PlayStation 4 - Kommer du köpa kameran?

jkw
Medlem
PlayStation 4 - Kommer du köpa kameran?

Som frågeställningen lyder, är nyfiken på om det är fler än jag som definitivt kommer att skaffa den. Skriv gärna en rad om varför du valt att köpa alternativt inte köpa den.

Medlem

Jag vet ärligt talat inte vad den gör, och jag har inte lagt sådär mycket energi för att ta reda på det heller. Kameragrejerna har sällan varit sådär värst intressanta, och speciellt då Sonys variant. Kinect har iaf vissa roliga partyspel.

Så, för er insatta, gör den något annorlunda denna gång?


signatur

Videomupp

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av WildThing:

Jag vet ärligt talat inte vad den gör, och jag har inte lagt sådär mycket energi för att ta reda på det heller. Kameragrejerna har sällan varit sådär värst intressanta, och speciellt då Sonys variant. Kinect har iaf vissa roliga partyspel.

Så, för er insatta, gör den något annorlunda denna gång?

Ice-T!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av WildThing:

Jag vet ärligt talat inte vad den gör, och jag har inte lagt sådär mycket energi för att ta reda på det heller. Kameragrejerna har sällan varit sådär värst intressanta, och speciellt då Sonys variant. Kinect har iaf vissa roliga partyspel.

Så, för er insatta, gör den något annorlunda denna gång?

Ice-T!

Väntar med det men finns ju potential till riktigt roliga och interaktiva spel med den om man ser på videon!

jkw
Medlem

Det enda argumentet som det verkar skrivas mest om är att splitscreen placerar om sig baserat på lightbar, men vem bryr sig om det som bara sitter själv och spelar liksom?

Medlem

Själv hoppas jag på ett nytt Eye Pet då min dotter fortfarande spelar det på PS3. Tycker Playroom ser rätt skoj ut med även om man säkerligen tröttnar efter ett tag. Hoppas det kommer lite intressanta spel framöver med men om ingen köper kameran så lär utbudet bli begränsat. Har en kamera förhandsbokad med

Medlem

Vette fan. Verkar mest till för att ha en bild av sig själv när man streamar på Twitch eller Ustream.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cortex:

Själv hoppas jag på ett nytt Eye Pet då min dotter fortfarande spelar det på PS3. Tycker Playroom ser rätt skoj ut med även om man säkerligen tröttnar efter ett tag. Hoppas det kommer lite intressanta spel framöver med men om ingen köper kameran så lär utbudet bli begränsat. Har en kamera förhandsbokad med

Playroom är väldigt begränsat, bara tre demos som förvisso är gulliga men snabbt pensionerade. Tror dock att kameran kan komma att bli mer relevant denna generation.


signatur
Medlem

Extremt underhållande att kolla på men inget jag skulle köpa själv

jkw
Medlem
Skrivet av Hondulu:

Vette fan. Verkar mest till för att ha en bild av sig själv när man streamar på Twitch eller Ustream.

Smart, det har jag inte tänkt på! Ytterligare ett argument _för_ ett köp.

Medlem

Jag kommer vänta och se vad sony kan hitta på för grejer till kameran.
Köpte kameran till move på ps3an, men har inte använt den så värst mycket.

Medlem

Blir det en ps4 för min del så kan jag mkt väl tänka mig o köpa den i någon bundle faktiskt.
Inte för att jag tror det komer bli något värre med den men även till ps3 så har det allt funnits några roliga movespel och det kommer säkert några även till ps4 under sin livstid


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Inaktiv

Jag använder PS3 Eye eller vad det heter för motiontracking, men problemet är att den suveräna micen inte är kompatibel med PCn.

Vad har PS4-kameran för frekvensomfång + upplösningsalternativ? Drivrutiner till PC?


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Har streamat en del hittills och tror att det kommer bli ännu roligare när jag väl har en kamera också!


signatur

Joelthor100 - PSN

1
Skriv svar