Battlefield 4-tilläggen stoppas tills buggarna är fixade

Robot
Battlefield 4-tilläggen stoppas tills buggarna är fixade

EA sätter stopp för nytt material tills det gamla funkar som det ska.

#battlefield-4, #ea, #dice, #battlefield-4-china-rising


Inaktiv
Battlefield 4-tilläggen stoppas tills buggarna är fixade

Helt klart rätt beslut.

Medlem

Äntligen drar dom i handbromsen och åtgärdar felen. Kan dom ju passa på balansera lite med.

Medlem

Kan ni inte själva försöka få en kortare pratstund med någon på DICE om det här? Vore kul att läsa en nyhet som inte bygger på vad någon sagt till en amerikansk eller engelsk sida någon gång som omväxling.

Medlem

Det värsta är när man hoppar in i ett fordon och börjar köra och ljudet dör... För helvedeeeee Dice!

Medlem

Nu är det kanske inte samma personal men tråkigt att de ska börja tillverka DLC innan spelet är färdigt. Hur som helst har jag själv inga problem med prestandan utan det springer på nästan bättre än jag hade väntat mig men får krascher till skrivbordet.

Inaktiv

E.A försöker göra sig populära igen.. precis som dom börjat läsa vad folk skriver om dom ..

Medlem

Skönt att man aldrig köpte skiten.

Inaktiv

Mina polare fick hem sitt BF4 igår, och de sade precis det, att det slutade fungera. Riktigt tråkigt, ärligt talat blev jag jäkligt förvånad, för jag personligen har aldrig haft några direkta problem med BF3 som jag köpte vid släppdatumet.

Hoppas det fungerar bra för mig när det landar i brevlådan...

Medlem

Tror inte ett skit på att dom har stoppat någonting.

Medlem

Fungerar bra efter senaste patchen

Inaktiv

Efter allt strul med EA och EA DICE tänker jag inte återvända till fjollfältet!

Medlem
Skrivet av Eight08:

Det värsta är när man hoppar in i ett fordon och börjar köra och ljudet dör... För helvedeeeee Dice!

Fixat i senaste patchen

Medlem
Skrivet av generalfil:
Skrivet av Eight08:

Det värsta är när man hoppar in i ett fordon och börjar köra och ljudet dör... För helvedeeeee Dice!

Fixat i senaste patchen

När släpptes den? För jag hade det problemet förra veckan :S Nu har jag ioförsej jobbat mycket sen dess och inte kunnat lira..

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av generalfil:
Skrivet av Eight08:

Det värsta är när man hoppar in i ett fordon och börjar köra och ljudet dör... För helvedeeeee Dice!

Fixat i senaste patchen

När släpptes den? För jag hade det problemet förra veckan :S Nu har jag ioförsej jobbat mycket sen dess och inte kunnat lira..

Den 3:e. Men krasherna ska tydligen vara kvar. En intervju med Johan Andersson hade varit intressant. Speciellt om ni frågade vad soundloop buggen beror på?

Medlem

Så dom släpper det första DLC sen säger dom att dom stoppar resten pga av problem och var inte nästa tänkt till våren 2014?

Känns mer som försök till billiga poäng

Medlem

Tjeeeeena, vi släpper ett spel som inte är färdigtestat, så får vi in lite deg. Skit i buggarna grabbar, jobba på med lite dlc så vi kan få in ännu mer deg...
Fullständigt bedrövligt att över huvudtaget påbörja jobb med dlc innan ens huvudspelet är i närheten av att vara ok!

Medlem

bra där EA/DICE straffa mig bah när allt funkar utmärkt och jag får inte spela skiten, när det var det bästa banorna jag har sett dom slängt ur sig på länge..

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av generalfil:
Skrivet av Eight08:

Det värsta är när man hoppar in i ett fordon och börjar köra och ljudet dör... För helvedeeeee Dice!

Fixat i senaste patchen

När släpptes den? För jag hade det problemet förra veckan :S Nu har jag ioförsej jobbat mycket sen dess och inte kunnat lira..

i tisdags, samtidigt som china rising till Premium

Medlem

Jag har inte haft så mycket problem med krasher, det är mest i själva spelet som allt är åt helvete. Buggarna går inte att räkna och många av dom gör en helt skogstokig. Det bästa hade väl varit att vänta med att släppa hela spelet istället för ett par kartpaket.

ELF
Medlem
Skrivet av Eight08:

Det värsta är när man hoppar in i ett fordon och börjar köra och ljudet dör... För helvedeeeee Dice!

Installerade det igår och när jag testade så märkte jag av en liknande bugg. När jag sköt så slutade två motorer på en bana sluta låta under någon sekund.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Nån som minns när spel faktiskt fungerade suveränt direkt ur lådan?

Medlem

Har inte haft några större problem och haft riktigt, ritigt kul på slagfältet. Tror majoriteten har haft lika kul som jag. Tack Dice/EA!

Riktigt bra att de kör hårt med buggdödandet dock, lycka till!

Medlem
Skrivet av generalfil:
Skrivet av Eight08:

Det värsta är när man hoppar in i ett fordon och börjar köra och ljudet dör... För helvedeeeee Dice!

Fixat i senaste patchen

Ljudbuggen finns i nya mappen Dragon pass.

MEG
Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Nån som minns när spel faktiskt fungerade suveränt direkt ur lådan?

Japp, jag är så jävla gammal att jag minns,. Det var härliga tider


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Charstone:

Har inte haft några större problem och haft riktigt, ritigt kul på slagfältet. Tror majoriteten har haft lika kul som jag. Tack Dice/EA!

Riktigt bra att de kör hårt med buggdödandet dock, lycka till!

1+ på dig, kraschar max 3 gånger i veckan. Njuter av spelet i denna stund.

Inaktiv

Jag slutade krascha vid deployment vid de senaste drivrutierna från NVIDIA.

Men nu efter senaste patchen så kraschar jag hela jävla tiden på random ställen i spelet. W T F

Medlem

Vilken snilleblixt nån fick att fokusera på att få det bugfritt innan de släpper mer betal-content!
Av ren nyfikenhet så undrar jag om någon annan som kör liknande setup som jag inte heller har några problem längre?
Kraschade kanske var 3e match vid release och var längesen jag krashade nu.

Jag kör Windows 8, Phenom II 955 och 7950 med senaste beta drivare.

Medlem

Otroligt att dom inte lärde sig från BF3, jag minns alla server krasch och rubberbanding som igår.

Det roligaste av allt var alla top scores och medaljer/ribbons man lyckades samla på sig under rundan så vips krascha servern och då fick man inte utdelning :).

Jag tappade så otroligt mycket poäng detta i början. Och sen hade vi den ospelbara rubberbanding som ville jävlas med en titt som tätt.

Det blev bättre med tiden dock.

Skrivet av Eight08:

Det värsta är när man hoppar in i ett fordon och börjar köra och ljudet dör... För helvedeeeee Dice!

Kommer på ett par saker som är värre så här på kort varsel.

1. Nätkod
2. Nätkod
3. Nätkod
4. Nätkod
5. Nätkod.

När folk man skjuter i bakhuvudet på nära håll kan vända sig om och one-shotta en och dessutom vandra iväg med 100% hälsa så är det minsta som bekymrar mig att ljudet försvinner lite då och då...

123
Skriv svar