Julkalender, dag 3.

Julkalender, dag 3.

Har inget att göra idag, INGET!...skönt. Nu kan jag med gott samvete ligga och slöa i soffan, med endast kaffe och chokladkalendern (som jag köpte som en nostalgisk kul grej, men bara klarade sig till dag tre, får köpa en ny senare). Var var jag nu? ...kaffe, choklad och Zelda: Skyward Sword.

Så ser min dag ut, jämför nu med er egen och avundas mig, gör det, erkänn nu så känns det bättre sen.

Jag funderar på att åka till Solna och ge Tompa en kram, han vill nog inte ha en, får väll krama Thomas Pettersson som backup plan. Men den dagen den sorgen?

Kanske fråga Vildis om vi ska hitta på något kamera-bus, ångestman och allt på ett hörn om Bamseponny är tillgänglig.

Dag 3 blir lat och underbar. Chicken Red curry till middag.

Life is good.

"Traveller kanske kommer och ger oss kramar..."

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Moderator | Testpilot
Julkalender, dag 3.

Själv så ligger man också i soffan och slöar till Super Mario 3D World och med headset kopplat till datorn så man kan prata med fina människor på skype


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tycker du kan ägna din lediga tid till båtbygge.

Jag prenumererar på PCGamer, inte Praktiskt Båtägande.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Själv så ligger man också i soffan och slöar till Super Mario 3D World och med headset kopplat till datorn så man kan prata med fina människor på skype

Vi som vet, VET att Super Mario 3D World är det enda spelet man behöver i år, och troligen nästa.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag blir avis...
Har inte slöat på allvar sen mitt första barn föddes. Måste försöka lära mig att kombinera dessa två aspekter av mitt liv.

Låter hur skönt som helst i alla fall, unna dig och kram på er alla!


signatur

/MJ

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Jag prenumererar på PCGamer, inte Praktiskt Båtägande.

Besviken.

Skrivet av mats:

Jag blir avis...
Har inte slöat på allvar sen mitt första barn föddes. Måste försöka lära mig att kombinera dessa två aspekter av mitt liv.

Låter hur skönt som helst i alla fall, unna dig och kram på er alla!

Jag unnade mig rejält och naturligtvis ska alla ha en kram.
Har inget barn själv så jag kan bara undra och fråga hur gör småbarnsföräldrar för att få egen tid?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av mats:

Jag blir avis...
Har inte slöat på allvar sen mitt första barn föddes. Måste försöka lära mig att kombinera dessa två aspekter av mitt liv.

Låter hur skönt som helst i alla fall, unna dig och kram på er alla!

Jag unnade mig rejält och naturligtvis ska alla ha en kram.
Har inget barn själv så jag kan bara undra och fråga hur gör småbarnsföräldrar för att få egen tid?

Väntar tills alla sover...


signatur

/MJ

1
Skriv svar