Andra säsongen av The Walking Dead snart här

Medlem
Andra säsongen av The Walking Dead snart här

På ett sätt så älskar jag marknadsföringen där man låter oss konsumenter hållas lite. Men det börjar bli lite löjligt, ge mig TWD och TWAU nu!


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

Äntligen! Nästa del i twau borde dyka upp snart också.

Medlem

Aaaahhhhh spricker av förväntningar


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Om de släpper TWD: S2 och The Wolf Among Us ep 2 samtidigt så sprängs mitt huvud av extas.

Medlem

Tror ni det kommer till Next-gen konsolerna? Jag hoppas dom tagit med det med tanke på sena släppet detta året..


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem
Medlem

Äntligen
Fast körde igenom säsong 1 när alla episoderna släppts blir nog samma nu


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Äh vem bryr sig om ännu en massa zombie-tjafs, vill se nästa del av The Wolf among us för då ska vilddjuret släppas loss!

Medlem
Skrivet av RobbinC:

Tror ni det kommer till Next-gen konsolerna? Jag hoppas dom tagit med det med tanke på sena släppet detta året..

"(3) What platforms will season two be available for?
Season 2 is confirmed for PC/Mac, PS 3 via PSN, Xbox 360 via XBL. PS4, Ouya and iOS versions are confirmed as well, it's just not clear if they're available immediately at launch."

http://www.telltalegames.com/community/discussion/51632/the-w...

Inaktiv

Har nu köpt The wolf among us då jag älskar fable och bara hört bra saker om spelet, bättre än The Walking Dead? Det måste jag uppleva med egna ögon.

Sedan är jag en av dom första som är emot förbokningar av spel men det krävs bara en bild på Clementine och att det snart är dags så rusar jag iväg och förhandsbokar. Vad kan jag säga, jag har väl bara ett helt annat förtroende för Telltale Games än vad jag har för många andra utvecklare, ingen nämnd ingen glömd.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av skogsvilden:

Äh vem bryr sig om ännu en massa zombie-tjafs, vill se nästa del av The Wolf among us för då ska vilddjuret släppas loss!

Spoiler för första episoden av wolf among us nedan.

Släpptes väl löst ganska duktigt i episode ett beroende på vilka val man gjorde? Min Bigby spöade skiten ur ett monster som kallat honom för lapdog, sa "I'm the lapdog, huh?", slet armen av monstret, kastade den i hörnet och sa "go fetch". Ganska grovt!

1
Skriv svar