för PS4-spelet Resogun

Ser fram emot att få testa finnarnas kreation Synd bara att posten inte hann transportera upp min ps4 i fredags, den som väntar på något gott!

Medlem

Bara jag som inte ser många av era filmer ni länkar till i chrome/ios? Denna då bland annat

Edit: syns inte i safari till ios heller

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

Bara jag som inte ser många av era filmer ni länkar till i chrome/ios? Denna då bland annat

Edit: syns inte i safari till ios heller

Byt till Opera. Kört med den sedan Firefox blev skit med 2.6 uppdateringen tror jag.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KaptenKanel:

Bara jag som inte ser många av era filmer ni länkar till i chrome/ios? Denna då bland annat

Edit: syns inte i safari till ios heller

Byt till Opera. Kört med den sedan Firefox blev skit med 2.6 uppdateringen tror jag.

Opera har också blivit skit, de slängde bort sin egen motor och är numera chrome-klon...

Medlem
Skrivet av Rashbalt:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KaptenKanel:

Bara jag som inte ser många av era filmer ni länkar till i chrome/ios? Denna då bland annat

Edit: syns inte i safari till ios heller

Byt till Opera. Kört med den sedan Firefox blev skit med 2.6 uppdateringen tror jag.

Opera har också blivit skit, de slängde bort sin egen motor och är numera chrome-klon...

Då talar du om Opera version 16 och högre.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Rezgun är ett riktigt roligt spel faktist, vart ett tag sedan jag njöt av ett Shotemup. Easy är också en väldigt bra ingångs nivå för spelet, som är gjort så att det faktiskt går att ta sig igenom spelet på någon timme och faktiskt se vad det har att erbjuda. Där Normal o.s.v. ökar svårighetsgraden ganska så rejält och ger en trevlig utmaning.

Spelet funkar prima i remote play också

Medlem

Sedan Webhallen antagligen glömde att skicka med mitt Killzone i paketet så har det blivit att spela detta hela helgen. Jag kan nog säga att det är i klass med Super stardust hd och antagligen det bästa release spelet till konsolen, nu blir det att jaga highscore.

ZF
Medlem

jösses.. om de värsta av gamla skolans SHMUP var bullet hell så måste Resogun vara shrapnel hell..

antar att det inte är one hit = död i det iof.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Rashbalt:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KaptenKanel:

Bara jag som inte ser många av era filmer ni länkar till i chrome/ios? Denna då bland annat

Edit: syns inte i safari till ios heller

Byt till Opera. Kört med den sedan Firefox blev skit med 2.6 uppdateringen tror jag.

Opera har också blivit skit, de slängde bort sin egen motor och är numera chrome-klon...

Då talar du om Opera version 16 och högre.

Tack, ska prova.
Den som ligger på istore är 7.0.5 funkar den?

Medlem
Skrivet av ZF:

jösses.. om de värsta av gamla skolans SHMUP var bullet hell så måste Resogun vara shrapnel hell..

antar att det inte är one hit = död i det iof.

a det är One hit kill på det jag har kört igenom spelet på veteran svårighet och det va ganska så brutalt på sista banan

ZF
Medlem
Skrivet av M_R_X5432:
Skrivet av ZF:

jösses.. om de värsta av gamla skolans SHMUP var bullet hell så måste Resogun vara shrapnel hell..

antar att det inte är one hit = död i det iof.

a det är One hit kill på det jag har kört igenom spelet på veteran svårighet och det va ganska så brutalt på sista banan

jebus. trodde det ingick i koncepet att iaf samla på sig extrakrafter som måste hållas laddade med att kontinuerligt plocka fiender, men det gäller ingen form av sköldar eller så då?

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Rashbalt:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KaptenKanel:

Bara jag som inte ser många av era filmer ni länkar till i chrome/ios? Denna då bland annat

Edit: syns inte i safari till ios heller

Byt till Opera. Kört med den sedan Firefox blev skit med 2.6 uppdateringen tror jag.

Opera har också blivit skit, de slängde bort sin egen motor och är numera chrome-klon...

Då talar du om Opera version 16 och högre.

Tack, ska prova.
Den som ligger på istore är 7.0.5 funkar den?

Ingen aning. Jag har 12.16 och 16. Använder 12.16 tills 16 har samma funktionalitet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av M_R_X5432:
Skrivet av ZF:

jösses.. om de värsta av gamla skolans SHMUP var bullet hell så måste Resogun vara shrapnel hell..

antar att det inte är one hit = död i det iof.

a det är One hit kill på det jag har kört igenom spelet på veteran svårighet och det va ganska så brutalt på sista banan

jebus. trodde det ingick i koncepet att iaf samla på sig extrakrafter som måste hållas laddade med att kontinuerligt plocka fiender, men det gäller ingen form av sköldar eller så då?

jo det finns att plocka upp olika uppgraderingar som Vapen osv det finns sköldar men dom försvinner om man blir prickad eller om man har haft den en vis tid

1
Skriv svar