Decembers fem hetaste spel

Robot
Decembers fem hetaste spel

FZ ger fem ljusa speltips i vintermörkret.


Medlem
Decembers fem hetaste spel

Bara broken sword som verkar intressant, kanske lika bra. TSW ligger nästa på listan.

Inaktiv

Walking Dead, Broken Sword och Hearthstone kan jag tycka är intressant, varken GT6 eller det sista spelet, som jag ej kommer ihåg namnet på, känns särkilt intressant. Iallafall för mig själv.

Inaktiv

gäsp vilken tråkig bildbyrå-reklam från nintendo..

Medlem
Skrivet av doom:

gäsp vilken tråkig bildbyrå-reklam från nintendo..

I videoredigerarnas helvete är det sagt att man får man klippa Nintendoreklamer i all evighet.


signatur

Videomupp

FM-guru
F.d. Sisyr

Broken Sword ser rätt intressant ut, men faaaaan vad jag dreglar efter TWD. Sällan har "shut up and take my money"-bilden varit så relevant.

Medlem

Walking dead.
Resten är skit.

Medlem

Oooh, är december satt som släppdatum för HearthStone? Trodde att den öppna betan skulle kicka igång under december!

Skrivet av totte1015:

Walking dead.
Resten är skit.

Din åsikt är registrerad, och avfärdad som nonsens

Medlem
Skrivet av Ender:

Oooh, är december satt som släppdatum för HearthStone? Trodde att den öppna betan skulle kicka igång under december!

Skrivet av totte1015:

Walking dead.
Resten är skit.

Din åsikt är registrerad, och avfärdad som nonsens

Det är den öppna betan vi syfter på, men det ska inte bli mer resets vill jag minnas att jag läste, så i realiteten är det ju det här som alla väntar på. Verkar inte bli så stor skillnad på öppna betan och releasen.


signatur

Videomupp

Medlem

Broken sword till Vitan och TWD. Men vad händer? Borde inte TWD släppas till PS 4 med?

Medlem

Då får vi helt enkelt hoppas på att Januari blir bättre..

Avstängd

Hearthstone är ett grymt bra spel och totalt beroendeframkallande. Väntar dock tills det släpps till iPad. Det är som gjort för paddan.

Annars är Walking Dead självskrivet.

Inaktiv

The Walking Dead säsong 2 utan tvekan. Broken Sword också naturligtvis, det andra var för mig ointressant men säkert intressant för många andra.

Medlem

Det blir GT6 för min del.

Jag spelade Diablo 3 i ett och ett halv år utan att hitta något nytt intressant spel, men nu börjar det ta sig.

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Ender:

Oooh, är december satt som släppdatum för HearthStone? Trodde att den öppna betan skulle kicka igång under december!

Skrivet av totte1015:

Walking dead.
Resten är skit.

Din åsikt är registrerad, och avfärdad som nonsens

Det är den öppna betan vi syfter på, men det ska inte bli mer resets vill jag minnas att jag läste, så i realiteten är det ju det här som alla väntar på. Verkar inte bli så stor skillnad på öppna betan och releasen.

Näe, det är ju sant. F2p samt att man får behålla sina framgångar, tänkte inte på det

Medlem

Bravely Default?

1
Skriv svar