Robot
Contrast

Sony storsatsar på indiespel till Playstation 4. Ett av dem är Contrast, ett märkligt äventyr som leker med ljus och skuggor men som går vilse i sitt eget mörker.

#contrast


Medlem
Contrast

rätt dåligt optimerat spel i allfall till PS4:an


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Synd, har följt lite av utvecklingen av det här spelet och själva idén verkade verkligen kunna ha blivit något riktigt bra.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Inaktiv

Va tråkigt, av trailern att döma kunde det ju bli hur bra och annorlunda som helst.

Medlem

Har man det gratis via PSN + så tycker jag att det trots allt är spelvärt!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Inaktiv

borde fått ett + för bruden med randiga byxor har snygga ben

Medlem

Synd, hade förhoppningar på detta spel.

Medlem

Om man har PSN + så är det bara att köra igenom det, puzzlen var lagom kluriga! som någon annan sade tidigare, lite dåligt optimerat till PS4an..

Medlem

Ja det är ju compulsion Games första spel allt kan ju inte vara perfekt inte var Zlatan bäst i världen första gången han spelade fotboll.

Medlem

Spelade det i 30 minuter men det föll mig inte alls i smaken. Eller, utförandet föll mig inte i smaken - jag gillar vanligtvis den här typen av spel, men det här kändes verkligen förhastat på något sätt. Men hey, 0 kr om man är PS+-medlem är ju inte pengarna i sjön direkt så man bör absolut testa det om man är medlem.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

synd att denna recensionen kom ut efter att jag köpte det... jävla totalbiscuit som rekommenderar saker huller om buller.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

Man får det ju gratis med PS+, så man kan ju inte klaga

Tråkigt, det är ju en finfin idé.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av 92_slayer:

synd att denna recensionen kom ut efter att jag köpte det... jävla totalbiscuit som rekommenderar saker huller om buller.

Slutade lyssna på Cynical Brit efter han sålde sig själv till utvecklarna.

Märkte i hans live-stream från Neverwinter att han inte gillade spelet och valen med stillastående combos men kommenterade inte om den saken mer än ställde några simpla frågor.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Tyckte att det var ganska så charmigt, men lite stelt ibland. Lite buggar här och där, stötte aldrig på några buggar som gjorde att jag inte kunde ta mig vidare. Dock kändes spelet lite kort.

Ångrar ändå inte att jag införskaffade det på Steam. Skulle iallafall ge det en trea.

k3m
Medlem
Skrivet av Aresz:

Va tråkigt, av trailern att döma kunde det ju bli hur bra och annorlunda som helst.

betyget speglar ju bara recensentens personliga åsikt om spelet. bara för att hen inte tycker det är suveränt, betyder det inte att det inte är det. dessutom så är inte fz.se recensenter kända för att vara bra recensenter.

Skrivet av k3m:
Skrivet av Aresz:

Va tråkigt, av trailern att döma kunde det ju bli hur bra och annorlunda som helst.

betyget speglar ju bara recensentens personliga åsikt om spelet. bara för att hen inte tycker det är suveränt, betyder det inte att det inte är det. dessutom så är inte fz.se recensenter kända för att vara bra recensenter.

Sant, men han vet vad gamers gillar och inte gillar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tyckte de va helt okej lir. Fick ladda om typ 4 ggr för de bugga ihop. Men annars tycker jag de or värt att spela

1
Skriv svar