lögner lögner och mera lögner

lögner lögner och mera lögner

nu när man har ett nytt liv så kommer det med ett stort problem.

jag hatar verkligen ljuga men om man nu börjar finna intressen träffa folk som alltid undrar 100 saker som man inte kan svara på då dom är kopplade till sitt gamla liv vad gör man igentligen. det är fult att ljuga vet vi alla men vad ska man igentligen svara på alla frågor.

vilket leder mig till hur mycket kissar igentligen en blåval åt gången

#blogg


signatur

New life, New hope

Medlem
lögner lögner och mera lögner

Man kan aldrig springa från sina spöken, bara konfrontera och ta itu med dem. Tro mig.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

det har jag gjort. jag fann sinnesfri med det som var. tog tag i det allt och började om.
har aldrig mått så bra, visst det är lite ensamt men jag jobbar på att finna vägar.
eller som en klok användare sade en (i nya ord) en lycklig man behöver inte kontakter för att leva utan bara som utfyllnadD:


signatur

New life, New hope

Medlem

Säg till dem att det är inget du vill/kan/känner för att prata om pga av dina omständigheter. Behöver inte gå in på detaljer alls och sen be dem respektera det.

Medlem

Man behöver inte ljuga om det., men heller inte slänga alla kort på bordet första dagen En person kan lära känna den människan du är idag, innan du berättar om dina tidigare demoner.

Rätt svar på frågan är 300 liter om dagen.

grattis bennil du är smartare än 11818:D
och jo det har blitt mer och mer så men vissa förstår inte men det är väl så man lakar grädden från mjölken antar jag:D


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar