Andra delen av Arma 3-kampanjen släpps i januari

Robot
Andra delen av Arma 3-kampanjen släpps i januari
Andra delen av Arma 3-kampanjen släpps i januari

Varför har de stycka upp spelet på det viset, känns inte som att det är till gangn för dess försäljning...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Varför har de stycka upp spelet på det viset, känns inte som att det är till gangn för dess försäljning...

Bättre än att släppa en trasig kampanj a´la Arma 2, nu har dom haft tid att finslipa saker och ting


signatur

Game long and prosper

Medlem

Känns som att spelet behövt att halvår till för att bli klart, så jävla lite innehåll. Spelet var ju ospelbart första två veckorna i MP, sen kom en patch som gjorde att det smed, varför inte bara skjuta upp och släppa det efter det var fixat!

Och visst att man kan köra moddar för mer fordon/vapen men det känns som en lam ursäkt till att släppa ett tomt spel.

Skrivet av Deli:

Känns som att spelet behövt att halvår till för att bli klart, så jävla lite innehåll. Spelet var ju ospelbart första två veckorna i MP, sen kom en patch som gjorde att det smed, varför inte bara skjuta upp och släppa det efter det var fixat!

Och visst att man kan köra moddar för mer fordon/vapen men det känns som en lam ursäkt till att släppa ett tomt spel.

så länge alla nya fordon och liknande är gratis så har jag inga problem med det(tills riktiga dlc kommer som ger nya fraktioner osv).

Medlem
Skrivet av Deli:

Känns som att spelet behövt att halvår till för att bli klart, så jävla lite innehåll. Spelet var ju ospelbart första två veckorna i MP, sen kom en patch som gjorde att det smed, varför inte bara skjuta upp och släppa det efter det var fixat!

Och visst att man kan köra moddar för mer fordon/vapen men det känns som en lam ursäkt till att släppa ett tomt spel.

För att om man skjuter upp releasedatum gnäller folk.

Och släpper man när man sagt att man ska släppa gnäller folk.

Yea... sad story.

Medlem

Köpte spelet i förväg men har knappt spelat det alls sen det släpptes. Känns inte så tillgängligt som BF4. Hmm, har jag blivit en casual gamer?!!!

Medlem
Skrivet av Johan:

Köpte spelet i förväg men har knappt spelat det alls sen det släpptes. Känns inte så tillgängligt som BF4. Hmm, har jag blivit en casual gamer?!!!

Det är inte lika tillgängligt som BF4.
Så ja, jag tror tyvärr du blivit en casual gamer


signatur

Rwa?

Medlem

Hade det varit lika tillgängligt som BF4 så hade det inte varit Arma.

Medlem

Oerhört tråkigt att det inte finns coop i kampanjen, eller åtminstone inte i den föregående delen.

1
Skriv svar