FZ-sidan kraschar ständigt

Medlem
FZ-sidan kraschar ständigt

Som det står i ämnesraden, kraschar denna sida ständigt. Jag har provat på flera olika datorer med samma resultat. Mest olidligt är det när man ska genomföra en tävling och får börja om minst 5 gånger pga krascher. Har fler upplevt detta?

FZ, dags att ni kollar över detta då det pågått i mer än ett halvår.

Alla datorer jag provat på har Win7 och antingen Internet Explorer eller Google Chrome.


signatur

/ Shuburn

Medlem

Hm det har aldrig hänt för mig på W8 Chrome.

Är alla datorer på samma nätverk?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Känner inte till någon som har detta problem. Inget webbläsarplugin eller liknande du kör som kan ställa till det?

L32
Medlem

Aldrig stött på problemet, och då har jag vareit inne på sidan med både Windows 7, XP, Mac och Linux. Jag har även besökt sidan från flera olika nätverk. Det måste vara problem med ditt nätverk, alternativt att du använder nåt skumt plugin.

Medlem

Som flera andra så har jag inte haft några problem med FZ på någon av mina datorer, eller i min android telefon heller för den delen.

Är det ingen annan sida som har samma problem? Är det i något speciellt läge som krascherna inträffar?

KoP
Medlem

Kör win 7 och chrome och inget trubbel här inte. Kör även chome på android luren och det funkar lika fint där. Så felet lär nog inte ligga hos FZ.

Skägg.
10 Chambers

Flash är väl den allra vanligaste kraschorsaken på sidor, kanske kika så att allt är uppdaterat där?


signatur
Medlem

Ingenting som skett på någon av mina maskiner eller på något nätverk!

Medlem

Tack för svaren och jag menade inte att låta så anklagande. Har bara ett plugin och det är Adblock Plus (avaktiverat på FZ) och problemen förekom innan jag skaffade det.

Tog bort flash Calle och det gjorde ingen skillnad.

Har dock inte felsökt så djupgående som jag brukar, lär ta och göra det. Misstänker Chrome.


signatur

/ Shuburn

Skägg.
10 Chambers

Hoppas det löser sig!


signatur

Stäng av AD-block och testa igen, så kommer det funka.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Shuburn:

Har bara ett plugin och det är Adblock Plus (avaktiverat på FZ) och problemen förekom innan jag skaffade det.

Skrivet av walter_iego:

Stäng av AD-block och testa igen, så kommer det funka.

Skrev ju att han dels har det inaktiverat och dels att det inte fungerade innan ad-b också

Själv gillar jag inte Chrome, kör FF nu som fungerar bra. Hade Opera ett bra tag, men efter ett par versioner så började den gå segt, låsa sig och bete sig allmänt skumt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av conthox:
Skrivet av Shuburn:

Har bara ett plugin och det är Adblock Plus (avaktiverat på FZ) och problemen förekom innan jag skaffade det.

Skrivet av walter_iego:

Stäng av AD-block och testa igen, så kommer det funka.

Skrev ju att han dels har det inaktiverat och dels att det inte fungerade innan ad-b också

Själv gillar jag inte Chrome, kör FF nu som fungerar bra. Hade Opera ett bra tag, men efter ett par versioner så började den gå segt, låsa sig och bete sig allmänt skumt.

Såg inte det svaret när jag skrev från mobben.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Såg inte det svaret när jag skrev från mobben.

Ah, ok.

(Förlåt om jag lät lite snäsig btw, var inte så menat.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av conthox:
Skrivet av walter_iego:

Såg inte det svaret när jag skrev från mobben.

Ah, ok.

(Förlåt om jag lät lite snäsig btw, var inte så menat.)

No problems Jag kunde ju också ha scrollat uppåt, men man är ju inte så där värst smidig ibland med stora vantar på händerna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

HAR INGA PROBLEM ALLS MED FZ-SIDAN MED MIN XBOX360:up:

Medlem
Skrivet av Martyrerna:

HAR INGA PROBLEM ALLS MED FZ-SIDAN MED MIN XBOX360:up:

Är det permanent Caps Lock på Xbox 360?

Medlem

Tycker att sidan blivit väldigt seg de senaste dagarna..

1
Skriv svar