Dramatik i ny Assassin's Creed IV: Black Flag-trailer

Robot
Medlem
Dramatik i ny Assassin's Creed IV: Black Flag-trailer

CDON hade bra black Friday rea. 300 kr så polaren klippte 2 kopior och med enn 100 kr rabattkod blev priset 249 kr st. Helt ok för nytt spel (360)

Medlem
Skrivet av Rakoon:

CDON hade bra black Friday rea. 300 kr så polaren klippte 2 kopior och med enn 100 kr rabattkod blev priset 249 kr st. Helt ok för nytt spel (360)

300kr

300

30

3

HL3 CONFIRMED!!

ONT: Grym trailer!


signatur
Medlem

Skön trailer! Har förvånansvärt kul till sjöss, AssCreed har inte fallit mig i smaken tidigare, och trean var en besvikelse, men i Black Flag lever jag som nöjd rövare på haven.
Mest mitt sug efter en grym piratsimulator som väger över skulle jag tro

Skeppsstriderna Påminner om gamla hederliga Pirates!
Me like

Grym trailer som gör mig sugen på att spela, tills jag kommer på att jag redan har spelat runt 20 timmar och njuter av att Pirata runt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Assasins Creed IV är ett riktigt bra spel.

Önskar att någon kunde ta denna spelmotor och skapa ett nytt Sid Meier’s Pirates!

Medlem

Måste säga det att om man ska köpa det till PC så får man räkna med att det är dåligt optimerat.
Fick MÄRKBARA fps-drops när jag körde det sist. Var nog nån vecka sen jag körde. Kanske patchat?

Riggen jag kör på:
Intel i7 4770k CPU @ 3.50GHz
8GB RAM
Geforce GTX 780

Körde högsta inställningarna och sen pröva jag geforce experience. Ingen skillnad

Medlem

Finns för 227kr här!

http://fast2play.com/catalog/product/view/id/2578/s/assassin-...

Köp det! Sjukt bra, inte spelat AC spelen sedan ettan, och det gillade jag ej, men detta var riktigt bra!

Har två kompisar som lirat alla, och de säger att detta är det bästa.

Medlem
Skrivet av Jock13:

Måste säga det att om man ska köpa det till PC så får man räkna med att det är dåligt optimerat.
Fick MÄRKBARA fps-drops när jag körde det sist. Var nog nån vecka sen jag körde. Kanske patchat?

Riggen jag kör på:
Intel i7 4770k CPU @ 3.50GHz
8GB RAM
Geforce GTX 780

Körde högsta inställningarna och sen pröva jag geforce experience. Ingen skillnad

Dra ner på inställningarna. Kan inte maxa med min 780 heller kan jag säga, inte i närheten faktiskt. Har dragit ner så jag har stabilt på 60 fps iaf. Nvidia släppte en lite guide tidigare. Dock med mål på typ 40 fps, http://www.geforce.com/whats-new/guides/assassins-creed-iv-bl...

Medlem
Skrivet av Davisx3m:

Finns för 227kr här!

http://fast2play.com/catalog/product/view/id/2578/s/assassin-...

Köp det! Sjukt bra, inte spelat AC spelen sedan ettan, och det gillade jag ej, men detta var riktigt bra!

Har två kompisar som lirat alla, och de säger att detta är det bästa.

Kan bara instämma i att detta är det bästa AC jag spelat (har spelat alla, på PC). Trean var den största besvikelsen även om det hade några guldkorn det också.

Inaktiv

Spelet är skoj, rekommenderar det. Och då orkade jag inte klara trean. Detta är verkligen ett lyft.

Medlem

se och flyter bra på PS4:an


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Har detta spel, likt trean, autofighter och autoregen? Det vill säga att striderna inte är utmanande, samt att du återfår hälsa både under och efter strid utan att behöva göra något?

Medlem

Bra trailer som verkligen fick med allt! Helt klart bästa spelet i serien, efter besvikelsen som var trean var det här verkligen ett lyft!

Inne på andra rundan att klara igenom det nu! sjukt jävla bra!

Medlem

kommer nog köpa det på något rea, jag älskar assassins serien men jag ogillade verkligen hela sjöstridsscenerna från 3an kändes inget assassins creed alls


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Skrivet av Verdurakh:

kommer nog köpa det på något rea, jag älskar assassins serien men jag ogillade verkligen hela sjöstridsscenerna från 3an kändes inget assassins creed alls

Samma här, ok det kan bli lite monotont att råna skepp på gods , men det är mycket bättre gjort än i 3:an som jag som sagt inte gillade sjöstriderna i heller


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det är bra till havs, det är långtråkigt och rätt meh som landkrabba. 80% av uppdragen går ju ut på att hitta rätt snubbe, följa efter honom inom en viss cirkel för att sedan döda honom.

Medlem
Skrivet av deezel:
Skrivet av Jock13:

Måste säga det att om man ska köpa det till PC så får man räkna med att det är dåligt optimerat.
Fick MÄRKBARA fps-drops när jag körde det sist. Var nog nån vecka sen jag körde. Kanske patchat?

Riggen jag kör på:
Intel i7 4770k CPU @ 3.50GHz
8GB RAM
Geforce GTX 780

Körde högsta inställningarna och sen pröva jag geforce experience. Ingen skillnad

Dra ner på inställningarna. Kan inte maxa med min 780 heller kan jag säga, inte i närheten faktiskt. Har dragit ner så jag har stabilt på 60 fps iaf. Nvidia släppte en lite guide tidigare. Dock med mål på typ 40 fps, http://www.geforce.com/whats-new/guides/assassins-creed-iv-bl...

Ska pröva!

Medlem

Bästa sedan brotherhood. Bra blandning på sjö action och assassande.

1
Skriv svar