Scribblenauts Unlimited

Robot
Scribblenauts Unlimited

Tänk dig ett äventyr där du byter svärd och sköljd mot substantiv och adjektiv. Då har du Scribblenauts Unlimited, en kreativ bokstavsfest utan press.

#scribblenauts-unlimited


Medlem
Scribblenauts Unlimited

Spelade till datorn, det kan definitivt rekommenderas.

Medlem

Riktigt underhållande spel!

Medlem

Såg ganska så tråkigt ut, men det kanske är roligt när man väl spelar det.

Medlem

Skulle vara ett givet köp till min son OM det var på svenska. men det är det väl inte?

Medlem
Skrivet av jesperd:

Skulle vara ett givet köp till min son OM det var på svenska. men det är det väl inte?

Med största sannolikhet nej. Man skulle ju kunna modifiera det, men det tillåter nog inte utvecklarna (som vanligt)

Medlem
Skrivet av jesperd:

Skulle vara ett givet köp till min son OM det var på svenska. men det är det väl inte?

Det är väl ett utomordentligt tillfälle för din son att lära sig engelska?

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av jesperd:

Skulle vara ett givet köp till min son OM det var på svenska. men det är det väl inte?

Det är väl ett utomordentligt tillfälle för din son att lära sig engelska?

Jo det är ju förstås en idé! Fast han håller just nu på och lär sig läsa (på svenska) så spelet kan ju vänta lite. Fast egentligen är det ju jag som vill ha det

Medlem
Skrivet av jesperd:
Skrivet av Kuci:
Skrivet av jesperd:

Skulle vara ett givet köp till min son OM det var på svenska. men det är det väl inte?

Det är väl ett utomordentligt tillfälle för din son att lära sig engelska?

Jo det är ju förstås en idé! Fast han håller just nu på och lär sig läsa (på svenska) så spelet kan ju vänta lite. Fast egentligen är det ju jag som vill ha det

Du får köra det först då och när din son är redo, kan du damma av det från hyllan och låta honom spela det.
Win win situation


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Vänta nu, UNLIMITED?! Det här skulle ju komma för typ ett år sedan.

Det som kom efter det här spelet heter Unmasked. Har FZ testat det?

1
Skriv svar