Behöver hjälp för er som är erfarna av THC

Medlem
Behöver hjälp för er som är erfarna av THC

Hej! Jag är i akut behov av hjälp. Jag vill först börja med att det jag rökt på och nu nån som kommer säga att knark är bajs och en massa så håller jag med men det är inte det jag behöver hjälp med. Imorgon senaste 16.45 måste jag lämna ett urinprov om jag tagit THC eller inte och idag har jag rökt på oxo. Det jag funderar på är att dricka 15 liter vatten imorgon innan provet och 1,2 tub C vitaminer 3 timmar innan urinprovet. För er som har flera tips säg dom jätte gärna och inga debatter om narkotika etc. Tack.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Dumpa mobiltelefonen, de vet redan, du tror väl inte att FZ är en säker kanal!? Ring Vladimir Gjenkin, en ryss som bor i Rumänien, han är proffs på att smuggla ut folk från Göteborgs hamn via båt, åk dit, beväpnad, ifall etiopiern avslöjade dig, efter det får du fly från europa helt och hållet, eller till lichtenstein, se till att skaffa ett safehouse per kontinent och bunkra upp med massor av resurser, det finns inget sätt att veta om jag jobbar för dem, du får helt enkelt lita på mig. Ring mig när du kommit fram på en säker telefon, jag gömde "grejerna" ganska bra, de borde inte bli upphittade, redan tagit hand om "Killen"


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

And lockdown in 3...2...1


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Pffhahahahahaha.. jaadu....

Undrar vad som är mest idiotiskt, OP eller det faktum att han frågar tips på FZ... nää linka tillbaka till flashback med dig.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Helt fel forum för denna diskussion. Prova Flashback istället. Finns många trådar där som behandlar detta ämnet.
Svaret på din fråga kommer dock att göra dig besviken, det finns inget sätt att få ur thc ur kroppen på bara en dag. Om du lämnar prov så kommer du att torska. Mitt tips är att du sjukanmäler dig och på så vis skjuter upp provet. Alternativt tar med dig ett prov från någon kompis som är ren och helt enkelt byter ut det mot ditt eget.

Edit: Jag såg att du planerade att dricka en massa vatten. Tänk på att det kan vara mycket farligt att dricka för mycket vatten. Tre liter på en dag kan anses vara normalt. 15 liter låter direkt livsfarligt, speciellt om det är under en kort period.

phi
Medlem

Spring på ett löpband tills du stupar, kryp sedan in och sätt dig i en bastu i någon timme och drick vatten och käka sen B12.

Medlem

Bästa tipset är att skippa holken.. Det sitter i i typ en vecka om jag minns rätt.. Så det spelar ingen roll om du dricker vatten, bastar eller springer 2 mil inpackad i plastfilm... Gör som nån sportnisse som hade en fejkad penis som han "kissade" med.. Nog den bästa chansen du har

Medlem
Medlem

Som någon lite längre upp sa, testa flashback istället, mycket bättre typ av forum för frågor som denna

Medlem

Ja jag får ställa mig till resten av gruppen här, inte för att jag personligen kunde bry mig mindre om någon använder gräs, men det här är definitivt inte rätt forum för att fråga om sådant här.
Sedan borde du prova och söka på nätet då du inte lär vara den första eller sista som funderar över sådant här så svar lär du hitta.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Trodde först det stod thq som i utvecklaren, vet inte vart du fick iden att skriva på ett spelforum om detta, å andra sidan är du ju pårökt "oxo" lol pröva äta massa turkisk peppar eller nått. Glhf

Medlem
Skrivet av Zlampan:

Edit: Jag såg att du planerade att dricka en massa vatten. Tänk på att det kan vara mycket farligt att dricka för mycket vatten. Tre liter på en dag kan anses vara normalt. 15 liter låter direkt livsfarligt, speciellt om det är under en kort period.

Ditt inlägg här påminde mig om att det var någon tjej som dog pga att hon och någon vän hade tävlat om vem som kunde dricka mest vatten på en viss tid. Minns inte när det var, men under förra året någon gång har jag för mig. Stod om det i svensk press minns jag.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

En fråga:
Vem är mest dum? Han som lägger upp den här tråden på FZ? Eller ni som faktiskt skriver i tråden? Det bästa ni kan göra i framtiden är att anmäla tråden och sen låta den dö. Skriv inget, och uppmärksamma den inte på något sätt.

Nu bröt jag mot min egen regel genom att skriva i tråden själv, men jag ville bara få fram budskapet.

Medlem
Skrivet av Bennii:

En fråga:
Vem är mest dum? Han som lägger upp den här tråden på FZ? Eller ni som faktiskt skriver i tråden? Det bästa ni kan göra i framtiden är att anmäla tråden och sen låta den dö. Skriv inget, och uppmärksamma den inte på något sätt.

Nu bröt jag mot min egen regel genom att skriva i tråden själv, men jag ville bara få fram budskapet.

Va!? min första tanke när jag såg denna tråden.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Tråd låst. Det här hör inte hemma på FZ.


signatur

Have a good time!

1
Skriv svar