Shovel Knight försenas till 2014

Robot
Medlem
Shovel Knight försenas till 2014

Fila på bara. Perfektion tar sin tid


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Trist med försening, men som backer vet jag att dom har lagt till massa extra features utöver det som redan var planerat.
Blir grymt att få spela när det väl kommer!

Medlem

Mjo, jag är också backer, men det börjar bli löjligt. Istället för att ha Super Mario 3D World-streams och annat vill jag bara de ska göra färdigt spelet.

Jag tror spelet kommer bli jättebra, men knappast "det var värt alla förseningar"-bra

Medlem

Skaffa en emulator och spela dom gamla 8-bit spelen istället. Shovel Knight skulle kunna vara ett gratis Flash spel så jag kommer inte att köpa det.

Spelet ser riktigt enformigt ut, Har man spelat Ducktales och dom tidiga Megaman spelen så har man upplevt allt som Shovel Knight erbjuder och lite mer.

Enda nya med Shovel Knight är att man kan skyffla jord, *COOOOOOLT*. Låter som onödig grinding enligt mig..

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Skaffa en emulator och spela dom gamla 8-bit spelen istället. Shovel Knight skulle kunna vara ett gratis Flash spel så jag kommer inte att köpa det.

Spelet ser riktigt enformigt ut, Har man spelat Ducktales och dom tidiga Megaman spelen så har man upplevt allt som Shovel Knight erbjuder och lite mer.

Enda nya med Shovel Knight är att man kan skyffla jord, *COOOOOOLT*. Låter som onödig grinding enligt mig..

Så när Megaman 9 släpptes tänkte du bara "LOL, har redan spelat ett Megaman!" och bara sket i det? Det är en väldigt trist attityd du har, visst, det kanske liknar en massa andra spel men det är ju utan tvekan en ny upplevelse i sin helhet.

Also, de flesta som ser framemot det här spelet har ju just spelat sönder alla sina 8-bitar-spel och vill ha mer. Så när du säger "skaffa emulator osv" så tänker vi "men vi har redan spelat dem spelen..."

1
Skriv svar