Travellers julkalender, 2.

Travellers julkalender, 2.

Ha! Yes! Glad jag är glad.

Mitt skrivande har ökat igen tack vare den gamla bärbara datorn jag fått låna av min bästis.
Den är inte mycket att ha men ordbehandling och surfande funkar, inga spel av värde dock, och eftersom jag bara lånat den kan jag inte installera det jag vill ha.

Men ändå, Tack kompis!!! Jag kan nu besöka och vara mer aktiv i FZ igen, utan att behöva låna tid av vänner eller brorsan. Som extra bevis på min uppskattning för lånet så tänker jag låta bli att söka igenom dina filer, eller ska jag... Nä! De gömda filerna får förbli hemliga

Idag, den andra december, tänker jag Julhandla julklappar OCH jag ska ha min Chicken Royal på Burger King. För den är förbannat god och varje tugga är deliciös. Jag är en trevlig person, men jag har ett Chicken Royal beroende. Försök inte tränga er före mig i kön på Burger King, om ni nu ska försöka så kan det vara bra att förbereda er. Armbågsskydd, Susp, bettskena, eller full hockeyutrustning kan rekommenderas, fast det bästa tipset jag kan ge är att inte ens försöka... DONT!

Det är vad som händer idag, och det kommer hända, oh yes.

Annars så har jag valt spelet jag kommer lira fram till jul, en annan liten tradition jag har, något glatt och roligt att koppla av med när dagens stress är över.
I år spelas "The Legend of Zelda: Skyward Sword." Love it och ser fram emot ikväll då jag kan fortsätta, har inte kommit nedanför molnen än, jag gick runt och gjorde allt jag kunde i Skyloft igår, och fåglarna är fantastiska! Vill ha en, och den ska vara Tomte-röd dammit!

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Travellers julkalender, 2.

Finns inget Burger King här uppe! (Ja, jag ska kommentera på varenda)

Your loss mate!

Och nej, datorn har inte ens Minecraft. Speaking of Minecraft....


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Zelda är aldrig fel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Själv tänker jag nog lira AssCreed Black Flag och Dishonored Goty fram tills juledan


signatur

Gradixio!

1
Skriv svar