Är du Sveriges bästa Call of Duty-spelare?

Robot
Är du Sveriges bästa Call of Duty-spelare?

Nästa vecka drabbar Sveriges spelsajter samman i Call of Duty: Ghosts - mönstringen börjar nu!

#call-of-duty-ghosts


Medlem
Är du Sveriges bästa Call of Duty-spelare?

Ganska så nischat, men roligt för dem som spelar COD: Ghosts på xbox med någon semi-proffs level.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av raxogox:

Ganska så nischat, men roligt för dem som spelar COD: Ghosts på xbox på någon semi-proffs level.

Spelar du på PS3 så är du nog ganska kvalificerad också.


signatur
Medlem

nu har jag inte spelat själv men kompisar som spelar cod på 360 säger att spelet är värdelöst fast man använder död consolshpoter som måttstock
märks att man försöker göra spelet märkvärdigare genom sanna här kampanjer som det är


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kan man nominera någon annan än sig själv? I så fall vill jag nominera @enboomer

Edit: Insåg nu att tävlingen var för konsoll, och Enboomer tillhör Glorious PC Gaming Master Race...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jag är nog bäst på call of duty men jag äger inte spelet och har inte tid att visa hur bäst jag är så får väl önska alla andra lycka till.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av raxogox:

Ganska så nischat, men roligt för dem som spelar COD: Ghosts på xbox på någon semi-proffs level.

Spelar du på PS3 så är du nog ganska kvalificerad också.

Spelar man COD på något sätt så är man kvalificerad till det. Behövs ingen skill

Det krävs skill för att ha chans mot bättre spelare, helt klart.
Sitter du på någon random public server är det en annan femma.

Medlem

Sätt dom sedan mot ett gäng randoms på PC efter ... det skulle vara värt att see.

Medlem
Skrivet av luddeluff:

har inget emot CoD, men vem fan sitter o spelar ett fps-spel på konsol

en radikal teori: möjligtvis de som tycker om att göra det

Medlem
Skrivet av Exim:

Sätt dom sedan mot ett gäng randoms på PC efter ... det skulle vara värt att see.

Jag må vara skit på sikta med gamepad och kan inte tänka mig spela fps på en konsol.

Men när man kollar mästerskap som på dreamhack när dom kör CoD är det rätt mycket bättre spelare än randoms som kör streams på twitch men då på pc. Så även med handikapp med kontroll är jag säker på att dom kommer vinna utan större problem. Men sätter man en bra konsolspelare mot en bra pc-spelare är jag säker på att pc-spelaren vinner.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv

jag va faktiskt väldigt bra på call of duty 1 för 10 år sen .. blev utkastad från servrarna hela tiden för aimbot eller cheats .. trots att jag inte fuskade

Medlem
Skrivet av Molotov:

nu har jag inte spelat själv men kompisar som spelar cod på 360 säger att spelet är värdelöst fast man använder död consolshpoter som måttstock
märks att man försöker göra spelet märkvärdigare genom sanna här kampanjer som det är

Gnäll nån annanstans om du inte ens spelat spelet.
Jag tycker det är kul med grejer som denna även om jag inte har spelet på xbox.

Medlem
Skrivet av luddeluff:

har inget emot CoD, men vem fan sitter o spelar ett fps-spel på konsol

skönt att sitta och slapplira i soffan nångång med polarna ta en öl och slippa oroa sig att tappa den på tangentbordet

Medlem

Kan inte vara bäst på något jag inte ens vill besudla min dator med...

Medlem

Må den med mest Aim assist vinna!


signatur

Rwa?

Medlem

Hade det varit i Counter Strike:Global Offensive då minsann... Hade iallafall vait intresserad

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av luddeluff:

har inget emot CoD, men vem fan sitter o spelar ett fps-spel på konsol

Ca 70 % av de som köpte spelet...

Nu drar jag inte bara till med en siffra då iaf 63% köpte cod till 360 under black friday vilket visar ganska starkt på vilket format som drar den stora massan

Skägg.
10 Chambers

Fasiken, man tappar lite lusten att anordna tävlingar med sådant gnäll...


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fasiken, man tappar lite lusten att anordna tävlingar med sådant gnäll...

Tragiskt är vad det är!!
Rent generellt på kommentarsfältet är det ju samma sak oavsett tråd :]

Jag är väl naiv när jag vill tro att man med spelintresse söker upp en spelsite för att hitta folk med samma intressen men mest stöter på oliktänkare.

Tänk om spel bara kunde få vara på skoj nån gång..

Håll huvudet högt Calle, vi är fler som supportar er, men kanske inte tillhör de med internet-tourettes som måste skriva av sig i varenda tråd.

FZ for life

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av enboomer:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fasiken, man tappar lite lusten att anordna tävlingar med sådant gnäll...

Tragiskt är vad det är!!
Rent generellt på kommentarsfältet är det ju samma sak oavsett tråd :]

Jag är väl naiv när jag vill tro att man med spelintresse söker upp en spelsite för att hitta folk med samma intressen mest stöter på oliktänkare.

Tänk om spel bara kunde få vara på skoj nån gång..

Håll huvudet högt Calle, vi är fler som supportar er, men kanske inte tillhör de med internet-tourettes som måste skriva av sig i varenda tråd.

FZ for life

Tack


signatur
Inaktiv

bra där med att ta bort min kommentar

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av luddeluff:

bra där med att ta bort min kommentar

Den tillförde absolut inget till diskussionen, snarare tvärtom.


signatur
Inaktiv

Calle bry dig inte om gnällmånsarna. Jag tycker personligen att ni ska spela och ha kul som fan, är det inte det vad det handlar om i slutändan, att ha roligt. Äger själv bara en PC och spelar också bara på den just nu men det hindrar inte mig och förhoppningsvis många andra att tycka att ni bara ska strunta i negativa människor och bara ha skoj

Medlem

Tror Calle blev lite vred på mig efter mitt bidrag, jag har blivit bannlyst från framtida FZ-tävlingar. Jag som ville ha fler spel till konsoler jag inte äger. :'(

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tomten:

Tror Calle blev lite vred på mig efter mitt bidrag, jag har blivit bannlyst från framtida FZ-tävlingar. Jag som ville ha fler spel till konsoler jag inte äger. :'(

Du, med flera, som tyckte det var en bra idé att slösa med vår tid med fjantbidrag. Shit happens, som man säger.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Tomten:

Tror Calle blev lite vred på mig efter mitt bidrag, jag har blivit bannlyst från framtida FZ-tävlingar. Jag som ville ha fler spel till konsoler jag inte äger. :'(

Du, med flera, som tyckte det var en bra idé att slösa med vår tid med fjantbidrag. Shit happens, som man säger.

Inte speciellt moget från en redaktör måste jag dock säga.

Medlem
Skrivet av Tomten:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Tomten:

Tror Calle blev lite vred på mig efter mitt bidrag, jag har blivit bannlyst från framtida FZ-tävlingar. Jag som ville ha fler spel till konsoler jag inte äger. :'(

Du, med flera, som tyckte det var en bra idé att slösa med vår tid med fjantbidrag. Shit happens, som man säger.

Inte speciellt moget från en redaktör måste jag dock säga.

What comes around goes around

Skulle anmält mig själv om det inte vore så att jag fortfarande spelar cod 2 och lite bf ibland på ps3.
Känner mig rätt vilsen med xboxens kontroll tyvärr
Roligt initiativ, mer av detta sen och till ps4 så är jag garanterat med!
Något jag skulle vilja ha som var ganska vanligt med cod 2 är egna servrar som siter skapar åt sina användare. Men det kanske inte går idag?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tomten:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Tomten:

Tror Calle blev lite vred på mig efter mitt bidrag, jag har blivit bannlyst från framtida FZ-tävlingar. Jag som ville ha fler spel till konsoler jag inte äger. :'(

Du, med flera, som tyckte det var en bra idé att slösa med vår tid med fjantbidrag. Shit happens, som man säger.

Inte speciellt moget från en redaktör måste jag dock säga.

Även redaktörer är människor som ledsnar.


signatur
12
Skriv svar