Julkalendern – Vinn Diablo 3!

Robot
Julkalendern – Vinn Diablo 3!

Vi tror inte på tomten men djävulen är i alla högsta grad verklig.

#diablo-iii


Medlem
Julkalendern – Vinn Diablo 3!

Haha, jag gillar sketchen från fråga 2. Varje gång jag hör låten så skrattar jag tyst för mig själv när jag tänker på den.

Inaktiv

Kanske är purist men PC-spel hör hemma på PC Om de bara släppt PC-versionen med local offline co-op (aka LAN, remember that word Blizzard?) hade jag kanske köpt spelet redan...

Medlem

*Täcker travellers öron* NI KAN JU INTE SÄGA ATT NI INTE TROR PÅ TOMTEN!

Tänk på stackars Traveller in Times julglädje!


signatur

Videomupp

Medlem

Snälla tomten *<:)>


signatur
Medlem

Fråga 3 är lite lurig då en amerikansk Big Mac innehåller 10 % fler kalorier än en svensk dito


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

jag var tillockmed osäker på vilken konsol jag ville ha spelet till jag lär INTE vinna det här

Medlem
Skrivet av fredrik henriksson:

jag var tillockmed osäker på vilken konsol jag ville ha spelet till jag lär INTE vinna det här

3,6 % chans att ha alla rätt om du gissat blint på samtliga tre frågor. Så visst finns chansen!

Medlem

När presenteras vinnarna?

Medlem

Haha, vart helt nollad på fråga 2...får hålla tummarna för en bra gissning

Fråga två är ju bäst! Totalt underskattat band.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Skrivet av JOnnegrym:

När presenteras vinnarna?

Har inget exakt svar. Vi försöker dra vinnare och skicka priser minst en gång i veckan, men i julstress och annat kan det i värsta fall ta nån dag extra.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av JOnnegrym:

När presenteras vinnarna?

Har inget exakt svar. Vi försöker dra vinnare och skicka priser minst en gång i veckan, men i julstress och annat kan det i värsta fall ta nån dag extra.

I see, tänkte att ni kanske tänkte skicka iväg allt ihop på Julafton. Men en tidig jul är det ju nog ingen som tackar nej till

Medlem

Tycker inte D3 kommer sig till rätta på PS3 pga den otroligt fula och nerskalade grafiken och söliga gameplay. Tror det blir bättre på PS4 och om dom drar upp hastigheten på spelet och gör det inte bara snabbare utan också snabbare respons så man slipper förenklat och nerdummat spel från PC versionen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
1
Skriv svar