Tre miljarder zombier har dödats i Dead Rising 3

Robot
Medlem
Tre miljarder zombier har dödats i Dead Rising 3

Sån här statistik säger mig ingenting alls. Det enda det säger är att Microsoft vill dölja den riktiga statistiken, dvs antal sålda enheter.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Sån här statistik säger mig ingenting alls. Det enda det säger är att Microsoft vill dölja den riktiga statistiken, dvs antal sålda enheter.

tänkte exakt samma sak.

Medlem

Vadå över 50 timmar har spenderats på "spel och underhållning"? Det får man väl hoppas nu när den varit ute i snart två veckor och över en miljon människor köpt den.

KoP
Medlem

Statistik och siffror är alltid kul att grotta in sig i.

Medlem

ja vadå 50 timmar det va inte mycket har varje människa som köppt den då bara spelat drygt 5 sekunder på den?
Men iofs folk köper ju inte maskiner för spelen nu för tiden utan för märket på burken eller hur var det?

Inaktiv

Har inte fått tag på detta än men hittade ett ex av nya Forza idag iaf så det är ju inte helt omöjligt att hitta Xbone spel i butikerna.

Medlem

Givetvis menar de 50 timmar spenderade i menyn spel och underhållning

Avstängd
Skrivet av StraxDax:

Har inte fått tag på detta än men hittade ett ex av nya Forza idag iaf så det är ju inte helt omöjligt att hitta Xbone spel i butikerna.

Det är nog för att det är brist på konsolerna och inte spelen. Både Playstation 4 och Xbox One spel finns ju tillgängliga hos samtliga leverantörer

jag tror jag hittade rätt angående dom där 50 timmarna ...

"We are seeing incredible usage from our engaged fans who have purchased Xbox One with more than 50 million hours spent on Xbox One games and entertainment,” said Yusuf Mehdi, Corporate Vice President of Strategy and Marketing, Xbox"


signatur

Playstation 4 guru

Inaktiv
Skrivet av Saurfange:

ja vadå 50 timmar det va inte mycket har varje människa som köppt den då bara spelat drygt 5 sekunder på den?
Men iofs folk köper ju inte maskiner för spelen nu för tiden utan för märket på burken eller hur var det?

Det är den sammanlagda tiden av alla 2.1 miljoner ägarna spelande.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Sån här statistik säger mig ingenting alls. Det enda det säger är att Microsoft vill dölja den riktiga statistiken, dvs antal sålda enheter.

1miljon enheter sålda Första dygnet, dom behöver nog inte dölja ngt,

Medlem
Skrivet av roftg:
Skrivet av StrongBad:

Sån här statistik säger mig ingenting alls. Det enda det säger är att Microsoft vill dölja den riktiga statistiken, dvs antal sålda enheter.

1miljon enheter sålda Första dygnet, dom behöver nog inte dölja ngt,

I 16 länder, i mina ögon inte så fruktansvärt imponerande jämfört med konkurenterna.

Medlem

Så bra!
Det betyder att om zombies tar över världen så har hälften av världens zombies dödats på kort tid, bara hälften kvar sen är världen räddad.

Frågan är om gamers är lika effektiva om det vore på riktigt.

Medlem
Skrivet av knoxudg:
Skrivet av roftg:
Skrivet av StrongBad:

Sån här statistik säger mig ingenting alls. Det enda det säger är att Microsoft vill dölja den riktiga statistiken, dvs antal sålda enheter.

1miljon enheter sålda Första dygnet, dom behöver nog inte dölja ngt,

I 16 länder, i mina ögon inte så fruktansvärt imponerande jämfört med konkurenterna.

Och PS4 i 32 länder, så vad vill du få sagt egentligen?

Visst så blir ju 2,1 miljoner i 32 länder fler sålda enheter per land än vad MS har med sin 1 miljon i 16 länder.
Men spelar det någon roll? Kan vi inte bara vara glada över att båda konsolerna säljer och chansen finns att åtnjuta dem båda.


signatur

Can it wait for a bit? I'm in the middle of some calibrations.

Medlem
Skrivet av Faal-San:
Skrivet av knoxudg:
Skrivet av roftg:
Skrivet av StrongBad:

Sån här statistik säger mig ingenting alls. Det enda det säger är att Microsoft vill dölja den riktiga statistiken, dvs antal sålda enheter.

1miljon enheter sålda Första dygnet, dom behöver nog inte dölja ngt,

I 16 länder, i mina ögon inte så fruktansvärt imponerande jämfört med konkurenterna.

Och PS4 i 32 länder, så vad vill du få sagt egentligen?

Visst så blir ju 2,1 miljoner i 32 länder fler sålda enheter per land än vad MS har med sin 1 miljon i 16 länder.
Men spelar det någon roll? Kan vi inte bara vara glada över att båda konsolerna säljer och chansen finns att åtnjuta dem båda.

Man får ju större e-penis på FZ om man hatar Microsoft och det är väl det som är syftet med den där typen av inlägg.

Medlem

Någon med Xbox One som är sugen på Crimson Dragon? Jag sitter på en nedladdningskod, så PM:a mig ifall ni är sugna

Inaktiv

SO WHAT:evil:

Medlem
Skrivet av niclas_mif88:

Någon med Xbox One som är sugen på Crimson Dragon? Jag sitter på en nedladdningskod, så PM:a mig ifall ni är sugna

Det var banne mig det finaste jag hört sen konfirmationen! Men jag har ingen Xbone... men tack för att du är en vänlig själ! Det var uppfriskande att se!

Medlem
Skrivet av isma:
Skrivet av niclas_mif88:

Någon med Xbox One som är sugen på Crimson Dragon? Jag sitter på en nedladdningskod, så PM:a mig ifall ni är sugna

Det var banne mig det finaste jag hört sen konfirmationen! Men jag har ingen Xbone... men tack för att du är en vänlig själ! Det var uppfriskande att se!

1
Skriv svar