Mer end game-material att vänta i Planetside 2

Robot
Mer end game-material att vänta i Planetside 2
Medlem
Mer end game-material att vänta i Planetside 2

Riktigt skoj spel, mitt största problem är väl att det är mycket fps drops...

ELF
Medlem

En grej som ska komma är implantat. Vet ej hur det fungerade i Planet Side, men om det inte kommer någon ny valuta så borde ju även det låsas upp med certs.
Så frågan är ju fortfarande vad de har tänkt sig.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Riktigt skoj spel, mitt största problem är väl att det är mycket fps drops...

Även efter optimeringspatchen?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av ELF:

En grej som ska komma är implantat. Vet ej hur det fungerade i Planet Side, men om det inte kommer någon ny valuta så borde ju även det låsas upp med certs.
Så frågan är ju fortfarande vad de har tänkt sig.

i planetside 1 fanns implantat som gjorde att man såg infiltrators trots cloak, att man kunde springa snabbare osv. Men 1an var mycket mer vågad än var PS2 är. (cloak-suit hade ex bara plats för en pistol+ ammo eller en hacking tool i PS1, altså inget sniper eller smg, och de var konstant cloakade ist) PS1 var väldigt annorlunda, baserat kring gear och inventory ist för klasser.

Medlem

Spännande, ett väldigt roligt spel. Svårt att inte spela lite varje kväll just nu.

Medlem

Jag har inte spelat något annat FPS där över 200 personer slåss om en bas. Den känslan går inte att återskapa i en 16 vs 16-match eller i en 32 vs 32-match. Känslan av din egen obetydlighet är förvånansvärt uppfriskande. Du själv kanske inte avgör slaget, men tillsammans med din grupp eller kanske din pluton så kan ni göra en skillnad. Jag har inbjudningslänkar ifall någon vill testa och få en starterbonus. Bara att meddela mig.

Medlem

började precis lira igen men på en ny karaktär från scratch... kände just det att min andra max battlerank gubbe hade inget nytt att hämta förutom nöta vapen som ändå inte var bra.

Medlem
Skrivet av SLurpz:

Jag har inte spelat något annat FPS där över 200 personer slåss om en bas. Den känslan går inte att återskapa i en 16 vs 16-match eller i en 32 vs 32-match. Känslan av din egen obetydlighet är förvånansvärt uppfriskande. Du själv kanske inte avgör slaget, men tillsammans med din grupp eller kanske din pluton så kan ni göra en skillnad. Jag har inbjudningslänkar ifall någon vill testa och få en starterbonus. Bara att meddela mig.

Får man någon bonus om man nappar på en rekytering? Skulle gärna vilja låsa upp pixalade camo, men finns inte en chans i himmlen att jag kan hitta två spelare att rekrytera bara sådär

Medlem

Om man nappar så får man något litet att starta med. Men för att rekrytera så skall de spendera 76 SEK inne i spelet och det äro lite svårt ja :/ Men om man lyckas så får båda ett bonus-implantat.

Medlem

ska testas detta nu känner att det är dax

Medlem

Älskar det här spelet.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av SLurpz:

Om man nappar så får man något litet att starta med. Men för att rekrytera så skall de spendera 76 SEK inne i spelet och det äro lite svårt ja :/ Men om man lyckas så får båda ett bonus-implantat.

Ja det med 9 euro vet jag. Visste inte att man kunde locka med att de fick hjälp i början ^^

Medlem
Skrivet av Saurfange:

ska testas detta nu känner att det är dax

Du gör rätt, bli inte avskräckt om det känns tungt i början, det är ett svårt spel imo. Ta det lungt bara, fokusera inte för mycket på K/D tills du fått en känsla för spelet. Då kommer du nog dö mycket i början. Fokusera på att vara med i squads, heala/res, se till att alla har ammo och är lagade, samt försvar. Om man börjar rusha rakt in kommer man bli kanonfoder i början c:

Kort och gott det är bra att spela defensivt & support i början tror jag.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av Saurfange:

ska testas detta nu känner att det är dax

Du gör rätt, bli inte avskräckt om det känns tungt i början, det är ett svårt spel imo. Ta det lungt bara, fokusera inte för mycket på K/D tills du fått en känsla för spelet. Då kommer du nog dö mycket i början. Fokusera på att vara med i squads, heala/res, se till att alla har ammo och är lagade, samt försvar. Om man börjar rusha rakt in kommer man bli kanonfoder i början c:

Kort och gott det är bra att spela defensivt & support i början tror jag.

Håller helt med. Fokusera på att vara medlem i en platoon/squad och följ order till att börja med. Följ med de andra och följ waypoints, lyssna på order och önskemål via voip. Det är trögt att tjäna certs i början, men det lossnar allt eftersom.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Som de säger ovan, hela PS2 bygger på att man är med i en outfit. Kan ju då lite oförskämt göra reklam för www.BRTD.net med detta youtube clip!

Han med skrattet är Sharpe som är Co-leader och han som låter som Mr. Bean är Steveo.

Själv är jag en av några SquadLeaders vi har.

Medlem
Skrivet av sgtbastard:

Som de säger ovan, hela PS2 bygger på att man är med i en outfit. Kan ju då lite oförskämt göra reklam för www.BRTD.net med detta youtube clip!

Han med skrattet är Sharpe som är Co-leader och han som låter som Mr. Bean är Steveo.

Själv är jag en av några SquadLeaders vi har.

https://www.youtube.com/embed/ePwuY3qFbwg

Haha nice vid, om än lite laggigt och låga grafikinställningar

Medlem

Mer ögongodis men mindre gameplay

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av sgtbastard:

Som de säger ovan, hela PS2 bygger på att man är med i en outfit. Kan ju då lite oförskämt göra reklam för www.BRTD.net med detta youtube clip!

Han med skrattet är Sharpe som är Co-leader och han som låter som Mr. Bean är Steveo.

Själv är jag en av några SquadLeaders vi har.

https://www.youtube.com/embed/ePwuY3qFbwg

Haha nice vid, om än lite laggigt och låga grafikinställningar

Ja, det kan nog vara innan han köpte sig ett "video-capture-card".

Medlem

Nya som skapar ett konto får ett extra vapen till varje faktion och en endagars-boost för XP:n.

https://recruit.soe.com/recruit/smlanding.action?iId=8I95SIK6...

1
Skriv svar